@GoranNSW:
Pozdrav komsija, da se nadovezem na ovu tvoju pricu, motor je bivsi moj, koji sam terao u jugu od oktobra prosle godine pa sve dok ga laki nije ubacio... ljubicasti jugo sa silnim plastikama, vidjao si ga sigurno po gradu.
Moram da priznam da sam ja ojacanja kao i upgrade kocnica radio tek posle. Sto se ojacanja tice, kosku sam pravio sam i pucala mi je samo 2x
dok sam sanke kupio na buvljaku, auto je 2002. godiste, potpuno zdrav i prav... bio je spusten i nosio je 175/55/15
Jedini problem sa njim je bio na dodavanje gasa usled tvrdih opruga i spustenog auta sa dosta sirokim gumama, skakao je levo desno. medjutim na kocenju nema problema, same kocnice fabricke 240mm odlicno grizu cak i sa 15-icama, jedini problem je duze kocenje ili zaustavljanje sa recimo 150 na 0. to ne mogu da podnesu.
laki vozi fabricko vesanje i 14-ice balonjare te vrlo lako podnosi dodavanje gasa (slajfuje ali ne skace) ne lezi u krivini i to se od njega i ne trazi... verujem da je dovoljno pametan da svoju glavu cuva i da ne moze lako da ga potera neko brzi... auto mu je usput i star godinu dana i kulturno pojacan.
E sad, dolazimo , ja bi prodao taj auto itd. pa vidi, i ja sam prodao juga, zasto ? zato sto kada sam vijao porsche cayenne-a po auto putu jugo nije mogao vise od 215 (citaj cigla kroz vazduh) te sam presao na nesto jace, i stabilnije... a to je opet polovno, staro, kvari se, skupo je za odrzavanje itd.
Zasto bas kec kad je kec kanta, nikad to nece biti auto.
Nazalost tacno, pregazilo ga je 7 generacija automobila i prave ga u kragujevcu, opet, delova ima na svakom kijosku, (daj mi orbit, durex i sponu za keca = 300din) nov je sto je nekome jako bitno, patriotski je , guramo domacu privredu, a povrh svega moze da isprasi 50% kojecega sto se vozi po ulici, i do 5x skuplje...
Stvar je u feelingu i moralnoj satisfakciji, fazonu, gushtu, kako hoces, da je laki hteo da pravi auto koji moze 300 kupio bi opela i trpao LET motor unutra....
pozz
RAle
p.s. Laki care jel gevindas ti to ?

Pozdrav komsija, da se nadovezem na ovu tvoju pricu, motor je bivsi moj, koji sam terao u jugu od oktobra prosle godine pa sve dok ga laki nije ubacio... ljubicasti jugo sa silnim plastikama, vidjao si ga sigurno po gradu.
Moram da priznam da sam ja ojacanja kao i upgrade kocnica radio tek posle. Sto se ojacanja tice, kosku sam pravio sam i pucala mi je samo 2x

Jedini problem sa njim je bio na dodavanje gasa usled tvrdih opruga i spustenog auta sa dosta sirokim gumama, skakao je levo desno. medjutim na kocenju nema problema, same kocnice fabricke 240mm odlicno grizu cak i sa 15-icama, jedini problem je duze kocenje ili zaustavljanje sa recimo 150 na 0. to ne mogu da podnesu.
laki vozi fabricko vesanje i 14-ice balonjare te vrlo lako podnosi dodavanje gasa (slajfuje ali ne skace) ne lezi u krivini i to se od njega i ne trazi... verujem da je dovoljno pametan da svoju glavu cuva i da ne moze lako da ga potera neko brzi... auto mu je usput i star godinu dana i kulturno pojacan.
E sad, dolazimo , ja bi prodao taj auto itd. pa vidi, i ja sam prodao juga, zasto ? zato sto kada sam vijao porsche cayenne-a po auto putu jugo nije mogao vise od 215 (citaj cigla kroz vazduh) te sam presao na nesto jace, i stabilnije... a to je opet polovno, staro, kvari se, skupo je za odrzavanje itd.
Zasto bas kec kad je kec kanta, nikad to nece biti auto.
Nazalost tacno, pregazilo ga je 7 generacija automobila i prave ga u kragujevcu, opet, delova ima na svakom kijosku, (daj mi orbit, durex i sponu za keca = 300din) nov je sto je nekome jako bitno, patriotski je , guramo domacu privredu, a povrh svega moze da isprasi 50% kojecega sto se vozi po ulici, i do 5x skuplje...
Stvar je u feelingu i moralnoj satisfakciji, fazonu, gushtu, kako hoces, da je laki hteo da pravi auto koji moze 300 kupio bi opela i trpao LET motor unutra....
pozz
RAle
p.s. Laki care jel gevindas ti to ?



Comment