FitjA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Uros Piperski
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2005
    • 2978
    • Beograd

    Mislim da nema potrebe otvarati krov, motor moze da udje i odozdo.
    Mislim i da ces lakse naci kvalitetan poprecni menjac, a ne vidim zasto bi bilo problem staviti poprecni motor pozadi? Posto ce vec da stoji centralno, samo treba da ga pomeris pozadi onako kako stoji napred.

    I naravno, izracunaj koliko para ces da potrosis, pa to podigni na kvadrat, a izracunato vreme pomnozi sa 7 i dobices realne cifre


    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

    Comment

    • itza
      CBC Senator XXL
      • 28.12.2004
      • 658
      • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
      • -

      hmm .. odozdo .. zanimljivo .. nije mi padalo na pamet ... mozhda je chak i lakshe ...
      podignem auto stavim motor ispod .. i spustim ... bolje nego varijanta sa lancima ..
      polako ima vremena ..
      a pare sam vetj prestao da brojim .. tako da me cifra vishe ne zanima ... a vreme tje biti poduzhe to znam
      osim ako se sutra ne probudim kao vlasnik nekog naftnog polja ..ili banke recimo
      "Brano sine , vozi POLAKO..."

      Comment

      • Ivvan
        Moderator
        • 29.09.2004
        • 1574
        • Nis
        • SAAB 9000

        odispod je mnogo bolja ideja jer ce fitjko spolja da izgleda kao svaki drugi znaci savrseni sleeper

        A oko menjaca ,sajlama bi uz malo truda moglo da se natera da radi kako ti hotces
        misli o tome
        Turbos make torque,and torque makes fun

        Comment

        • itza
          CBC Senator XXL
          • 28.12.2004
          • 658
          • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
          • -

          pa mozhda sa nekim zhicama .... jer sajla radi samo u sluchaju povlachenja a kada treba da se sabije malo tezhe ... u svakom sluchaju .. mozhe sigurno .. no to tju vetj u hodu da reshim ...
          sada me vishe brinu prednji amortizeri ... trebaju mi oni mali sa oprugom na sebi ... a to nema polovno nigde ... a novo je .. neshto ... 200 jura komad .... koliko se setjam ...

          mada ako se napravi kao na slici da ide kruta veza do buzhira ...
          hmm ..
          a kako su reshili pomeranje ruchice levo desno ? ovo mi vishe lichi na sekvencijalni menjach ...
          "Brano sine , vozi POLAKO..."

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            Pa prilicno lako uz malo maste mozes resiti sajle. Jes da se teze sajla vraca nego sto je vuces, ali to je reseno kontra sajlama i tockicima. Isto tsko imas i sajle za povlacenje levo desno. Japanci vecinom imaju takva resenja pa mozes pogledati kod njih kako je to reseno.
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • Ivvan
              Moderator
              • 29.09.2004
              • 1574
              • Nis
              • SAAB 9000

              Bas tako , na slici je to radjeno na toyotinom 1.6 motoru iz MR2
              ima jos dosta slicica na sajtu http://www.grabercars.com/Mambosite/index.php razgledaj mozda ti padne jos koja ideja na pamet
              Turbos make torque,and torque makes fun

              Comment

              • kilson
                Moderator
                • 09.10.2004
                • 3216
                • NoviBGD
                • AR 75 GT

                Na Fiat Coupe-u menjach regulishe sajla. Ne verujem da je drugachije na ostatku Fiatove grupacije...
                Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  Ostatak fiatove grupacije koristi se sistemom poluga.
                  Sistem sajli se dosta koristi na sportskim modelima radi komfornijeg vodjenja a samim tim i na coupeu
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • itza
                    CBC Senator XXL
                    • 28.12.2004
                    • 658
                    • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
                    • -

                    onda jednostavno nadjem slupanog japanca i pochupam shta mi treba .. a sajle mi napravi boban sajle
                    i to je resheno
                    "Brano sine , vozi POLAKO..."

