Opel Calibra 2.0i+NITROUS+JET+COMPRESOR

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Black Knight
    CBC Senator XXL
    • 13.10.2004
    • 2020
    • Novi Beograd, kicblo

    #46
    motor je isto farban sprejem, koliko se secam?

    ili je powder coating?
    Injection is good,but I'd rather be blown!

    Comment

    • Ivvan
      Moderator
      • 29.09.2004
      • 1574
      • Nis
      • SAAB 9000

      #47
      Trebalo bi da je sprej, termootporni. Ne mogu da se setim sta mi je NP rekao ali sam siguran da nije powder coating
      Turbos make torque,and torque makes fun

      Comment

      • Nitrouspower
        CBC Veteran
        • 11.06.2006
        • 107
        • NIS

        #48
        Motor je prskan termo otpornim sprejem do 350 stepeni.Izduvna grana i auspuh su prskani sprejem do 800 stepeni,ali nema ga u zlatnoj boji,tako da sam bio prinudjen da ovako pomesam boje.Evo jos slika kako napreduju radovi.Imam problema sa podizanjem slika pa za sada samo ovo.
        Nema smisla da se trkas sa mnom,izgubices...

        Comment

        • Nitrouspower
          CBC Veteran
          • 11.06.2006
          • 107
          • NIS

          #49

          Na slikama su moji prijatelji koji vole da se slikaju.

          edit 012
          Nema smisla da se trkas sa mnom,izgubices...

          Comment

          • Vocko
            CBC Senator XXL
            • 25.04.2005
            • 4556
            • nBGd

            #50
            Ne mogu da verujem da je ovako dobro sprejem ofarbano...

            Comment

            • BRABUS
              CBC Senator XXL
              • 15.10.2004
              • 2399
              • London

              #51
              Ufff....ovaj spojler je bas visak, kao i nalepnice

              Ostalo je top

              NHF, licno misljenje

              Comment

              • BaneBRE
                CBC Veteran
                • 21.11.2006
                • 100
                • blok 45 nbg

                #52
                ne stoji mu spojler... najlepsi mu je onaj fabricki koji imaju neke calibre... sve ostalo za pohvalu... ps. extra ofarbano... ne bi nikad rekao da je sprejem...
                a sta sam ja, WeWeRiCa a?

                Comment

                • Nitrouspower
                  CBC Veteran
                  • 11.06.2006
                  • 107
                  • NIS

                  #53
                  Vec sam imao taj niski spojler i prodao sam ga.Tacno je da stoji lepse od ovog visokog ali aerodinamicka svojstva novog spojlera su fenomenalna,a i privlaci mnogo vise paznje od starog.Ovaj automobil treba da bude pokretna reklama za posao kojim se bavim,tako da to ima prioritet nad ukusom.Kao sto vidite i motor je pretrpeo slicne stilske nadogradnje.
                  Nema smisla da se trkas sa mnom,izgubices...

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #54
                    pazi samo da sa tom reklamom neotkines glavu nekom jadniku na pesachkom, zabranjeni su na zapadu iz tih razloga, desavalo se u pocetku svasta, pre nekih 10 godina kad su poceli da se sire...

                    Skines ga, pa ga namontiras na pisti, to je ok ali u normalnom saobracaju.. misli
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • Ivan_R5
                      CBC Član
                      • 14.12.2006
                      • 55
                      • Split / Solin

                      #55
                      Alu krilo je užasno...

                      Comment

                      • Nitrouspower
                        CBC Veteran
                        • 11.06.2006
                        • 107
                        • NIS

                        #56
                        Ali je zato stabilnost u krivinama neuporediva.Sto brze vozis veca je sila.


                        edit 009: ne citiraj post iznad!
                        Nema smisla da se trkas sa mnom,izgubices...

                        Comment

                        • Nitrouspower
                          CBC Veteran
                          • 11.06.2006
                          • 107
                          • NIS

                          #57
                          Danas sam napravio ovo.Za one koji se pitaju sta je to da pojasnim.Direktno ubrizgavanje plina u tecnoj fazi naravno uz n2o sistem.Radi identicno kao i sistem sa ubrizgavanjem benzina.Pravo da vam kazem veoma me je nerviralo to sto sam do sada ako zelim da aktiviram NITRO morao da prebacujem na benzin,jer uglavnom vozim na plin.
                          Nema smisla da se trkas sa mnom,izgubices...

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #58
                            Nadam se da ce sva ta farba da drzi motor u komadu
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • Lanee
                              CBC Senator XXL
                              • 30.11.2006
                              • 488
                              • Beograd

                              #59
                              Originally posted by Nitrouspower
                              Originally posted by Ivan_R5
                              Alu krilo je užasno...
                              Ali je zato stabilnost u krivinama neuporediva.Sto brze vozis veca je sila.
                              ok veca je sila.... ali koja... Top Speed VS Down Force

                              golema je to nauka, no ni ti ne vozish Le Man pa da te neshto briga

                              nego vishe me interesuje buka kod Velikog spojlera ?
                              Pa te Toyote rade i sa kuhinjskom bocom i baštenskim crevom za gas gurnutim u karburator.
                              To košta 200 evra... Gde? Nema nigde ali je jeftino

                              Comment

                              • Nitrouspower
                                CBC Veteran
                                • 11.06.2006
                                • 107
                                • NIS

                                #60
                                Kada vozim DRAG skinucu ga,ali normalna gradska voznja izmedju 50-150 zahteva veliku silu prijanjanja da kazem na Srpskom.
                                Nema smisla da se trkas sa mnom,izgubices...

                                Comment

                                Working...
                                X