AUDI GT Coupe 2226ccm 136KS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ZX aura 1.9TDi
    CBC Član
    • 16.03.2005
    • 37
    • blizu Novog Sada

    #31
    meni je bolji CRX
    I jos uvek se vozimo......

    Comment

    • PINHEAD
      CBC Senator XXL
      • 30.03.2005
      • 373
      • BG, Vidikovac

      #32
      a oce meni poznavaoci da objasne sta ce u caletovom pasatu 2.3 masina sa 5 cilindara ,einspritz i to jos sa audijevom glavom(ne znam da li je ceo motor audi).Koja je to sad varijanta?Pise u knjizici da ima i syncro verzija sa 136ks

      Inace u pitanju je vw passat GT b2 karavan iz 1986.motor je 115ks
      EI9, EJ9, EK9......

      Comment

      • Wiz
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 3104
        • Nish

        #33
        Originally posted by PINHEAD
        a oce meni poznavaoci da objasne sta ce u caletovom pasatu 2.3 masina sa 5 cilindara ,einspritz i to jos sa audijevom glavom(ne znam da li je ceo motor audi).Koja je to sad varijanta?Pise u knjizici da ima i syncro verzija sa 136ks

        Inace u pitanju je vw passat GT b2 karavan iz 1986.motor je 115ks
        Sto se cudis

        VW-Audi,ista firma isti motori

        Comment

        • shone190
          CBC Senator XXL
          • 10.12.2004
          • 1877
          • Beograd
          • Dodge Charger 8.1l

          #34
          Evo da malo podignem thread, a i red je posto sam prodao CRX i sada je Audi moj (cale uzeo neki Escort 1985-o god i ja odmah otisao po Audi ).

          Nego da dam malo vise informacija o autu. Audi GT COUPE 1987, 2226ccm, 136KS pri 5700o/min, 186Nm pri 3500o/min, 5 cilindara u redu, SOHC 10V, masa 1060Kg.

          Gume 195/50/15, Momo volan, Bilstein opruge i amortizeri, 0-100 za 8,6s (fabricka specifikacija), potrosnja: oko 11l po gradu i 8l na otvorenom putu, naravno bez divljanja .

          Prednja maska i farovi su sa starijeg modela koji se pravio do 1984g, a stavio sam ih posto su dosta lepsi nego oni koji su bili na njemu (barem meni ).
          Auto je uvezen 1997g i kupljen od prvog vlasnika koji je inace bio doktor i odrzavao auto k'o manijak, a tu je i servisna knjizica naravno u kojoj je sve lepo zapisano. Presao je 289000km, a kupljen je sa 255000, tako da je veoma malo vozen u prethodnih 8 godina.

          Interesantno je da je cale za to vreme bio dva puta kod majstora, jednom da zameni zadnji lonac i drugi put prednji levi lezaj, kraj spone, kais alternatora i dva silen bloka . Nadam se da ga ovim necu ureci sada kada je u mom vlasnistvu .

          Nego onako usput da pitam jel' zna neko dobar servis za Audi (Karaburma, Mirijevo ili nesto u blizini), posto cale za ovih skoro 9 godina nije uspeo da pokvari nista na motoru pa i nije isao na servis, a ja bih barem proverio jel' sve OK ?

          Sledece godine su u planu felne 17" sa gumama 225/40, zatamnjivanje stakala i zamena kompletnog izduva. U planu je i farbanje celog auta, a finalni izgled bi trebao biti nesto slicno ovome:






          Evo malo novijih slika, mada ne i kvalitetnijih
          Pozdrav svima!






          Comment

          • TETAK
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 3034
            • Čačak, Srbija

            #35
            Ja sam imao u mojim 90-ticama i motor od 2,3 i onaj takodje petak sa K glavom od 2,0.Onaj od 2,3 je zaista ono pravo.Mašina od 2,0 je takodje dobra ali tu nema ništa od onoga........Ovaj 2,0 je jednostavno odlična tour mašina i ne očekujte ništa više od toga!
            Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

            Comment

            • zverko
              CBC Senator XXL
              • 19.08.2005
              • 7085
              • BGD
              • Audi A4

