2005 SRT-4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SRTst
    CBC Član
    • 23.09.2006
    • 25
    • Windsor, Ontario, Kanada

    #16
    Jos da dodam,

    Realno treba da radi 12.0 sto znaci da je pune 2 sekunde brzi od stock. Mnogo manje snage je potrebno da auto prenese sa 14 na 13s nego sa 13 na 12. Snaga i vrijeme na 1/4 milje se ne pomjera proporcionalno

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #17
      okki, ja ovako neuk, moram da pitam nesto
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • SRTst
        CBC Član
        • 23.09.2006
        • 25
        • Windsor, Ontario, Kanada

        #18
        Originally posted by BOOST
        okki, ja ovako neuk, moram da pitam nesto
        Iz nekog razloga vjerujem da je ta fraza jako daleko od istine. Ja jako volim diskusije o automobilima uopste pa uvijek postujem misljenje drugih bez obzira koliko se razlikuje od mog.

        Drag racing je daleko od "exact science". Mnogo toga moze da utice na rezultat, pocevsi od vozaca, temperature, vlaznosti, nadmorske visine, pripreme staze itd.
        Recimo nije cudno vidjeti neke SRT-4 koje rade 11ke k'o od sale u Kalgariju gdje im je temperatura i vlaznost uvijek niska tokom ljeta, a to za nase aute pravi OGROMNU razliku.

        Comment

        • DC2R
          CBC Senator XXL
          • 06.12.2005
          • 334
          • Perth Australia

          #19
          Pozdrav, kolica su pravi sleeper, i to sve za nekih $3000, mislim, ljudi ajmo svi u kanadu, sta drugo reci hehe

          Salu na stranu, sa tom snagom kako ti auto ponasa u krivudavim putevima itd, ipak je to dosta KS za prednju vucu.

          Comment

          • Nenad
            CBC Senator XXL
            • 06.01.2005
            • 1364
            • BBgd/Mow

            #20
            Odlicno, cestitam.
            Jel'to neki novi model, u smislu da sam citao da se Neon RT skinuo sa proizvodne trake?
            Nemas nikakvih problema sa 400+ ks i prednjim pogonom, diferenciljal i sl. nista? Da li je nesto radjeno na menjacu?
            Jedino mi se ne svidja tako kasna i uzana linija max. obrtnog momenta.
            Boost or bust...

            Comment

            • civi
              CBC Senator XXL
              • 26.07.2005
              • 1492
              • Pozarevac

              #21
              Jako lepo, ali sto ne uze kupe(ako ih prave)?
              Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
              - Kako to misliš, kočim?

              Comment

              • Horsepower
                CBC Senator XXL
                • 29.12.2005
                • 2000

                #22
                Its just a Neon.

                Hehehe, verujem da si to cuo dosta puta. Auto ti je fenomenalno, moj jedan drug je pre 2 godine uzeo SRT-4 i tad sam se provozao u njemu. Njegov je potpuno stock, ali auto leti, mogu onda zamisliti kako tek tvoj ide. Nema boljeg auta za $21,000.

                Posto vidim da si presao sa R/T na SRT-4, planiras li ga menjati za novi Caliber SRT-4?

                Comment

                • SRTst
                  CBC Član
                  • 23.09.2006
                  • 25
                  • Windsor, Ontario, Kanada

                  #23
                  Originally posted by Nenad
                  Odlicno, cestitam.
                  Jel'to neki novi model, u smislu da sam citao da se Neon RT skinuo sa proizvodne trake?
                  Nemas nikakvih problema sa 400+ ks i prednjim pogonom, diferenciljal i sl. nista? Da li je nesto radjeno na menjacu?
                  Jedino mi se ne svidja tako kasna i uzana linija max. obrtnog momenta.
                  SRT-4 je napravljen na PL sasiji neona. Zadnja godina je bila 2005 kad su svi modeli, ukljucujuci SRT-4 zavrseni sa proizvodnjom. SRT-4 je bio u proizvodnji 2003-2005. Dodge caliber, koji je zamjenio neona takodje uskoro izlazi u SRT-4 modelu sa 300ks, opet prednja vuca ali je takodje i dosta tezi, tako da ce biti odprilike isto brz koliko i fabricki SRT-4 na neonovoj platformi.

