Fiat Stilo SW

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Darko_NS
    CBC Senator XXL
    • 02.12.2004
    • 557
    • Srpska Atina

    #31
    a sto vam je to uputstvo toliko bitno?? koriscenje auta nije tako komplikovano

    Comment

    • bakara
      CBC Senator XXL
      • 29.01.2005
      • 977
      • nBGd

      #32
      Meni treba zbog toga sto je auto pun raznih fazona, ali mozda znas nesto:

      -kada pritisnem otkljucavanje na daljincu ne otkljuca se gepek, zasto?
      -kad dam kontakt ne zelim da se upali radio...
      -ne sija mi lampica na vratima, kazu da se iskljucuje negde u meniju, gde?

      Eto toga sam se na brzinu setio, a ne verujem da znas odgovor ni na jedno, zato mi treba uputstvo
      pozdrav

      Comment

      • Komex
        CBC Veteran
        • 20.10.2005
        • 100
        • Beograd

        #33
        Gepek se ne otkljucava zato sto je na on board computeru ukljucen Boot Lock imas ga u Meni-u...
        Za ovo drugo mi malo nije jasno, sta auto se pali sam od sebe?
        I koja lampica na vratima?

        Comment

        • bakara
          CBC Senator XXL
          • 29.01.2005
          • 977
          • nBGd

          #34
          1. Bootlock?
          Mozda sam prevideo, pogledacu sutra...

          2. Ne pali se auto, vec radio kad dam kontakt, dal se mzoe iskljuciti da se ne pali automatski?

          3. Lampica, u stvari LEdioda koja signalizira da su vrata zakljucana, kod mene ne trepce...
          pozdrav

          Comment

          • Komex
            CBC Veteran
            • 20.10.2005
            • 100
            • Beograd

            #35
            Pa to za radio ako te mrzi da ga gasis, onda treba na samom plejeru da to namestis, tacnije nesto sa zicama ali ja sam operisan od struje tako da ne znam tacno sta

            A sto se lampice tice pogledaj da nije otkacena zica posto zna lako da se s**** ako je neko divljacki skidao tapacirung posto je na vrlo osetljivom mestu...

            A za boot lock sam 100% siguran imas ga u meniju...

            Pozdrav

            Comment

            • Darko_NS
              CBC Senator XXL
              • 02.12.2004
              • 557
              • Srpska Atina

              #36
              -jes moguce je da ti je lampica u vratima neispravna
              -za radio koliko znam, to da li ce se paliti zavisi od kako je povezan
              bolje konsultul nekog elektricara da ti to pogleda

              @bakara ti takodje vozis stilo, ili pitas za nekog drugog??

              Comment

              • bakara
                CBC Senator XXL
                • 29.01.2005
                • 977
                • nBGd

                #37
                Da u pravu ste obojica, bootlock je bio u pitanju (ko bi rekao?)

                @Darko_NS
                Jel se i na tvom stilu tako pali radio? Da li je tako fabricki, ili je mozda neko cackao...

                Sto se lampice na vratima tice, moguce je da ste i tu u pravu, posto sam slicno cuo na jos jednom mestu, mada sam cuo i da u nekim serijama fabricki nije bila ukljucena pa se moralo ukljuciti preko kompa. Svejedno, vredi proveriti.

                @bakara ti takodje vozis stilo, ili pitas za nekog drugog??
                Pa nije bas moj, ali ga vozi moj burazer tako da sam svaki dan u njemu, a inace zelim da prodam fabiu i planiram i ja jedan da uzmem, posto bolji auto za te pare mislim da nema. Jos kad bih nasao sa onim naslonom za ruku, on valjda spada u dinamik opremu ili kako vec da znam?
                pozdrav

                Comment

                • Darko_NS
                  CBC Senator XXL
                  • 02.12.2004
                  • 557
                  • Srpska Atina

                  #38
                  Jel se i na tvom stilu tako pali radio? Da li je tako fabricki, ili je mozda neko cackao...
                  na karavanu mi se ne pali radio kad dam kontakt, dok kod drugog radio se pali kad dam kontakt...

