Moj tenk, Nubira II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DejanV
    CBC Senator XXL
    • 19.07.2005
    • 682
    • Beograd

    #16
    Originally posted by jaksa
    Nubira karavan, takva kao tvoja, jako lici na mondeo mk2 karavan, koji je isto poznat kao tenk.
    Mislis kao moja?

    Moja je opet ona malo veca varijanta, CDX, sa Opel 20XE motorom, 2 litra, 16V DOHC, stariji brat prikazanog. U osnovi, to je Vectra II sa drugacijim limom i zacudo menjacem ne od Vectre, nego od pokojne Calibre. Zasto - ne znam.

    Inace, u potpunosti se slazem sa opstim komentarima Prolupatora, to je vozilo pravljeno da bude mirno, udobno i skromno. Za mene, to je najudobnije vozilo u kome sam ikada sedeo, u smislu da odnos mekano vesanje i dobro lezanje pogodjeno 200% po mome ukusu za takvo vozlilo. Niti je francuski premekan, niti je nemacki pretvrd, neka lepa sredina (naravno, u kontekstu klase i osnovne namene, a namena je jasna - porodicno vozilo).

    Naravno, zbog veceg i jaceg motora, ona moja bogami ume jako lepo da povuce, posebno kada dobije -> PRAVO <- BMB 98 oktana gorivo (za sada, samo u inostranstvu).

    Ako je to bilo ono sto je Prolupator hteo, verujem da ce doci, ako vec nije, do slicnog zakljucka kao i ja - ubedljivo najbolja (u smislu odnosa cene i dobijenog kvaliteta) tehnicka kupovina u mom zivotu.

    A kada hocu adrenalin, sedenm u mog Yuga ... 180 stepeni obrnuto.
    Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

    Comment

    • DejanV
      CBC Senator XXL
      • 19.07.2005
      • 682
      • Beograd

      #17
      Originally posted by prolupator
      ... Ne planiram neko sredjivanje, i ovako sam zadovoljan, za moje potrebe bolje i ne treba... ...
      Nisi u pravu, moze se Daewoo jako lepo srediti. Posto vuku korene od GM-a, sve to su prepakovani stariji Opel modeli, masu delova mozes uzeti za Opel.

      Na primer, ja sam nabavio dve jako ostre bregaste od belgijske firme CatCam, jer imam Opel 20XE motor.

      Imas kod Engleza kit-ove za sredjivanje recimo tog motora sa serijskih 133 KS u paketu 1 do 190-205 KS pa do paketa 3, 240 KS atmosferski.

      Itd, itd.

      Ma, sve se moze kada se hoce.
      Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

      Comment

      • prolupator
        CBC Senator XXL
        • 02.09.2005
        • 3968
        • Zemun

        #18
        Volim i ja adrenalin, ali za to cemo malo pricekati.... Jednoga dana imacu auto samo kao igracku, za zezanje.... nikakva svrhovitost, ekonomija, ergonomija i statijaznam... samo feeling, o tom, po tom...
        Prvo bitne stvari a onda brm...
        OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

        prolupator.mojblog.rs

        Comment

        • prolupator
          CBC Senator XXL
          • 02.09.2005
          • 3968
          • Zemun

          #19
          Ma, kad se ima para sve se moze....

          Sad zamisljam moju NUbiru sa 240KS, pa spustenu, munjevitu.... Ima sasiju za tu varijantu, cvrsta je dovoljno, cak je i aerodinamicna i izgleda pitomo... street sleeper UH!!!
          OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

          prolupator.mojblog.rs

          Comment

          • DejanV
            CBC Senator XXL
            • 19.07.2005
            • 682
            • Beograd

            #20
            Upravo kao sto je bio, i opet ce biti, moj Yugo. Spolja, nije mogao biti vise standardan, a nisu se mogli sakriti samo neki detalji, kao sto su recimo diskovi i pozadi, pa negativan nagib tockova, bitno deblje gume i slicno. Srecom, malo ko to i pogleda, a jos manje ih shvati.

            Izduvni lonac projektovan tako da do otprilike 3.500 o/min nema zvucne indikacije da se to ista nesto posebno, ali na 3.500 o/min otvaras vrata pakla, kada sukne, to je da neverujes.

            Pravi sleeper!

            Inace, slicne scene imam i sa Nubirom. Svi misle da je to neki divca auto, po sistemu Daleki Istok, velika karoserija i neki smesan motorcic unutra, onako navijen. Pa kada shvate da nije, najcesce je prekasno.

