a sto vam je to uputstvo toliko bitno?? koriscenje auta nije tako komplikovano
Fiat Stilo SW
Collapse
X
-
Meni treba zbog toga sto je auto pun raznih fazona, ali mozda znas nesto:
-kada pritisnem otkljucavanje na daljincu ne otkljuca se gepek, zasto?
-kad dam kontakt ne zelim da se upali radio...
-ne sija mi lampica na vratima, kazu da se iskljucuje negde u meniju, gde?
Eto toga sam se na brzinu setio, a ne verujem da znas odgovor ni na jedno, zato mi treba uputstvopozdrav
Comment
-
-
1. Bootlock?
Mozda sam prevideo, pogledacu sutra...
2. Ne pali se auto, vec radio kad dam kontakt, dal se mzoe iskljuciti da se ne pali automatski?
3. Lampica, u stvari LEdioda koja signalizira da su vrata zakljucana, kod mene ne trepce...pozdrav
Comment
-
-
Pa to za radio ako te mrzi da ga gasis, onda treba na samom plejeru da to namestis, tacnije nesto sa zicama ali ja sam operisan od struje tako da ne znam tacno sta
A sto se lampice tice pogledaj da nije otkacena zica posto zna lako da se s**** ako je neko divljacki skidao tapacirung posto je na vrlo osetljivom mestu...
A za boot lock sam 100% siguran imas ga u meniju...
Pozdrav
Comment
-
-
-jes moguce je da ti je lampica u vratima neispravna
-za radio koliko znam, to da li ce se paliti zavisi od kako je povezan
bolje konsultul nekog elektricara da ti to pogleda
@bakara ti takodje vozis stilo, ili pitas za nekog drugog??
Comment
-
-
Da u pravu ste obojica, bootlock je bio u pitanju (ko bi rekao?)
@Darko_NS
Jel se i na tvom stilu tako pali radio? Da li je tako fabricki, ili je mozda neko cackao...
Sto se lampice na vratima tice, moguce je da ste i tu u pravu, posto sam slicno cuo na jos jednom mestu, mada sam cuo i da u nekim serijama fabricki nije bila ukljucena pa se moralo ukljuciti preko kompa. Svejedno, vredi proveriti.
@bakara ti takodje vozis stilo, ili pitas za nekog drugog??pozdrav
Comment
-
-
Jel se i na tvom stilu tako pali radio? Da li je tako fabricki, ili je mozda neko cackao...
Jos kad bih nasao sa onim naslonom za ruku, on valjda spada u dinamik opremu ili kako vec da znam?
vidjao sam ga i na slabijim opremama.. verovatno sve zavisi na kakav primerak naidjes
Comment
-
-
@Komex
Pa verujem da moze, ali sam citao na nekom cro forumu da stavljanje u opste nije tako jednostavno kako se na prvi pogled cini...
Nego:
Ona fora sa bootlock je upalila, ali racunar posle nekog vremena opet vrati na staro ( da se gepek ne otkljuca automatski), mi smo zbunjeni...?
@Darko_NS
Prodao sam fabiu, i u potrazi sam za stilom, trazim onaj sa 5 vrata 1.6, ili JTD model, video sam negde da pominjes osetljiv trap, kako to najlakse da proverim?
Sta bi jos gledao da ponovo kupujes stila, na sta treba obratiti paznju?
Sa 1.6 motorom jos i imam skustva i znam kako radi, ali o JTD nemam pojma, sta da gledam kod njega?pozdrav
Comment
-
-
trazim onaj sa 5 vrata 1.6, ili JTD model, video sam negde da pominjes osetljiv trap, kako to najlakse da proverim?
Sta bi jos gledao da ponovo kupujes stila, na sta treba obratiti paznju?