                  Problema nema jer su dizajneri ovog auta i ostalih SRT modela (Viper SRT-10, Dodge Ram SRT-10, Magnum SRT-8. 300C SRT-8, Charger SRT-8, Crossfire SRT-6) uzeli "no bull shit" pristup jer su znali da ako naprave auto sa ovakvim performansama onda kvalitet mora biti na nivou.

                  Stavili su T-850 New Venture mjenjac koji nije bas "mekan" ali je "Heavy Duty" k'o da je za tenk napravljen . Kvacilo je napravljeno da drzi do 400lb/ft torka jer je mopar izbacio Stage 3 koji na visoko-oktanskom benzinu (108+) pravi 355 konja.

                  Sto se Torque Curve-a tice, moj dyno je uradjen od 3000 obrtaja, ali torque je fenomenalan o ovom autu jer sa svega 2200-2400 obrtaja dostigne svoj maksimum, i onda ga drzi do 5600-5800 obrtaja.

                  Diferencijal je Quaife Limited Slip Differential, koji je vjerujem, najbolji aftermarket diferencijal koji mozes staviti u auto, a poluosovine su jednake duzine.

                  Jos samo na kraju da dodam, da su sa svom ovom snagom mislili i na kocnice, tako da fabricki SRT-4 koci sa 100km/h za 115feet-a sto je svega pola metra duze od BMW M3.

                  DC2R - Kamo srece da imamo krivudave puteve, nazalost toga ovdje nema zato ne bacam pare na suspenziju. Auto nije pravljeno u tu svrhu.

                  Samo su se pravili sa cetvoro vrata, ali meni je to jos draze jer je ipak prostoran unutra, a osiguranje je znatno jeftinije.

                  Comment

                  • SRTst
                    CBC Član
                    • 23.09.2006
                    • 25
                    • Windsor, Ontario, Kanada

                    #24
                    Originally posted by Horsepower
                    Its just a Neon.

                    Hehehe, verujem da si to cuo dosta puta. Auto ti je fenomenalno, moj jedan drug je pre 2 godine uzeo SRT-4 i tad sam se provozao u njemu. Njegov je potpuno stock, ali auto leti, mogu onda zamisliti kako tek tvoj ide. Nema boljeg auta za $21,000.

                    Posto vidim da si presao sa R/T na SRT-4, planiras li ga menjati za novi Caliber RT-4?
                    hehehhe, Ja im samo kazem, "s obzirom da je samo neon, onda ti nebi trebao imati problema da me poderes". Ljude valjda vise boli sto su izgubili od neona Sve hocu da si napravim takvu tablicu al' neko sigurno vec ima.. JSTANEON

                    Mislim da ovog necu prodavati, ali vise necu uzimati manje aute. Slijedece bi volio da preskocim u Magnum SRT-8 ako naletim na koji polovan za povoljnu cijenu za par godina.

                    Comment

                    • DC2R
                      CBC Senator XXL
                      • 06.12.2005
                      • 334
                      • Perth Australia

                      #25
                      Dobro nemate krivine itd ali mislim da dobar suspesion set up moze solidno da pomogne i na dragu

                      Comment

                      • SRTst
                        CBC Član
                        • 23.09.2006
                        • 25
                        • Windsor, Ontario, Kanada

                        #26
                        Originally posted by DC2R
                        Dobro nemate krivine itd ali mislim da dobar suspesion set up moze solidno da pomogne i na dragu
                        Znas kako je... Sada mogu da pustim kvacilo prilicno naglo na 4000 obrtaja i da nemam "wheel hop" uopste. Imam neke cvrste nosace motora u garazi, a necu da ih stavljam jer sad sve radi odlicno

                        Comment

                        • Karbo
                          CBC Senator
                          • 16.02.2006
                          • 225
                          • Sydney - Land of Downunder

                          #27
                          Originally posted by killaz
                          Mnogo dobra mashina! Samo napred -> najlepshi styling je onaj koji se krije pod haubom i ocenjuje se na dyno testu!
                          U engleskom rijecniku se to zove Street Sleeper!

