Motor je prskan termo otpornim sprejem do 350 stepeni.Izduvna grana i auspuh su prskani sprejem do 800 stepeni,ali nema ga u zlatnoj boji,tako da sam bio prinudjen da ovako pomesam boje.Evo jos slika kako napreduju radovi.Imam problema sa podizanjem slika pa za sada samo ovo.
ne stoji mu spojler... najlepsi mu je onaj fabricki koji imaju neke calibre... sve ostalo za pohvalu... ps. extra ofarbano... ne bi nikad rekao da je sprejem...
Vec sam imao taj niski spojler i prodao sam ga.Tacno je da stoji lepse od ovog visokog ali aerodinamicka svojstva novog spojlera su fenomenalna,a i privlaci mnogo vise paznje od starog.Ovaj automobil treba da bude pokretna reklama za posao kojim se bavim,tako da to ima prioritet nad ukusom.Kao sto vidite i motor je pretrpeo slicne stilske nadogradnje.
pazi samo da sa tom reklamom neotkines glavu nekom jadniku na pesachkom, zabranjeni su na zapadu iz tih razloga, desavalo se u pocetku svasta, pre nekih 10 godina kad su poceli da se sire...
Skines ga, pa ga namontiras na pisti, to je ok ali u normalnom saobracaju.. misli
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Danas sam napravio ovo.Za one koji se pitaju sta je to da pojasnim.Direktno ubrizgavanje plina u tecnoj fazi naravno uz n2o sistem.Radi identicno kao i sistem sa ubrizgavanjem benzina.Pravo da vam kazem veoma me je nerviralo to sto sam do sada ako zelim da aktiviram NITRO morao da prebacujem na benzin,jer uglavnom vozim na plin.
Comment