            Oko nabiflavanja Nubire - ima tu jedan problem, a to je donji postroj. Za neke ozbiljne snage, recimo od 160 KS nagore, trebalo bi srediti donji postroj. Donekle moze i "domacim radom", ali odatle nagore ipak treba imati kvalitetne delove - a njih za Nubiru nema. Po mome misljenju, njen plafon i jeste tu do 160 KS, toliko moze da se pokrije zamenom amortizera gasnim, krucim oprugama, vecim felnama i gumama i obavezno vecim i boljim kocnicama. Preko toga, stvar postaje neopravdano komplikovana i skupa, mnogo ce morati da se plati za male dobiti - ne mislim na motor, on je najlaksi deo svega u svakom tjuningu, zna se kako se on radi, problem je uvek lezanje, vesanje i kocenje.
            Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

            Comment

            • prolupator
              CBC Senator XXL
              • 02.09.2005
              • 3968
              • Zemun

              #21
              Pa, neka, meni je dobra i standardna... i to na bojler (plin)...
              @DejanV: Jako si lepo opisao sve osobine mog prometala (ucesnika u prometu) tako da nemam sta da dodam..
              OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

              prolupator.mojblog.rs

              Comment

              • DejanV
                CBC Senator XXL
                • 19.07.2005
                • 682
                • Beograd

                #22
                @Prolupator

                Potpuno te razumem, Nubira je vozilo koje te naprosto tera da je vozis nezno. Odmah ti je jasno da to nije za jurcanje, nego za udobnu voznju. Ja istina kupih one bregaste, ali jos uvek su u ormanu. Nekako prosto nemam srca da ih ugradim, ne znam zasto, ovo mi se nikada ranije nije desilo.

                Kod Yuga je opet potpuno obrnuta stvar, on te mami da ga zgazis, takva mu je cud (a to se i htelo ). Italijan, sav neurotican, tu bez munja i gromova nema spasa.
                Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                Comment

                • prolupator
                  CBC Senator XXL
                  • 02.09.2005
                  • 3968
                  • Zemun

                  #23
                  Dakle, Nubira je u medjuvremenu dobila i nove gume i tako to...
                  Koga zanima nek juri temu "Gume - po ko zna koji put"
                  No, pre 6 dana (u Utorak, danas je Ponedeljak) desava se sledece, pri 70-80 km/h trese volan kao blesav, a auto staje sam na semaforima...
                  Ja u servis, na dizalicu, blokira prednji desni tocak...
                  Sacekamo da se ohladi, vratimo kocioni klip i, ono, teraj dok ide...
                  Pa, islo je par dana. U Petak zablokiralo opet... Kaze majstor moraju nova klesta a nema ih nigde "na izvol'te". Sad cekam informaciju koliko kostaju i koliko treba da se ceka i koliko kosta.
                  Blejao po net-u ... od 55USD do 110USD, al' to mi nista ne znaci... ako ima da se poruci iz SLO, posto u ovoj drzavi nista nema, pa ni to...
                  E, da, kad dodje vreme za promenu ulja i filtera (za oko 1-1.5K km) morace i dihtung dekla ventila, pusta na finjaka, jedva se vidi, ali ja vidim....
                  Sad je na >165K km...
                  OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                  prolupator.mojblog.rs

                  Comment

                  • prolupator
                    CBC Senator XXL
                    • 02.09.2005
                    • 3968
                    • Zemun

                    #24
                    Porucena kociona klesta... Auto Trend, isporuka 14 dana, cena 9000 din, komplet klesta sve sa plocicama za taj tocak. Malo blesava varijanta jer onda moraju da se kupuju plocice i za drugi tocak. Da bar daju ceo set plocica?!
                    Ali, paz' sad: Ne mo's kupiti plocice samo za jedan tocak!!!
                    Na pitanje sta da radim s tim plocicama koje dodju s klestima niko nije znao da mi odgovori... No, nema se izbora, klesta dolaze, a plocice, ako se budu menjale, kupice se ceo set naravno....

                    Eto, ako nekom trebaju plocice za jedan tocak imam viska...

                    P.S. Bas je bio lep onoliki off, steta sto je izbrisan
                    OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                    prolupator.mojblog.rs

                    Comment

                    • Probisvet
                      CBC Senator XXL
                      • 07.06.2005
                      • 423
                      • FRANCUSKA

                      #25
                      Gde si video da ti neko proda jedno staklo za cvikere a znas da idu uvek u paru
                      Ja sam kupio samo paknove za megana kutija u kojoj su bili je bila velika kao za novu godinu kad dobijes poklon ko kuca a unutra ???
                      Nasao sam samo gole paknove bez opruga i sistema za rucno kocenje, kad hoces da kupis samo onda je to samo 35evra a sve komplet sa cilindrima preko 150evra

                      Comment

                      • prolupator
                        CBC Senator XXL
                        • 02.09.2005
                        • 3968
                        • Zemun

