Zastava SKALA 55 16V

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Laki GSi
    CBC Senator XXL
    • 15.10.2006
    • 2426
    • Beograd-Vozdovac

    Bravo eMe ,mislim nisam verovao
    Sad sam bas pricao sa ovim njihovim menagerom,ma ebo sam im kevu.
    On kao meni kaze da je to jedna od hiljadu prodatih pumpi,ja reko pa kakva je to americko-italijanska pumpa koja prvi put kad ostane sa 10l goriva crkne!? Ne mogu da verujem,on covek misli da sam ja majmun
    EEEEEEEE,zamisli te molim vas i ova pumpa je skoro gotova,prvi sekund nakon ugradnje ona je zujala kao nezdrava,usi mi probi! Ja mu reko da ce i ova riknuti u skorije vreme,a on trazi da idem kod Ninica na dijagnostiku-da meri pritisak na rampi pa kao ako je tamo 3.5bara onda je nesto drugo riknulo,a ako nije dace mi jos jednu pumpu

    Seronje bre njgore,videcu sa nekim da mi posalje od preko neku kvalitetnu pa sta kosta neka kosta makar me nece zaj_ebavati i nervirati.

    Pare se prezale ali kvalitet nikad!
    Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!

    Comment

    • dekideki
      CBC Senator XXL
      • 26.07.2005
      • 1914
      • Beograd

      bas se napati, Laki ne mogu da verujem... cuti dobro je dok je pumpa. ipak je to "slave" deo. bitno da je "master" u top formi.

      *vidim ja u petak oko 11.10 dobro poznati auto na slepu. odmah sam znao da nije sve kako treba.
      .

      Comment

      • prolupator
        CBC Senator XXL
        • 02.09.2005
        • 3968
        • Zemun

        Ja ga, na zalost, jos nisam video u ovom izdanju...
        Cekam prvu priliku da "udjem" u Miliicu
        Mozda joj se i dopadne
        OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

        prolupator.mojblog.rs

        Comment

        • Laki GSi
          CBC Senator XXL
          • 15.10.2006
          • 2426
          • Beograd-Vozdovac

          Originally posted by dekideki
          bas se napati, Laki ne mogu da verujem... cuti dobro je dok je pumpa. ipak je to "slave" deo. bitno da je "master" u top formi.

          *vidim ja u petak oko 11.10 dobro poznati auto na slepu. odmah sam znao da nije sve kako treba.
          Ma cuti makar je sve upakovano kako valja i sve sto je stavljeno polovno Bogu hvala radi extra,pu-pu-pu pomeri se smesta da nesto neureknem ali nov deo pa me tako j_ebe jos me ovaj ubedjuje majmun kako je to kvalitetna pumpa a imam takav osecaj da je neki kinez sklapao

          Morao je slep raditi jer mi nije palo napamet da je slepujem 20km i to jos auto-putem,ma...

          @prolupali
          Vozices se nebrini
          Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!

          Comment

          • Laki GSi
            CBC Senator XXL
            • 15.10.2006
            • 2426
            • Beograd-Vozdovac

            I daaaaa,prorocanstvo se ostvarilooo crkla je benzinska pumpa,jeeeeeeeeee

            Mamicu im njihovu
            Dobro makar sam znao sta me ceka tako da se nisam mnogo iznenadio,j_ebo sam mu kevu stavljam spoljnu pumpu i to od nekog auta za koju nadjem oridjinale ova italijansko-amercika zapravo kineska varijanta vise NIKAD i takodje vise NIKAD AP SPORT!!!!!!!!
            Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!

            Comment

            • Manfred
              CBC Senator XXL
              • 04.08.2007
              • 905
              • Beograd

              Ja sam to rekao cim sam kupio punta

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                Reci ti meni laki jel ti vozis na plin. Ako da, koliko je staro gorivo u rezervoaru? Malo mi je cudnovato...da nije negde drugde problem...nesto zapuseno itd?
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • Laki GSi
                  CBC Senator XXL
                  • 15.10.2006
                  • 2426
                  • Beograd-Vozdovac

                  Ma kakav plin,rekose ljudi da je ta "mitdoria" sranjac samo takav,ali sad cu ugraditi novu pumpu i odma idem u boschov servis na kompletno ispitivanje kako bi se zapravo videlo gde je greska!
                  Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!

                  Comment

                  • civi
                    CBC Senator XXL
                    • 26.07.2005
                    • 1492
                    • Pozarevac

                    bacas pare bezveze u tom motoru je mareli ubrizgavanje
                    Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                    - Kako to misliš, kočim?

                    Comment

                    • Laki GSi
                      CBC Senator XXL
                      • 15.10.2006
                      • 2426
                      • Beograd-Vozdovac

                      Bioskop je ponovo otvoren,videce mo ovih dana na dijagnostici sta kazu!

                      Aj Boze pomozi!
                      Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!

