Peugeot 206 2.0HDi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vranic
    CBC Član
    • 25.01.2007
    • 53
    • Beograd

    Peugeot 206 2.0HDi


    Peugeot 206 SW IX/2003 restiling
    Motor: 2.0 HDi
    122 KS (chip tuning)
    XS oprema (digitalna klima, ABS, ESP, servo, podizaci stakala, maglenke, kozni volan i menjac, hromirani detalji, srebrna instrument tabla, board kompjuter, Clarion Peugeot muzika sa komandama kraj volana, metalik srebrna boja, zelena stakla)
    alu felne 15" Ice 5 krakova, 195/55 R15
    Prosecna potrosnja 5,0/6,6/7,5l
    Skoda Octavia RS

    |2009|1.9 TDI 130KS|Xenoni AFS + corner LED|LED dnevna|Zenec RVC40 kamera|Zenec ZE-MU620 monitori|Automatski brisači i kontrola svetala|Senzor pritiska|Caska 3669 BT GPS DVD MP3 Radio|iGO9|Tempomat|17" Pegasus|Sportsko ogibljenje|Michelin 225/45 R17|Sportska sedišta|ABS|ESP|
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #2
    ahh.. opet iz pochetka
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • shone190
      CBC Senator XXL
      • 10.12.2004
      • 1877
      • Beograd
      • Dodge Charger 8.1l

      #3
      Otkud ti 122KS na tom modelu?

      Pozdrav!

      Comment

      • vranic
        CBC Član
        • 25.01.2007
        • 53
        • Beograd

        #4
        Chip tuning

        Posto mi je auto relativno mlad (2003. godiste), a malo je presao i u perfektnom je stanju, na predlog drugara sam uradio chip tuning...

        Na moje opste iznenadjenje i pricu sa raznih emisija na TV-u da se otvara kompjuter automobila pa se skida cip, da se pomocu EPROM-a reprogramira, ljudi su nakacili racunar preko veze USB-OBD pokupili podatke, poslali u Svajcarsku. Dok smo otisli na neku klopu, za dva sata su nam vratili dva programa za moj auto. Prvi koji podize motor na 110KS i drugi koji ga podize na 122KS. Pretpostavljas da su mi upucali ovaj jaci.
        Od tog trenutka auto ne mogu da poznam na putu. Na mestima gde je bio najmrtviji (od 1000-2000 ob/min) vuce kao lud, potisak mu je mnogo jaci, a da ti ne pricam o ubrzanjima koja su veca, potrosnji koja je manja i maksimalnoj brzini koja je preko 190km/h (nisam smeo vise posto sam tuning radio u novembru, a vec sam stavio zimski set guma).
        Na uzbrdicama je tek jak, recimo da uz ovo brdo na auto putu izmedju Bubanj potoka i plavog mosta je pre neki dan isao 150-155km/h...

        Mislim nemoj da me razumes pogresno, ali za ovaj auto je to mnogo dobro, ali ni prici Kvatro audijima sa 230KS
        Skoda Octavia RS

        |2009|1.9 TDI 130KS|Xenoni AFS + corner LED|LED dnevna|Zenec RVC40 kamera|Zenec ZE-MU620 monitori|Automatski brisači i kontrola svetala|Senzor pritiska|Caska 3669 BT GPS DVD MP3 Radio|iGO9|Tempomat|17" Pegasus|Sportsko ogibljenje|Michelin 225/45 R17|Sportska sedišta|ABS|ESP|

        Comment

        • shone190
          CBC Senator XXL
          • 10.12.2004
          • 1877
          • Beograd
          • Dodge Charger 8.1l

          #5
          Pazi, realno chip moze da ti da na tom motoru oko 20KS, znaci ako je u pitanju model sa 90KS, racunaj da sada imas oko 110KS, nikako 122KS. Da je u pitanju turbo motor, mozda bi nekako i izvukao toliko ali u ovom slucaju ne. Uostalom najbitnije je da si zadovoljan kako auto sada ide, a ako te interesuje koliko tacno ima KS, idi na dyno test u Boban centar i izmeri. Mogu da garantujem da nema preko 110KS.

          Pozdrav!

