@Srdjan P
Po meni ide sasvim dobro,mislim retko kad ga zgazim do srzi jer jednostavno nema potrebe,u kojoj god da je brzini,na ravnici ili uzbrdici on ce povuci kao sasav. Sto se tice prasenja drugih to je tek posebna prica,upravo kao sto si ti naveo jugo kad te oprlji i nije toliki bauk ali kec...niko ne moze da veruje. Koliko moze ici stvarno nisam merio(mislim na gps) i verovatno nikad i necu.Iso sam do nekih 220,a ubrzanje od 150 do 220 je indenticno onom od 60-150. Sve u svemu sasvim zadovoljavajuce,za sad
p.s.bas danas pade jedna celica,pokusao je da pruzi otpor ali...kec je to Bas me je iznenadio podatak da tojota selika ima skoro 1300kg,saznao sam od lika jer smo posle stali na semafor. Malo se iscaskali i kaze lik:Ebote koji blam,bolje da sam se samo sklonio u srednju traku bez pokusaja da ti pobegnem
Ja sam umro od smeha jer se lik toliko smorio da je hteo da ga ja vozim kuci,kaze dodje mi da bacim ovo djubre i kupim keca,to batice reko imas moju podrsku!
@Tikica
Ma moze dva kruga,sledeci skup ti i ja...
@Prolupator
Joj bre ebalo te propinjanje,pa nije uopste toliko strasno...mislim stvarno si neki bree Naravno da kad mu spizdim gascinu pocne auspuh vuci po zemlji ali to je samo dok nedodje Koni
@Zmaj Kv
Pa nekome je ovo i prejako! Nije uopste poenta u nekim nedoglednim konjima vec u malo ostrijem startu u odnosu fabrickog,cisto toliko da ne moze bas svako da me zaj_ebava u toku preticanja ili neceg slicnog. Mogo je i 1.8,mogo je i 2.0,pa cak i 3.0 sve moze da se uradi samo cemu to na autu koji je svaki dan na ulici!?
Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!
Laki, kakve amorte uzimas?
Sta je radjeno sa menjacem?
Sta ces sa kocnicama?
Kada ces da uzmes normalnu dimenziju guma?
Jel imas koju sliku ojacanja koja su radjena?
"Sometimes it seemed like the more you drove the less money you had. I remember one time Buck Baker and Lee Petty and I had to put our money together just to split a hot dog and a Coke."
- Lousie Smith
Sto se amorta tice verovatno ce biti koni-gasni od toyote(mozda i nije tojota ),menjac je uradjen u zastavinoj fabrici neposredno pred ugradnju(reko sam im sta ubacujem pa je verovatno shodno tome malo vise obraceno paznje)inace u globalu je fabricki. Kocnice jesu u igri ali nikako vremena da se to sve odradi i dotera do vrhunskog stanja,imam pun qrac sitnica,a one me najvise i izludjuju. Gume verovatno na prolece jer sam ove kupio pre 3-4 meseca pa mi se bas nesto ne bacaju, za zimu valja imati uzu.
Slike ojacanja nemam,mislim mogu da ti dam broj od ovih ljudi iz Kragujevca sto su meni radili pa se konsultuj sa njima.U pitanju je neki "rastegljivi" celik na sankama(nije kao onaj sa bubnja),prilicno je tanak ali se kaci na tri mesta i ne cini karoseriju krutim vec radi sa sve autom. Znam sve sta sam radio ali nemam vremena da kuckam,u svakom slucaju lepo je sve,radi,kotrlja... !
Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!
Fiat-ovi motori 1,4 12v i 1,6,16v nisu se nista posebno pokazali u eksploataciji, generalno imali su problema sa mehanikom i elektrikom,
1,4 12v je imao problema sa mehanikom i elektrikom dok je 1,6 16v ok sto se tice mehanike dok elektrika zna malo da bude problematicna. Sa druge strane 1,8 16v se dokazao i pokazao, jaci je i dugotrajniji...
Da sam se ja kojim slucaje odlucio za ugradnju 16v u moj auto vodio bih se misljenjem "kada moze 1,6 moze i 1,8"...
Ali mislim da sam pogresno shvacen zato cu reci ovo: Ljudi svaka cast na ovom radu, prepraviti krs od zastave i od nje napraviti domaci auto koji u najmanju ruka parira pa i u nekim stvarima je bolji od stranih auta je ogroman posao i uspeh zato svaka cast ljudi!!!. Budzenih Jugica ima pun kur.. budzenih Z101 ima veoma malo a sa 16v mislim da je tvoj auto jedini...
Pa nekome je ovo i prejako! Nije uopste poenta u nekim nedoglednim konjima vec u malo ostrijem startu u odnosu fabrickog,cisto toliko da ne moze bas svako da me zaj_ebava u toku preticanja ili neceg slicnog. Mogo je i 1.8,mogo je i 2.0,pa cak i 3.0 sve moze da se uradi samo cemu to na autu koji je svaki dan na ulici!?
Laki konja ispod haube nikad dosta . To sto sada imas je taman. Drugarov kec je bio u svakodnevnoj eksploataciji sa 130ks (Fiat 1.6 friziran + dva budzena DelOrtova dvogrla karba od Alfe, inace skinutih sa trka iz klase hobi) punih 6 godina a imao je ojacanja ista kao ja pa je karoserija izdrzala bez problema i sto se tice toga nemojte ljudi da se plasite bice to ok.
Moj savet ti je baci taj fabricki menjac u djubre, nije ni za K, godiste mog i tvog auta je isto zato znam da imas SRANJE od menjaca bez obzira sta si im ti rekao da naprave, oni su stavili sta su imali, zato obavezno stavi kraci prenos pa da vidis kao z101 ubrzava...
Sto se kocnica tice to je Zastava po meni korektno odradila i stavili su ekstra celjusti (identicne su kao, e sad ispravite me ako gresim u imenu, Guerini i da je iste takve celjusti nosio Uno 1,1 i 1,4 turbo) na mom autu su te celjusti ti proveri sta imas na tvom autu. Ako imas celjusti iste kao ja ne diraj ih, sve sto mozes da promenis je kocioni disk pa da stavis samoventilirajuci (Uno 1,1 i 1,4 turbo) malo je skuplje i teze za nalazenje...
Stavljena je nova maska(sa maaalo starijeg tipa,sa prorezima) i beli migavci u branike.Slike toga ce biti uskoro.
Konacno je zavrsen i izduv,izbaceni su fabricki lonci,a stavljeni novi,srednji protocni i obican zatnji i to sve sa cevima precnika 50mm.Sad motor konacno dise i cuje se kako treba!
Comment