                      Comment

                      • prolupator
                        CBC Senator XXL
                        • 02.09.2005
                        • 3968
                        • Zemun

                        Javi, naravno, sta si uradio. Ne moze tu biti nesto ozbiljno, to je dobar i jednostavan motor, a Gumetina ga je zato i izabrao jer moze da se gazi do imbecilnosti.

                        Benz pumpa ne mora od Bravo/a, moze bilo koja koja ispunjava zadani pritisak i protok. Moze i "jaca" uz dobra prelivna creva...

                        Sta si uradio s menjacem, korpom, kvacilom, amortima, druk lezajem...?!
                        OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                        prolupator.mojblog.rs

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          On kao meni kaze da je to jedna od hiljadu prodatih pumpi,ja reko pa kakva je to americko-italijanska pumpa koja prvi put kad ostane sa 10l goriva crkne!?
                          slu?ajno naleteh na ovu temu i vidim da je nastao problem koji se ponavlja.

                          da li si ugradio i odgovaraju?i rezervoar za taj model pumpe ?
                          ili bar prilagodio postoje?i izradom pregrade za zadržavanja goriva ?

                          ako nemaš rezervaor za potopnu pumpu to je uzrok tvojih problema a ne sama pumpa.
                          i sa svakom slede?eom pumpom ma kog proizvodja?a osta?e isti rezultat rada na suvo...

                          Zastava sa karburatorom nema rezervoar goriva koji omogu?ava ugradnju potopne pumpe, treba da se prepravi za tu namenu.

                          ili uvek održavaj nivo goriva u rezervoaru najmanje 1/3 visine tako da pumpa u svim uslovima ostane potopljena i uvla?i gorivo a ne vazduh.

                          to zujanje ukazuje da je pumpa radila na suvo neko vreme.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • Danilo
                            CBC Senator XXL
                            • 02.10.2004
                            • 908
                            • Beograd, Dorcol

                            Meni pumpa zuji konstatno, i svim mojim drugarima koji voze el. pumpe na jugicima.

                            Tebi je definitivno problem u tome sto ti pumpa ostaje bez goriva, ili sto nije adekvatno potopljena.

                            Ne znam kako na kecu stoji rezervoar, ali Yugo EFI ima el. pumpu koja stoji u rezervoaru (i sam rezervoar je drugaciji samim tim), pa bi verovatno mogao da ga prepravis.

                            Tebi po AutoDati treba 3,0+/- 0,2bar, a ja bih ti savetovao da nadjes externu pumpu za neki drugi auto sa istim pritiskom i da je stavis na patos auta i kako ti ne bi vukla fals iz rezervoara i uvek bila ispod nivoa goriva.
                            www.blindmanmotorsport.com

                            Comment

                            • Uros Piperski
                              CBC Senator XXL
                              • 31.01.2005
                              • 2978
                              • Beograd

                              I eksterna pumpa ce da uvlaci vazduh ako se koristi sa obicnim rezervoarom. Bitno je kako se gorivo crpi iz rezervoara, a ne da li je pumpa u, na, ispod ili iznad rezervoara.
                              Kod potapajuce pumpe je bitno to sto je njen usisni deo na dnu jednog suda koji se nalazi u rezervoaru. Povratni vod benzina ide u taj sud, tako da je on uvek pun benzina. Bilo da je u rezervoaru 2 ili 200 litara. Kada se koristi eksterna pumpa opet mora da se koristi takav sud. Inace ako se eksterna pumpa visokog pritiska spoji na cev koja jednostavno ide do dna rezervoara onda opet moze da povuce vazduh kada je malo goriva u rezervoaru.

                              Resenja su dva. Da se sa nekog rezervoara skine taj sud u koji je potopljena pumpa pa da se koristi ili eksterna ili potopljena pumpa. To je mozda komplikovanije. Drugo resenje, po meni bojle, je da se koristi surge tank. Zahteva malo nezgrapan sud u gepeku i dodatni pumpu niskog pritiska, ali je pouzdanije resenje. Napravi se sud oko 1 litar zapremine. Pumpa niskog pritiska (po mogucstvu "solid state" kojoj ne smeta vazduh) puni taj sud. Sa donje strane suda je izlaz koji ide do pumpe visokog pritiska. Onda povratni vod iz motora se opet uliva u taj sud, i jos jedan prelivni vod se napravi da spaja taj sud i rezervoar. Sud uvek ima litar goriva da "hrani" pumpu visokog pritiska tako da iako ostane litar goriva u rezervoaru pumpa nece da povuce vazduh.


                              RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                              Comment

                              • srdjan_p
                                CBC Senator XXL
                                • 01.12.2004
                                • 1915
                                • ZR

                                Mislim da mu je najjednostavnije resenje da nabavi rezervoar od juga EFI

                                Comment

                                Working...
                                X