SAAB 9000 CSE 2.0T MAPTUN...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TAZZ
    Banovan
    • 30.05.2005
    • 1409
    • NBGD,SERBIA

    #61
    Ako se dokopam OVOG T4 Turba....

    Da li onda mogu da posaljem LOG sa Maptun ovog, da se programira drugacije i kako to odraditi..??? SKOLJKA NOVACA TADA???

    Comment

    • *Egon*
      CBC Senator XXL
      • 31.12.2004
      • 1232
      • Beograd, Dorcol, N 44

      #62
      Dobijas ceo kompjuter, setovan ma Stage 3.

      A sto se tice onoga za zenu, pa nije valjda da te svaki put iseljava, kad je trazis, mislio sam na "ono"
      Garaza
      1996 SAAB 900 NG Cabrio

      Comment

      • TAZZ
        Banovan
        • 30.05.2005
        • 1409
        • NBGD,SERBIA

        #63

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #64
          Originally posted by TAZZZBOY
          Ako se dokopam OVOG T4 Turba....

          Da li onda mogu da posaljem LOG sa Maptun ovog, da se programira drugacije i kako to odraditi..??? SKOLJKA NOVACA TADA???
          Treba da se odrade izmene na programu ali kao musterija imash upgrade rabat, relativna "sica" je u pitanju
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • TAZZ
            Banovan
            • 30.05.2005
            • 1409
            • NBGD,SERBIA

            #65
            eeeeeeeeeeeeee..............

            Sad malo nastali probllemcici...

            Auto na momenat napuni 1-1.2 na sekund ... i onda...
            Pad pritiska na 0.5-0.6...

            Izbacen CAT i sad moze da napuni i u 3-oj do 0.9-1...
            ali opet TRAS na 0.5-0.6...

            Treba raditi DOWN PIPE... 3``...
            UFFF...

            :x



            A da... pritisak punjenja treba da je klonstantan 1.4...

            Comment

            • TAZZ
              Banovan
              • 30.05.2005
              • 1409
              • NBGD,SERBIA

              #66
              Meni pad Punjenja verovatno zavisi iskljucivo do toga sto nemam 3`` DOWNPIPE... odnosno u onom malom DOWN-u nemere da tece ono sto treba... pa verovatno LAMBDA nesto meri pa TRIONIC SECE PUNJENJE...
              Mada kada je iskljucen APC(ELEKRTO KABEL) ondak drzi konstantno 0.5-0.6...


              cek cek..
              sta iskopcas???

              Elektricni kabel is APC-a ili vakum CREVO?

              Elektro kabel kad iskopcas tad auto treba da radi na BAZNOM pritisku Turba..
              ili ti na koliko je nashtelban WG...

              Ako iskopcash Vakum crevo.... onda bude
              ALI...


              Tad Ti auto puni ... Turbo se vrti do kraja... ode Turbo, ode motor... ALI IDE AUTO...
              kako kazes nema VISE CESTE...
              NE RADI TO...!!!

              Comment

              • TAZZ
                Banovan
                • 30.05.2005
                • 1409
                • NBGD,SERBIA

                #67
                Menjaj VAKUM CREVO...
                Nemoj da tako vozis...

                TO ti se ovde zove... ma nije bitno...
                Nemoj to da radis...
                Bolje navrni WG negoli busis creva i skidas creva sa APC-a...

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #68
                  Originally posted by TAZZZBOY
                  eeeeeeeeeeeeee..............

                  Sad malo nastali probllemcici...

                  Auto na momenat napuni 1-1.2 na sekund ... i onda...
                  Pad pritiska na 0.5-0.6...

                  Izbacen CAT i sad moze da napuni i u 3-oj do 0.9-1...
                  ali opet TRAS na 0.5-0.6...

                  Treba raditi DOWN PIPE... 3``...
                  UFFF...

                  :x



                  A da... pritisak punjenja treba da je klonstantan 1.4...
                  Stigla potvrda fenomena, (Fredde) greska na magnetnom ventilu, to je to sto se naziva APCom..

                  I Igorov magnetni ventil je defektan te popusta...
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • TAZZ
                    Banovan
                    • 30.05.2005
                    • 1409
                    • NBGD,SERBIA

                    #69


                    Pa zar ni jedan Magnetni ventil NE RADI???
                    Ni moj, ni Igor-ov...???

                    Sutra otimam Srkiju drugi da probam...

                    Comment


                    • #70
                      I na kraju zashto vraca pritisak?
                      Zbog magnetnog ventila, APCa, ili DOWNPIPEa???
                      Meni se isto sr*nje deshava na astri, isto mi padne pritisak, pa se nadam da je zbog intercoolera! Mada saabovci nemaju tih problema!

                      Comment

                      • Black Knight
                        CBC Senator XXL
                        • 13.10.2004
                        • 2020
                        • Novi Beograd, kicblo

                        #71
                        i meni je crko magnetni pre par meseci

                        glupava spravica
                        Injection is good,but I'd rather be blown!

                        Comment

                        • TAZZ
                          Banovan
                          • 30.05.2005
                          • 1409
                          • NBGD,SERBIA

                          #72
                          Danas, Sutra stavljam Drugi Magnetni ventil pa da probamo...

                          Comment

                          • TAZZ
                            Banovan
                            • 30.05.2005
                            • 1409
                            • NBGD,SERBIA

                            #73


                            Sad se cuo sa Dr. DORA-om...
                            Neshto smo nabadali... i tako... mislim da ne bih otvarao bezveze temu na AUTOGAS...

                            Naime... Unutar Creva koje vodi vazduh u motor, posle IC-a, a neposredno pre meshaca(meshach je na kraju tog crevca...) nalazi se neki RESTRIKTOR promera oko 36-40 mm...
                            ON tu ne bi trebalo da stoji... ????
                            Tako da mi je DR. rekao da to lepo ISHCHUPAM, probam bez njega da vozim, ALI POLAKO kako je rekao da ustanovim da li radi kako treba...
                            Pa ako radi kako treba da teram kera dalje kako sam i terao... do sledece godine... pa da ugradim SIKVENT...
                            Mada .... treba da kupim i zeni ( MissFunny) jednoga SAAB-a... posto je BMW dobio NOGE i otishao...
                            Tako da se iskreno nadam da cu skupiti novaca-ovaca za sikventaju i za jos jednog SAAB-a.

                            Comment

                            • SALE
                              CBC Senator XXL
                              • 04.01.2005
                              • 841
                              • Banovo Brdo

                              #74
                              Ma iscupacu ja Dori jezik kako sad da te stignem

                              Comment

                              • *IvanT*
                                CBC Senator XXL
                                • 30.01.2005
                                • 3234
                                • Srbija, Beograd, Kara

                                #75
                                Restriktor ti je pravio pomoc u venturi efektu. Redukcija u mesacu je inace veca, nego li u restriktoru, tako da sa skidanjem nisi napravio nista. Sluzio je za smanjivanje otpra pri protoku vazduha. Ali...

                                P.S. Ako bas hoces nestro da uradis, skini mesac i vozi na benzin, dok ne skupis lovu za ubrizgavanje gasa.
                                http://www.lovatogas.co.rs

                                Comment

                                Working...
                                X