                        #26
                        Ma, radi se o tome sto se klesta u kopmpletu ispurucuju s kocionim plocicama. A drugi set ne mozes da kupis odvojeno... e tu je zez ... Videcu kad pristigne, trebalo bi sledece nedelje, ako se ne varam...
                        OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                        prolupator.mojblog.rs

                        Comment

                        • prolupator
                          CBC Senator XXL
                          • 02.09.2005
                          • 3968
                          • Zemun

                          #27
                          Klesta stigla jucer, preuzeta danas...
                          Neugodno iznanedjenje:
                          Ne kostaju 9000 din vec 10.150 din i dosla su bez seta plocica za taj tocak. Zasto? Zato!!! sto su dosla iz Madjarske? Dakle, madjari se ugradili i maznuli polcice? Ajd, neka, nemam zivaca da se sad svadjam i cekam jos dve nedelje od nekog drugog dilera da stigne isto to...
                          Inace, lopovi su Auto Trend na kraju Cara Dusana, Zemun.
                          A sto su smotaniiiiiii .... qq.....
                          Doslo nas nekoliko da preuzme/pita za deo, a decko koji "radi" na tome se pogubio kao guska u magli. Citat: "Znaci ... (mahanje rukama, panican pogled po okolini) ... morate svi da sacekate!"
                          'Bem ti kulturu...
                          Nista, uzeh deo, promenih i plocice ... suma sumarum : 13.350 za sve.
                          Lepo je leglo, sad opet mogu da se zaustavim k'o covek.

                          Elem, kad sam danas seo u auto ... k'o u tudji da sam usao
                          Sve je na pogresnom mestu... i volan i pedale i menjac, a drugacije se i sedi....
                          Sta cini 15 dana nevozenja automobila (svog). Vozio se zenomobil (Corsa)
                          No, brzo sam se privikao
                          OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                          prolupator.mojblog.rs

                          Comment

                          • prolupator
                            CBC Senator XXL
                            • 02.09.2005
                            • 3968
                            • Zemun

                            #28
                            DAEWOO NUBIRA 1.6 SX (1998. - 136.000 KM)
                            Limuzina za šaku eura

                            Korejska limuzina srednje klase napravljena je po koncepciji Vectre, što je prednost i mana. Dobro je za sve koji još vjeruju u kvalitetu Opela i za održavanje, a loše što tehnologija iz Rüsselsheima, u drugoj polovici 90-ih, nije bila za pohvalu. Korejci su ve? krajem 80-ih postigli visoku kvalitetu i pouzdanost, ali Daewoo nije pratio taj trend. Bio je to glavni razlog što je korejska tvrtka 2001. bankrotirala (kupio je GM i preimenovao u Chevrolet).


                            Stariji modeli imali su problema sa zup?astim remenom, brtvom glave, elektronikom i spojkom, no, u osnovi ovo nije loš automobil

                            Prva je Nubira 1997. naslijedila Espero, korejsku izvedenicu poslijedne Opel Ascone. Ve? je nakon dvije godine redizajnirana, što je pokazalo kako osnovni izgled nije bio pogo?en. No, za kupce rabljenih primjeraka to je najmanje važno. Važnije je što je limarija osrednje kvalitete, ali je ipak dovoljno izdržljiva da automobil s o?uvanom strukturom karoserije doživi deset godina. Po statistikama ADAC-a, modeli do 2002. bili su ispod prosjeka klase, sa 25 do 28 kvarova godišnje na tisu?u primjeraka. Potom se broj godišnjih kvarova smanjio na manje od deset te su najbolji primjerci iz posljednjih serija.


                            Limarija je manje solidna nego kod europskih modela, ali ako auto nije imao sudar, problema uglavnom nema

                            Ako kupite rabljenu Nubiru, što ne mora biti loše, jer se za mali novac može kupiti dobar primjerak, odmah izmijenite zup?asti remen, zajedno s napinja?ima. To je najve?a boljka starijih modela, ali ako se to riješi odmah nakon kupnje, problema nema. Prije odluke o kupnji na šipki za ulje pažljivo pogledajte ima li tragova emulzije, koji bi ukazali na ošte?enje brtve glave, što je tako?er slabost Nubire. Kod starijih modela problema je bilo i s upravlja?kim modulom i elektroni?kom blokadom motora te pumpom goriva.


