SAAB 9000 AERO IT. 2.0 Turbo, cilj... 340 HP/ 510NM... MAPTUN Stage 6 (STAGE BOOST) Pritisak 1.5-2 Bar. ne znam... reci ce BOOST.
SAAB 9000 CSE 2.0T MAPTUN...
Collapse
X
-
Al` se gadjate kS i Nm, no dobro. Za sve konfiguracije koje u planu imaju nadpunjenje od preko 0,8-0,9 bara (snage preko 45kW po cilindru, obrt. mom. preko300Nm), neophodno je ugraditi dva turbo reduktora, dva high flow rejla sa brizgacima i jos puno "mali tajni", da bi se dobile odgovarajuce performanse prilikom voznje na gas. Sve to podize cenu komponenti za ugradnju daleko iznad "normalnog" uredjaja za motor od 4 cil, sta vise to je i iznad cene normalnog 8maka.
Nenad:
Speed costs money,
how fast do you want to go?
Comment
-
-
Ko da je bitno shto je 2.0...
Pa preradi se na 2.3 ochas posla...
Bitan je menjach, sedishta i josh svashta nishta, motor ko motor... Pa i igorov je Bio 2.0 i 150 HP, a gledaj ga sad...
2.3 i 400 HP...
WHY DRIVE A CAR, WHEN YOU CAN PILOT A SAAB!!!
Comment
-
-
znaci para treba vise nego sto se moze odvojiti ...
steta
nista onda, ja mislim da cu ici na ono BOOST-ovo da se za vreme voznje plina iskljucuje APC, a kad hocu da se "ispraznim" onda prebacim na benzin i sve je opet tuNaši ...
Kako znaš ?
Rečnik im poznajem ...
Comment
-
Comment