                          Dobro dosao Nevene!
                          I firmly believe that anyone, who is worth anything at all should own
                          a 12 cylinder car before they die... because there's nothing else like it...
                          It will take your breath away!!!
                          by David E. Davis

                          Comment

                          • Horsepower
                            CBC Senator XXL
                            • 29.12.2005
                            • 2000

                            #28
                            Originally posted by SRTst
                            Mislim da ovog necu prodavati, ali vise necu uzimati manje aute. Slijedece bi volio da preskocim u Magnum SRT-8 ako naletim na koji polovan za povoljnu cijenu za par godina.
                            Evo menjacu ja svog F-150 za tvoj SRT-4. F-150 je samo malo veci

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #29
                              T-850 New Venture mjenjac
                              Koliko trpi kao maximalni PEAK u Nm?

                              Meni je kuciste menjacha explodiralo sa PEAKom od 2400Nm na SAABu, prilikom poskakivanja trapa.

                              Da nemozes da ischupash negde raspodelu srafova menjacha prema bloku?
                              Standard GM ili nesto drugo?
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              • SRTst
                                CBC Član
                                • 23.09.2006
                                • 25
                                • Windsor, Ontario, Kanada

                                #30
                                Originally posted by BOOST
                                T-850 New Venture mjenjac
                                Koliko trpi kao maximalni PEAK u Nm?

                                Meni je kuciste menjacha explodiralo sa PEAKom od 2400Nm na SAABu, prilikom poskakivanja trapa.

                                Da nemozes da ischupash negde raspodelu srafova menjacha prema bloku?
                                Standard GM ili nesto drugo?
                                Iskreno da ti kazem, nikoga jos nisam cuo da mu je otisao mjenjac, a ima ljudi koji guraju 500+ konja i toliko obrtnog momenta sa vecim turbinama, bez problema. Bilo je par kojima se nesto slomilo, nemogu bas da kazem sta (mogu da potrazim) ali nije nista katastrofalno vec bilmezi sto saltaju u drugu k'o medjedi lome tu polugu.

                                Poskakivanje trapa je problem kod ovog auta, ali se vrlo lako rijesava sa cvrstim nosacima motora i mjenjaca. Ja koristim "uloske" od tvrdog "Urethene" (ne znam koji je prevod na srpski, kao tvrda guma), a nosac mjenjaca sam napunio sa pastom koju koriste da sajbu instaliraju (Window Urethene). To se za 24-48 sati stisne fenomenalno i radi, ja bi rekao, bolje od nosaca sto prodaju za $200+. Takodje, slikovi na stazi pomazu mnogo. Cak i sa fabrickim nosacima znam da svodi poskakivanje na minimum.

                                Nisam nasao sliku nijednu da se cisto vidi raspored, ali mogao bi ti ja uslikati po potrebi. Ili kad budem preko zime radio kvacilo Radio sam kvacilo na Neon-u R/T i vrlo je slican dizajn samo veci mjenjac

                                Evo ti dio o mjenjacu Fabricke Servisne knjige. Na stranici 21-64 Fig. 20 vide se vecina rupa ali nista previse detaljno.

                                Samo obrati paznju tu su sva 3 mjenjaca sto dolaze na "neonu" T-350, Automatik, i T-850 sto ide u SRT-a, 9.3MB

                                Comment

                                Working...
                                X