                  Jos kad bih nasao sa onim naslonom za ruku, on valjda spada u dinamik opremu ili kako vec da znam?
                  uff taj naslon je stvarno lepa stvar, pomaze jako puno na duzim putovanjima.. i ja mislim da dinamic oprema obicno ima taj naslon.. mada
                  vidjao sam ga i na slabijim opremama.. verovatno sve zavisi na kakav primerak naidjes

                  Comment

                  • Komex
                    CBC Veteran
                    • 20.10.2005
                    • 100
                    • Beograd

                    #39
                    Mislim da taj naslon moze naknadno da se stavi, ispod one gume ima jedan sraf, e sad, problem je sto sam cuo da je dosta skup taj naslon...

                    Comment

                    • bakara
                      CBC Senator XXL
                      • 29.01.2005
                      • 977
                      • nBGd

                      #40
                      @Komex

                      Pa verujem da moze, ali sam citao na nekom cro forumu da stavljanje u opste nije tako jednostavno kako se na prvi pogled cini...

                      Nego:

                      Ona fora sa bootlock je upalila, ali racunar posle nekog vremena opet vrati na staro ( da se gepek ne otkljuca automatski), mi smo zbunjeni...?

                      @Darko_NS

                      Prodao sam fabiu, i u potrazi sam za stilom, trazim onaj sa 5 vrata 1.6, ili JTD model, video sam negde da pominjes osetljiv trap, kako to najlakse da proverim?
                      Sta bi jos gledao da ponovo kupujes stila, na sta treba obratiti paznju?
                      Sa 1.6 motorom jos i imam skustva i znam kako radi, ali o JTD nemam pojma, sta da gledam kod njega?
                      pozdrav

                      Comment

                      • Darko_NS
                        CBC Senator XXL
                        • 02.12.2004
                        • 557
                        • Srpska Atina

                        #41
                        trazim onaj sa 5 vrata 1.6, ili JTD model, video sam negde da pominjes osetljiv trap, kako to najlakse da proverim?
                        Sta bi jos gledao da ponovo kupujes stila, na sta treba obratiti paznju?
                        Sa 1.6 motorom jos i imam skustva i znam kako radi, ali o JTD nemam pojma, sta da gledam kod njega
                        -da da, treba proveriti trap.. ja sam na mnogo stila 5 door primetio taj problem, i to kod onih 2002-2003 god.. jednostavno pogledaj na ravnom automobil sa strane ako deluje da je napred kao spusten - tu nesto nije u redu ( i moraju da se menjaju opruge i amortizeri)... razlika izmedju blatobrana i pneumatika treba da bude slicna i napred i nazad.. mislim da ces jako lako to primetiti (mogu ti kasnije poslati sliku kako izgleda stilo sa neispravnim prednjim trapom)..

                        - takodje nije lose da se proveri na nekoj dizalici u kakvom su stanju viljuske jel sam cuo da hoce da se desi da imaju lufta (i tocak moze malo da seta prilikom voznje)

                        sto se tice JTD-a.. kod nac ces naci uglavnom one od 80ks i 115ks.. imao sam i jedan i drugi.. moguti reci da i ovaj od 80ks nije los, fino vuce od 1500-3000rpm ali posle toga gubi snagu.. ali je super za svrljanje po gradu i moze da ide preko 170kmh... naravno ako nadjes jaci motor jos bolje, ali oni su malo mrtvi do 2000 ali zato snazno i ravnomerno vuku do 4000rpm..
                        ne razumem se puno u mehaniku pa ne znam specificno da ti kazem sta da gledas kod motora.. posto i sam znas da su kilometraze na satu cesto netacne, posle kupovine auta moraces da mu promenis zupcasti kais, pk kais i 3 spanera, i naravno ceo servis svi filteri i ulje (za dizele uzimaj seleniu wr diesel ulje- to je najnoviji proizvod) i sipaj neki aditiv u gorivo za ciscenje sistema za ubrizgavanje da produvas masinu..

                        -postoji varijanta da odvedes auto u ovlasceni servis i da ti sa njihovim kompjuterom provere tacnu kilometrazu.. video sam kako na jednom stilo pise na satu 80000km a na kompjuteru se ocitalo 207000km.. to je zato sto centralna jedinica cuva podatke nezavisno od bord kompa..

