Fiat Stilo SW

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Komex
    CBC Veteran
    • 20.10.2005
    • 100
    • Beograd

    #46
    Mislim na gremline tipa tih bobina, vec sam ih 2 promenio....
    I evo danas sam dosao iz servisa i razlog zasto mi je auto slabo vukao i trosio gorivo je taj sto mi je otisao knock senzor, tako da i to treba sad da menjam i takooo....
    Zabavi nikad kraja

    Mislim generalno gledano, Stilo ce retko kad da te ostavi na putu, ali te zato gomila ovih sitnih kvarova znaju da te izlude...

    Comment

    • bakara
      CBC Senator XXL
      • 29.01.2005
      • 977
      • nBGd

      #47
      evo slika, primetices sam kako je pao prednji kraj auta..
      Meni ovde stavrno ne izgleda nesto upadljivo spusten prednji kraj...Koliko shvatam ovo je boljka samo ovih sa 5 vrata?




      Komex:JTD motori su odlicni, moj ti je savet da pre uzmes to nego 1.6 jedino gledaj da ne bude neka mnogo velika kilometraza jer moze da ti se desi da ti vrlo brzo usledi veliki trosak, menjanje zamajca koji je oko 700e kad na to dodas i komplet kvacila dodjes na 1000e....
      Pa upravo zbog kilometraze i ocuvanosti bih mozda kupio benzinca, mada opet imao sam fiata dizela, mogu oni dosta da predju...
      O kakvom menjanju zamajca pricas, jel to kod tebe riknulo ili si cuo od nekoga, daj malo detalja, to nije potrosni deo...
      I ove bobine sto si menjao, zasto crkavaju, posto su nove?

      Da li ste imali jos nekih problema?
      pozdrav

      Comment

      • Darko_NS
        CBC Senator XXL
        • 02.12.2004
        • 557
        • Srpska Atina

        #48
        Da li ste imali jos nekih problema?
        ja na mom (bordo) stilu sam za godinu dana presao oko 17.000km i nisam imao ni jedan kvar... osim redovnih servisa.. znaci nista nisam imao lose sa njim... da kucnem u drvo da tako ostane

        Comment

        • Komex
          CBC Veteran
          • 20.10.2005
          • 100
          • Beograd

          #49
          Sorry, nije me bilo nedelju dana pa tek sad pisem...

          Sto se tog zamajca tice, receno mi je u servisu tako... Ali poenta je sto se on menja tek na otprilike 200k (gore dole, nisam siguran) to je ok ako kupis auto sa 80k, ali ako je to u sustini 160k onda je to manji problem...

          Sto se tih bobini tice, to je jednostavno boljka tog motora...

          Comment

          • bakara
            CBC Senator XXL
            • 29.01.2005
            • 977
            • nBGd

            #50
            Evo ja sam i dalje u potrazi sa stilom JTD, dajte neki kratki info kako da prepoznam los JTD motor (pumpu, turbinu).

            Burazeru stilo (1.6) nemirno radi na leru, sta to moze biti?

            Jedan majstor kaze da je (mozda) varijator faze, koliko to kosta i kako se manifestuje taj kvar?
            pozdrav

            Comment

            • ppejic
              CBC Član
              • 09.09.2007
              • 75
              • Dornbirn-Nis

              #51
              Originally posted by bakara
              Evo ja sam i dalje u potrazi sa stilom JTD, dajte neki kratki info kako da prepoznam los JTD motor (pumpu, turbinu).

              Burazeru stilo (1.6) nemirno radi na leru, sta to moze biti?

              Jedan majstor kaze da je (mozda) varijator faze, koliko to kosta i kako se manifestuje taj kvar?
              probaj ovo!

              http://www.fiatforum.com/stilo-guides/8 ... valve.html
              LOGAN 1.4 MPI Preference + AC

              Comment

              • bakara
                CBC Senator XXL
                • 29.01.2005
                • 977
                • nBGd

                #52
                Reseno je to odavno...
                pozdrav

                Comment

                Working...
                X