Audi 100 S4
Collapse
X
-
Odg: Audi 100 S4
Nije dobro, teško se driftuje
Comment
-
-
Odg: Audi 100 S4
Zbog problema sa postojecim oprugama, to jest zato sto je zadnja leva opruga oslabila pa je zadnja leva strana bila niza za jedno 2cm u odnosu na desnu porucene su H&R sportske opruge -40mm
Evo i slicica opruga:
Audi A4 2013. B 8.5 2.0TDI quattro 177ks+ABT chip
Peugeot expert 2009. 2.0HDI 140ks
Comment
-
-
Odg: Audi 100 S4
Evo konacno posle vise ni ja ne znam kog vremena konacno su namontirane Porsche kocnice.
Evo malo slika svih delova koje smo ugradili i za kocnice i za motor:
Audi A4 2013. B 8.5 2.0TDI quattro 177ks+ABT chip
Peugeot expert 2009. 2.0HDI 140ks
Comment
-
-
Odg: Audi 100 S4
Evo malo slika sa lica mesta
Ovako je bilo pre prepravki:
Evo opruge su nabacene na HP2 glavcine:
Radovi u toku
I ovako izgleda kada su namontirane felne:
Audi A4 2013. B 8.5 2.0TDI quattro 177ks+ABT chip
Peugeot expert 2009. 2.0HDI 140ks
Comment
-
-
Odg: Audi 100 S4
@Mpower
Za sada jos se nisu 100% razradili, ali bi trebalo uskoro.Cim se razrade prenosim utiske.
@shone bili su stavljenie glavcine od 2.8 100-ke i kljesta sa vent. diskovima od 288mm, koje nisu uopste za ovaj auto. Ali ljudi da bi ustedeli prave razne gluposti.Audi A4 2013. B 8.5 2.0TDI quattro 177ks+ABT chip
Peugeot expert 2009. 2.0HDI 140ks
Comment
-
-
Evo mali update
OStao sam duzan da prenesem utiske posle razrade kocnica. Mogu reci da su opravdale ulozeno. Najvise predosti ostvaruju kod jakih kocenja pri vecim brzinama, gde se i posle desetine jacih kocenja ne oseca da je doslo do slabljenja i pregrevanja kocnica. mozda mala zamerka je sto dok su hladne imaju malo slabije kocenje, ali to se moze prepisati sportskim dextar plocicama. Ali veoma brzo se zagrevaju tako da to ne prestavlja neki veci problem.
Takodje sam se plasio da ce dolaziti do poniranja prednjeg kraja pri kocenju ali izgleda da H&R opruge i bilstein sportski amorti odradjuju posao kako treba.Audi A4 2013. B 8.5 2.0TDI quattro 177ks+ABT chip
Peugeot expert 2009. 2.0HDI 140ks
Comment
-
Comment