          Comment

          • vranic
            CBC Član
            • 25.01.2007
            • 53
            • Beograd

            #6
            Slazem se...

            Slazem se da je jedini merodavan Dyno test, a zanima me misljenje da li mislis da bi svi auti imali deklarisanu snagu? Garantujem ti da bi 50% auta imalo po bar 10% manje snage nakon nekoliko godina voznje.

            Sto se tice stvarnog pojacanja, da li mislis da se motor koji se ugradjuje u 406 (2.0HDi 110KS) razlikuje hardverski od ovog mog?
            Ako su motori isti, sto ja pretpostavljam, da li to znaci da se taj na 406 ne moze pojacati vise od 110KS?

            HDI je motor sa common rail ubrizgavanjem, i naravno ima turbinu.
            Automobili mi nisu struka vec samo zadovoljstvo.
            Usput, koja je cena Dyna testa?

            406 ti pominjem zato sto je to drugi auto koji imam u kuci,
            406 XI/2003 2.0HDi 110 KS. Nekako imam osecaj da 206 sad bolje ide.



            http://www.ziptuning.nl/chiptuning/Chip ... matie.html

            http://www.superchips.dk/auto/vognliste ... 04-06.3659

            http://forum.tuningmag.net/tuning-discu ... uning.html

            ...

            Pozdrav.
            _________________
            ________________________
            Peugeot 206 2.0 HDi SW 122KS
            Skoda Octavia RS

            |2009|1.9 TDI 130KS|Xenoni AFS + corner LED|LED dnevna|Zenec RVC40 kamera|Zenec ZE-MU620 monitori|Automatski brisači i kontrola svetala|Senzor pritiska|Caska 3669 BT GPS DVD MP3 Radio|iGO9|Tempomat|17" Pegasus|Sportsko ogibljenje|Michelin 225/45 R17|Sportska sedišta|ABS|ESP|

            Comment

            • shone190
              CBC Senator XXL
              • 10.12.2004
              • 1877
              • Beograd
              • Dodge Charger 8.1l

              #7
              Aha, izostavio sam cinjenicu da je u pitanju Turbo motor, moja greska

              Dyno test mislim je koliko sam upucen 30e ili 40e, neznam tacno ali je sigurno jedna od ove dve cifre. Gde si radio chip i koliko te kostao, posto ja imam u planu da uradim na svom, a trebalo bi da se dobije oko 20-ak%, sto znaci da bih imao oko 275KS, sasvim dovoljno (za sada)

              Pozdrav!

              Comment

              • slobodan81
                CBC Član
                • 16.11.2006
                • 79
                • Negotin

                #8
                lepo lepo nego stvarno gde si uradio cip i koliko to kosta?
                audi a6 1.9 tdi
                uskoro neka benzinara

                Comment

                • *Egon*
                  CBC Senator XXL
                  • 31.12.2004
                  • 1232
                  • Beograd, Dorcol, N 44

                  #9
                  Re: Slazem se...

                  Originally posted by vranic
                  Usput, koja je cena Dyna testa?
                  T

                  Garaza
                  1996 SAAB 900 NG Cabrio

                  Comment

                  • vranic
                    CBC Član
                    • 25.01.2007
                    • 53
                    • Beograd

                    #10
                    Chiptuning

                    Mesto u kome sam uradio chiptuning je Pozega. Ljudi uskoro treba da postanu zvanicni servis VW-Audi, i postoje preko 20 godina.
                    Ono cime se bave vec nekoliko godina je autodijagnostika i u poslednje vreme chiptuning.

                    Oni ne rade chip tuning, vec skidaju podatke, salju preko, mislim u Svajcarsku, i obradjene ih upucavaju u auto.
                    Ne skidaju chip i ne otvaraju racunar auta, osim ako auto bas nije star, vec ga tuniraju preko OBD-a.

                    Sa cenom su skroz OK, negde od 250-400 Eura zavisi od auta i modela.
                    Standardna prica da rade TDI, HDI, JTD, TDDI i sve druge modele
                    Provereno rade sa ljudima koji voze trke kod nas u Srbiji. Pitajte se zasto Uzice ima toliko sampiona u auto trkama?