                            Materijali unutrašnjosti su razmjerno jeftini, ali dovoljno kvalitetni i izdržljivi te budite vrlo oprezni ako uo?ite ve?a istrošenja ili ošte?enja obloga. To je znak da automobil nije pažen

                            Osjetljiva je i spojka, posebice ako se ?esto vozi oštro, a pozornost treba obratiti i na popre?na ramena s kuglastim zglobovima te prednje diskovi. Sve navedeno ne izgleda lijepo, ali kod rabljenih primjeraka koji su redovito održavani, problema ne bi trebalo biti. To se najbolje vidi po testnom primjerku, koji ima devet godina ?na le?ima?, prešao je 136.000 km i još se dobro drži. To je zasluga velikog udjela otvorene vožnje i ima uredno ispunjene servisne knjižice. Nubire loše drže cijenu te uz malo upornosti možete oboriti po?etnu ponudu. Uvjerite se da nije imala sudar i potom temeljito provjerite motor, spojku i podvozje. Ako je prebolila sve ?dje?je bolesti?, Nubira bi mogla dobro služiti.


                            Koncepcijska sli?nost s Opelom olakšava održavanje. Ako je automobil redovito održavan, s originalnim rezervnim dijelovima, problema ne bi smjelo biti

                            U ponudi nije bilo dizelskih modela, što kod starijih primjeraka nije velika mana. Ve?ina Nubira opremljena je benzincem obujma 1598 ccm i snage 105 KS, a ima ih i sa snažnijim motorom od 1998 ccm i 136 KS. Ta je verzija masivnija i izdržljivija, jer je manje optere?ena nego 1.6. Motor koji je poznatiji iz osnovne verzije Leganze, rijetko je stvarao probleme, ali troši najmanje litru goriva više od manjeg benzinca. Ima veliku rezervu snage i dobro podnosi plinski pogon. Rijetki su modeli opremljeni izdržljivim GM-ovim automatskim mjenja?em sa 4 stupnja, koji je dobra preporuka za trajnost motora, ali neugodno pove?ava potrošnju.

                            PROSJE?NA VRIJEDNOST (EUR):
                            2004...........9000
                            2003...........8000
                            2002...........7100
                            2001...........6200
                            2000...........5300
                            1999...........4500
                            1998...........3700

                            http://www.autoportal.hr/rabljeni/2007/ ... 36_000_km/
                            OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                            prolupator.mojblog.rs

                            Comment

                            • Marko001
                              CBC Senator XXL
                              • 09.09.2006
                              • 1070
                              • Belgrade

                              #29
                              Originally posted by prolupator
                              Vozio se zenomobil




                              Nego jel sve tocno ovo sto su napisali Hrvati?

                              Comment

                              • prolupator
                                CBC Senator XXL
                                • 02.09.2005
                                • 3968
                                • Zemun

                                #30
                                To sam stavio da se vidi kakvo je misljenje "onih s viskom para", a ja s mojim tenkom nisam imao nekih vecih problema... nista vise nego bilo koji japanac ili koreanac istog godista...
                                Kad se svodi ulozeno/dobijeno, ovde ima dosta muzike za malo para...
                                Auto ide i ide i ide i ide... a ne trazi mnogo, zaista ne.
                                Kociona klesta su neuobicajen kvar. Jedino s cim se desavaju problemi su silen blokovi na viljuskama, a zamena toga je red velicine 30 junaka... Menjao sam ih pre vise od 100K kmm, promenio sam i vodenu pumpu i ona je bila ispod 50 heroja i ona traje preko 100 K km.
                                Jeste mi crkao i dihtung glave (zamenjeno, glava poravnata) i to je opet bilo nesto smesno... Da, zamenio sam i jednu kuglu, to me je kostalo opet oko 30 evra... Ostalo se svodi na redovno odrzavanje koje je opet jeftino...

                                Imaj na umu da je auto dosao iz Italije i da je bio rent-a-car na ostrvu i vozen je malo i retko... Jedva da mu je ulje promenjeno za tri i po godine i 22K km koliko je imao kad sam ga uzeo. Od tolike nebrige nesto je moralo da umre... Kad je uradjen odgovarajuci servis i auto poteran onako kako treba, rezultati nemara su izasli na videlo... To se sve sredilo i od tad (kuc - kuc u drvo) redovno odrzavanje...

                                Dovoljno (minimalne) brige ovaj auto postavlja u kategoriju veoooma pouzdanih automobila i postaje prava radna masina... mnogo km za malo para...

                                Inace, Daewoo je bankrotirao zbog finansijskih malverzacija, a ne zbog loseg kvaliteta automobila...

                                Jos samo da dodam da se na Nubiri kvarovi volsebno sami popravljaju
                                Svojevremeno mi crkkla sijalicau pixli i produvao zvucnik u vozacnik vratima... Sijalica proradila pre par meseci i sad radi kao da nikad nije ni prestajala a zvucnik se oporavio pa i on lepo radi
                                Joj, sto ej dooobro ozvucenje kad su svi zvucnici ok
                                OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                                prolupator.mojblog.rs

                                Comment

                                Working...
                                X