Sa 1.6 motorom jos i imam skustva i znam kako radi, ali o JTD nemam pojma, sta da gledam kod njega
- takodje nije lose da se proveri na nekoj dizalici u kakvom su stanju viljuske jel sam cuo da hoce da se desi da imaju lufta (i tocak moze malo da seta prilikom voznje)
sto se tice JTD-a.. kod nac ces naci uglavnom one od 80ks i 115ks.. imao sam i jedan i drugi.. moguti reci da i ovaj od 80ks nije los, fino vuce od 1500-3000rpm ali posle toga gubi snagu.. ali je super za svrljanje po gradu i moze da ide preko 170kmh... naravno ako nadjes jaci motor jos bolje, ali oni su malo mrtvi do 2000 ali zato snazno i ravnomerno vuku do 4000rpm..
ne razumem se puno u mehaniku pa ne znam specificno da ti kazem sta da gledas kod motora.. posto i sam znas da su kilometraze na satu cesto netacne, posle kupovine auta moraces da mu promenis zupcasti kais, pk kais i 3 spanera, i naravno ceo servis svi filteri i ulje (za dizele uzimaj seleniu wr diesel ulje- to je najnoviji proizvod) i sipaj neki aditiv u gorivo za ciscenje sistema za ubrizgavanje da produvas masinu..
-postoji varijanta da odvedes auto u ovlasceni servis i da ti sa njihovim kompjuterom provere tacnu kilometrazu.. video sam kako na jednom stilo pise na satu 80000km a na kompjuteru se ocitalo 207000km.. to je zato sto centralna jedinica cuva podatke nezavisno od bord kompa..
- mozda ti je najbolje da gledas neki 2004 god, oni imaju krem (ona bledo zuta varijanta) plastiku u unutrasnjosti i lepse dizajniranu zadnju svetlosnu grupu,
evo ovako nesto
ne znam sta vise da kazem, slobodno pitaj ako te jos nesto zanima
Comment
-
-
Ajde postavi sliku tog stila sa neispravnim trapom, i objasni kako se to moze osetiti u voznji?
- takodje nije lose da se proveri na nekoj dizalici u kakvom su stanju viljuske jel sam cuo da hoce da se desi da imaju lufta
posle kupovine auta moraces da mu promenis zupcasti kais, pk kais i 3 spanera, i naravno ceo servis svi filteri i ulje
Sto se tice JTD 80 verzije ja bih najradije uzeo nju ili 1.4 95ks, ali obe se tesko nalaze...performanse mi nisu bitne, i onako trazim porodican auto, koji ne trosi puno, a glupo mi je davati 300e za registraciju za JTD115 ako mogu proci sa 200e za JTD80.pozdrav
Comment
-
-
JTD motori su odlicni, moj ti je savet da pre uzmes to nego 1.6 jedino gledaj da ne bude neka mnogo velika kilometraza jer moze da ti se desi da ti vrlo brzo usledi veliki trosak, menjanje zamajca koji je oko 700e kad na to dodas i komplet kvacila dodjes na 1000e....
E sad, 1.6 mislim ok je to motor, ali sta znam, moj izgleda ima neke "gremline"...
Comment
-
-
Ajde postavi sliku tog stila sa neispravnim trapom, i objasni kako se to moze osetiti u voznji?
u voznji se to primeti tako sto auto kada predje preko neravnine hoce da se zaljulja, sto ne sme kod ispravnih amortizera i opruga
Da li se ovde misli na silen blokove? Ako je to u pitanju trebala bi zamena biti jeftina, jedino ako ne treba cela viljuska da se menja
dobro da si spomenuo, treba proveriti i silen blokove, recimo za zadnji trap delovi i zamena su 200e..
Znas li da mi kazes koliko kosta zamena seta kaiseva, zanima me i za JTD i za 1.6?
Sto se tice JTD 80 verzije ja bih najradije uzeo nju ili 1.4 95ks, ali obe se tesko nalaze...performanse mi nisu bitne, i onako trazim porodican auto, koji ne trosi puno, a glupo mi je davati 300e za registraciju za JTD115 ako mogu proci sa 200e za JTD80.
kod zamene seta kaiseva, cena varira, zato sto imas dve opcije da to uradis u ovlascenom servisu ili u kucnoj radinosti.. u ovlascenom servisu ce te odrati zivog... ja sam menjao kod svog mehanicara i mislim da me izaslo sve i delovi i ruke negde oko 200e.. ali provericu jos pa cu ti javiti..
za benzinca ne znam koliko kosta
- simpatican motorcic ti je i 1.2 16v, vidjao sam ih par puta po oglasima
Comment
-
Comment