                    Sto se tice performansi, mnogo su iznad svih koji se reklamiraju kod nas.

                    Zbog pravila foruma posaljite mi podatke o autu na private, ja cu vam proveriti cenu i dati broj od ljudi koji rade. Gledacemo da nesto sredimo za ljude sa foruma.
                    Skoda Octavia RS

                    |2009|1.9 TDI 130KS|Xenoni AFS + corner LED|LED dnevna|Zenec RVC40 kamera|Zenec ZE-MU620 monitori|Automatski brisači i kontrola svetala|Senzor pritiska|Caska 3669 BT GPS DVD MP3 Radio|iGO9|Tempomat|17" Pegasus|Sportsko ogibljenje|Michelin 225/45 R17|Sportska sedišta|ABS|ESP|

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      #11
                      Izmedju HDI sa 90 i 110KS, u zavisnosti od godista, ima i hardverskih razlika.

                      Ne moze svaki auto da se uradi preko OBD-a, konkretno bas 206 u periodu od nekih godinu dana, 1999-2000 ne moze da se radi kablom, iskjljucivo skidanje, otvaranje ECU-a i flesovanje cipa.
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • vranic
                        CBC Član
                        • 25.01.2007
                        • 53
                        • Beograd

                        #12
                        206

                        Pa dobro auto od 8 godina je auto od 8 godina...
                        Mislio sam na novije automobile.

                        Salim se.

                        Pretpostavljam da im racunar ne dozvoljava pristup preko OBD-a.
                        Naravno da oni imaju i pricu sa EPROM-om, i da je koriste uvek kada drugacije ne moze.

                        Kod mene radi. A sto se tice motora ja u kuci imam 206 2.0HDi 2003 90 KS (sada 122KS) i 406 2.0HDi 2003 110KS. Spolja bi rekao da su isti motori. Ali da se proveriti.

                        Iskreno haubu podizem samo kada menjam ulje i filtere i dosipam tecnost za brisace. Za ostalo nema potrebe, sve radi kako treba.

                        Usput, posto se sad nesto smaram sa ETKOM 7, sredjujem da radi nekim mojim drugarima, koji softver se koristi za Peugeot?

                        Cuo sam za neki Laser Peugeot?
                        Skoda Octavia RS

                        |2009|1.9 TDI 130KS|Xenoni AFS + corner LED|LED dnevna|Zenec RVC40 kamera|Zenec ZE-MU620 monitori|Automatski brisači i kontrola svetala|Senzor pritiska|Caska 3669 BT GPS DVD MP3 Radio|iGO9|Tempomat|17" Pegasus|Sportsko ogibljenje|Michelin 225/45 R17|Sportska sedišta|ABS|ESP|

                        Comment

                        • civi
                          CBC Senator XXL
                          • 26.07.2005
                          • 1492
                          • Pozarevac

                          #13
                          Turbina nije ista javljam razlike kad nadjem...( a i devedeset posto idu slabije ocenjeni blokovi i klipovi unutra)
                          Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                          - Kako to misliš, kočim?

                          Comment

                          • vranic
                            CBC Član
                            • 25.01.2007
                            • 53
                            • Beograd

                            #14
                            I ja sam saznao

                            Tehnologija je ista, razlikuju se brizgaljke i jos neke sitnice koje 20 konja znace. Saznacu jos.
                            Skoda Octavia RS

                            |2009|1.9 TDI 130KS|Xenoni AFS + corner LED|LED dnevna|Zenec RVC40 kamera|Zenec ZE-MU620 monitori|Automatski brisači i kontrola svetala|Senzor pritiska|Caska 3669 BT GPS DVD MP3 Radio|iGO9|Tempomat|17" Pegasus|Sportsko ogibljenje|Michelin 225/45 R17|Sportska sedišta|ABS|ESP|

                            Comment

                            • civi
                              CBC Senator XXL
                              • 26.07.2005
                              • 1492
                              • Pozarevac

                              #15
                              el ti motor ima neku od ovih oznaka dw10td , dw10ated,dw10bted,dw10cted ili dw10ated4(rhw) ja mislimda je poslednji.....
                              Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                              - Kako to misliš, kočim?

                              Comment

                              Working...
                              X