Neki su vec imali prilike da je vide, a sada bi bio red i da je predstavim siroj javnosti.

Moje novo prevozno sredstvo je Mazda 323F Lantis (BA sasija).
Proizvedena '98 godine u Japanu
sa motorom od 1800cc/115ks. Od tada je presla 78k km, uzeo sam je sa 76k, koji su na osnovu vise provera izgleda stvarni. Sva oprema je tu, na dugme, osim koze, koju nesto preterano ne ljubim, a imam i euro kuku.
Auto sam prvi put gledao pre 2-2.5 meseca, ali nisam mogao da sklopim finansijsku konstrukciju, pa je otpao kao opcija. Kolo srece se okrece i pre cca mesec dana je auto presao u moje ruke, a u vlasnistvo uskoro, treba da ga otplatim do kraja meseca.
Preuzet je u skoro savrsenom stanju - par izuzetno sitnih udubljenja, par ogrebotina (spolja i izunutra), malo izgrebani branici.
Enterijer cete videti na slikama, ali bitno je napomenuti da rezervni tocak nikada nije koriscen
Naknadno je ustanovljeno da prednji levi amortizer malcice vlazi, da trap treba da se centrira, treba zameniti azbestni "dihtung" na auspuhu i metlice brisaca.
Sve ostalo je u savrsenom redu =]

Moje novo prevozno sredstvo je Mazda 323F Lantis (BA sasija).
Proizvedena '98 godine u Japanu

Auto sam prvi put gledao pre 2-2.5 meseca, ali nisam mogao da sklopim finansijsku konstrukciju, pa je otpao kao opcija. Kolo srece se okrece i pre cca mesec dana je auto presao u moje ruke, a u vlasnistvo uskoro, treba da ga otplatim do kraja meseca.
Preuzet je u skoro savrsenom stanju - par izuzetno sitnih udubljenja, par ogrebotina (spolja i izunutra), malo izgrebani branici.
Enterijer cete videti na slikama, ali bitno je napomenuti da rezervni tocak nikada nije koriscen

Naknadno je ustanovljeno da prednji levi amortizer malcice vlazi, da trap treba da se centrira, treba zameniti azbestni "dihtung" na auspuhu i metlice brisaca.
Sve ostalo je u savrsenom redu =]
Comment