                        - mozda ti je najbolje da gledas neki 2004 god, oni imaju krem (ona bledo zuta varijanta) plastiku u unutrasnjosti i lepse dizajniranu zadnju svetlosnu grupu,
                        evo ovako nesto


                        ne znam sta vise da kazem, slobodno pitaj ako te jos nesto zanima

                        Comment

                        • bakara
                          CBC Senator XXL
                          • 29.01.2005
                          • 977
                          • nBGd

                          #42
                          Ajde postavi sliku tog stila sa neispravnim trapom, i objasni kako se to moze osetiti u voznji?
                          - takodje nije lose da se proveri na nekoj dizalici u kakvom su stanju viljuske jel sam cuo da hoce da se desi da imaju lufta
                          Da li se ovde misli na silen blokove? Ako je to u pitanju trebala bi zamena biti jeftina, jedino ako ne treba cela viljuska da se menja...
                          posle kupovine auta moraces da mu promenis zupcasti kais, pk kais i 3 spanera, i naravno ceo servis svi filteri i ulje
                          Znas li da mi kazes koliko kosta zamena seta kaiseva, zanima me i za JTD i za 1.6?
                          Sto se tice JTD 80 verzije ja bih najradije uzeo nju ili 1.4 95ks, ali obe se tesko nalaze...performanse mi nisu bitne, i onako trazim porodican auto, koji ne trosi puno, a glupo mi je davati 300e za registraciju za JTD115 ako mogu proci sa 200e za JTD80.
                          pozdrav

                          Comment

                          • Komex
                            CBC Veteran
                            • 20.10.2005
                            • 100
                            • Beograd

                            #43
                            JTD motori su odlicni, moj ti je savet da pre uzmes to nego 1.6 jedino gledaj da ne bude neka mnogo velika kilometraza jer moze da ti se desi da ti vrlo brzo usledi veliki trosak, menjanje zamajca koji je oko 700e kad na to dodas i komplet kvacila dodjes na 1000e....

                            E sad, 1.6 mislim ok je to motor, ali sta znam, moj izgleda ima neke "gremline"...

                            Comment

                            • bakara
                              CBC Senator XXL
                              • 29.01.2005
                              • 977
                              • nBGd

                              #44
                              Na kakve gremline mislis?

                              Mozda neravnomeran rad motora na leru?
                              pozdrav

                              Comment

                              • Darko_NS
                                CBC Senator XXL
                                • 02.12.2004
                                • 557
                                • Srpska Atina

                                #45
                                Ajde postavi sliku tog stila sa neispravnim trapom, i objasni kako se to moze osetiti u voznji?
                                evo slika, primetices sam kako je pao prednji kraj auta..

                                u voznji se to primeti tako sto auto kada predje preko neravnine hoce da se zaljulja, sto ne sme kod ispravnih amortizera i opruga


                                Da li se ovde misli na silen blokove? Ako je to u pitanju trebala bi zamena biti jeftina, jedino ako ne treba cela viljuska da se menja
                                ne znam, nisam mehanicar.. to je onaj deo sto fiksira tocak, kada je tocak u vazduhu (na dizalici) moze se osetiti da li ima lufta ili ne...
                                dobro da si spomenuo, treba proveriti i silen blokove, recimo za zadnji trap delovi i zamena su 200e..



                                Znas li da mi kazes koliko kosta zamena seta kaiseva, zanima me i za JTD i za 1.6?
                                Sto se tice JTD 80 verzije ja bih najradije uzeo nju ili 1.4 95ks, ali obe se tesko nalaze...performanse mi nisu bitne, i onako trazim porodican auto, koji ne trosi puno, a glupo mi je davati 300e za registraciju za JTD115 ako mogu proci sa 200e za JTD80.
                                jeste u pravu si, kod jtd 80 je manja registracija i manje trosi dizela..
                                kod zamene seta kaiseva, cena varira, zato sto imas dve opcije da to uradis u ovlascenom servisu ili u kucnoj radinosti.. u ovlascenom servisu ce te odrati zivog... ja sam menjao kod svog mehanicara i mislim da me izaslo sve i delovi i ruke negde oko 200e.. ali provericu jos pa cu ti javiti..
                                za benzinca ne znam koliko kosta



                                - simpatican motorcic ti je i 1.2 16v, vidjao sam ih par puta po oglasima

                                Comment

                                Working...
                                X