                    Comment

                    • Uros Piperski
                      CBC Senator XXL
                      • 31.01.2005
                      • 2978
                      • Beograd

                      Zasto ne bi uzeo ceo motor i menjac iz kupea? Znaci imas komandu sajlom, imas turbo motor, imas lsd u menjacu...


                      RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                      Comment

                      • itza
                        CBC Senator XXL
                        • 28.12.2004
                        • 658
                        • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
                        • -

                        lsd = shper ?



                        ako mislish na ovaj coupe .. i 2.0 20v motor ... nisam znao da je to turbo ..
                        raspitatju se
                        deluje veoma zanimljivo ..
                        "Brano sine , vozi POLAKO..."

                        Comment

                        • itza
                          CBC Senator XXL
                          • 28.12.2004
                          • 658
                          • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
                          • -

                          ljudi treba mi vashe mishljenje ...
                          u dilemi sam shta da radim ..
                          da li da odjavljujem auto ... ili da ga registrujem ...

                          ako ga ne registrujem godinu dana netju motji vishe nikad to da uradim
                          a ako ga odjavim imatju silen peripetije kada se pojavim na tehnichkom sa motorom 2.0 ..
                          a da mi taj broj neko ukuca u saobratjajnu na nevidjeno TEEESHKO a i panduri nisu bash toliko glupi da ne vide razliku

                          dakle shta bi vi uradli ... odjavili auto pa za neko neodredjeno vreme kada se sve zavrshi nadali se da tje da ukinu broj motora i registrovali ga nekako tada ....

                          ili

                          platjali registraciju pa vozili tako u nadi da kada vas pandur zaustavi netje gledati na zadnje sedishte .. )

                          btw.
                          shta je potrebno da bi se uradio atest na ovako nechemu i shta oni to konkretno proveravaju tamo ?
                          da li je neko radio neshto slichno ?
                          "Brano sine , vozi POLAKO..."

                          Comment

                          • *IvanT*
                            CBC Senator XXL
                            • 30.01.2005
                            • 3234
                            • Srbija, Beograd, Kara

                            Originally posted by ica
                            lsd = shper ?



                            ako mislish na ovaj coupe .. i 2.0 20v motor ... nisam znao da je to turbo ..
                            raspitatju se
                            deluje veoma zanimljivo ..
                            Postoji obichna i turbo varijanta 155ks, odnosno 220ks



                            LSD

                            http://www.lovatogas.co.rs

                            Comment

                            • dfast
                              CBC Senator XXL
                              • 26.05.2005
                              • 1302
                              • Hoofddorp NL /Bgd

                              Najbolje ti je sve legalno, znaci registrujes auto pa izvrsis sve prepravke koje odradis kako treba sa svim ojacanjima kako si naveo. Sto se tice motora, kupis ga legalno sa papirima iako je stranac, rasturis ga i odneses blok da se ocarini i imas ga legalno. Na tehnickom sa svim tim prepravkama sigurno neces proci bez atesta, znaci pravac institut Vinca ili Masinski fakultet. Oni pregledaju i ako je ok, dobijas atest ili prepravis/dodas jos nesto, a usput se vozis jer ti je auto registrovan. Po atestu, normalno tehnicki i posle toga promena podataka u saobracajnoj u sup-u i to bi trebalo da je to. Veruj mi najjednostavnije je najlegalnije i ne boli glava.
                              Oko price o brojeva motora pitanje je kad ce se ukinuti, ovako radis i ne razmisljas.

                              Comment

                              • itza
                                CBC Senator XXL
                                • 28.12.2004
                                • 658
                                • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
                                • -

                                a shta oni konkretno gledaju na tom atestu ?
                                da bih znao na shta da obratim pazhnju najvishe ...
                                mada tju ja na sve da obratjam pazhnju jer ipak to je moja glava u tim kolicima ...

                                2 ivan ...
                                tnx za fotke ..
                                "Brano sine , vozi POLAKO..."

                                Comment

                                Working...
                                X