Nisam provalio koje su opruge, znam samo da su plave boje i d imaju oznaku 87010/1.
A sto se tice udobnosti, nije bas mnogo udoban dosta je tvrd. Skoro niko od mojih ortaka ne moze da veruje da toliko veliki auto moze da bude toliko tvrd.
Audi A4 2013. B 8.5 2.0TDI quattro 177ks+ABT chip Peugeot expert 2009. 2.0HDI 140ks
Kad sam ga uzeo vec su viljuske bile spremne za remont, tako da sam to odradio i za sada vec par meseci nemam problema. A za dalje videcemo
Sto se tice opruga pokusavao sam na netu da pronadjem te brojeve koji pisu na njima, ali svi pokusaji su bili bezuspesni.
Na prethodnom autu (audi 100 quattro C4) sam ugradio bio Eibach pro kit opruge koje su -30mm i auto sa tim oprugama nije bio toliko spusten kao sto je ovaj sa ovim plavim oprugama.
Audi A4 2013. B 8.5 2.0TDI quattro 177ks+ABT chip Peugeot expert 2009. 2.0HDI 140ks
Sto ne vidis kod M-power-a u CBC-u on ti sigurno moze poruciti iz Mass-a on su zastupnici za Eibach.
Mene je tad kostalo oko 330eura.
Sto se tice udobnosti nije mnogo izgubio kada sam mu stavio Eibach pro kit opruge i bilstein gasne amortizere.
Bio je udobniji nego sa ovim plavim oprugama kod S4.
Audi A4 2013. B 8.5 2.0TDI quattro 177ks+ABT chip Peugeot expert 2009. 2.0HDI 140ks
sedi u neki drugi auto, manji, veci, koji ima sportsko vesanje pa da vidis koliko ti je auto udoban. recimo moj saxo, kratak, spusten... posle njega sednem u A4 2.8 30v quattro za koji sam isto kao ti mislio da je tvrd... pesma... morsku boles da dobijes kako je udoban.
Comment