              #36
              ajde da se i ja ukljucim posto sam ljubitelj istih. moj prvi audi bio je 80 CL 1.3 dvoja vrata. slatko sam se navozao u toj kockici a onda je na red dosao jaje 1.9E 113ks QUATTRO. e taj auto nikada necu prezaliti, kada sam ga prodao krenule sui mi suze dok ga je tip odvozio. auto je bio bruka, koni, sebring, K&N itd ...posle toga nekih 3-4 metra sam vozio 100 2.8 V6 ali je ubrzo otiso posto je bio lupan napred. e onda je dosao na red B4 i to u varijanti 2.3 automatik. 136ks mrcina jedna ali iso je 220km/h. posle njega dosla je na meny prava stvar. B4 2.3 20V Quattro. e to je vec bilo nesto. Auto je ludilo kako ide jedini auto koji sam vozio a bolje ide od njega je ova Cupe varijanta ali sa motorom 2.2turbo (motor koji se posle ugradjivao u stotku S4). suvih 200ks koje niko na auto putu ne moze da uhvati. Inace taj kupe je jedini u zemlji , to je onaj u S1 varijanti sa prosirenim rubovima i skrgama na haubi. auto se inace nalazi u arandjelovcu crvene je boje i ima bele felne. bio je jos jedan metalik plavi ali su ga deckici ubrzo polupali posto nisi znali da voze quattro. ovih dana idem kod tog lika u arandjelovac koji btw ima Audi servis pa cu napraviti koju fotku da vam prezentujem.
              pozdrav
              deutsche gemacht-gut gemacht...

              Comment

              • shone190
                CBC Senator XXL
                • 10.12.2004
                • 1877
                • Beograd
                • Dodge Charger 8.1l

                #37
                AUDI URQUATTRO

                Evo da se javim posle vise od pola godine.

                Razlog je zamena automobila za napokon pronadjeni URQUATTRO model, upravo metalik plavi koji "zverko" pominje u postu iznad.
                Inace prava prica za taj crveni coupe je malo drugacija. Decko iz Arandjelovca se zove Sasa i on je do pre 6 godina vozio ovaj plavi metalik coupe, a kada mu je upala kombinacija za crveni coupe koji ima klimu i kozu onda je odlucio da proda drugaru plavi. Cisto informativno, crveni Coupe je bio odvaljen spreda i pola auta je falilo , ali imao je klimu i kozu. Posto je decko odlican majstor i fanatik za doticnim modelom, sredio ga je tako da sada mislim da nema lepseg auta u Srbiji. Motor nije 200KS (to je fabricka varijanta 2144ccm, 10V, turbo kao kod plavog koji sam ja uzeo) vec 220KS 20V turbo koji se ugradjivao u isti coupe 89-91, a kasnije u S2, Audi 200...
                Sto se tice toga da je jedini u Srbiji, nije tacno. Ima 9 primeraka i naravno on zna gde se svaki od njih nalazi, ali samo njegov je sa 20V motorom. Ne mogu da prezalim sto juce nisam poneo foto aparat da uslikam crveni Coupe, a da bi otprilike imali predstavu kako izgleda reci cu vam da ima ponudu od 10.000e za auto (inace 1985-o godiste je crveni coupe) ali ne zeli da ga proda ni pod razno.

                Za vikend cu oprati auto i uslikati pa cu okaciti slike i otvoriti novi Thread, a inace u pitanju je Audi Coupe Urquattro, 2144ccm, 10V, turbo, 200KS, digitalna tabla, ABS, El. prozori i retrovizori, Remus...

                Eto toliko, pa se cujemo u novom Threadu!

                Pozdrav svima!

                Comment

                • zverko
                  CBC Senator XXL
                  • 19.08.2005
                  • 7085
                  • BGD
                  • Audi A4

                  #38
                  ... .... i... koliko ti je Vaske oteo para za tog plavog audija cisto me zanima posto sam i ja bio u varijanti da ga kupim pre nego uzmem ovog sto sada imam?
                  pusti pricu od 10000EUR. da mu neko ponudi 10k EUR za auto ne da bi ga prodao nego bi vodio i u kafanu da casti posto pare voli vise nego bilo kog audija na svetu . Inace, tog crvenog je probao da zavali nekom englezu preko e-bay i ne znam sta je uradio. Tacno je to za motor koji kazes, zaboravio sam, promenio ga je, inace je i u njemu bio taj ko sto ti imas.
                  ajde reci koliko si platio auto, necu da se foliram, meni ga je nudio za 3000EUR + da ja platim registraciju.
                  poz.
                  deutsche gemacht-gut gemacht...

                  Comment

                  Working...
                  X