Verovatno je mislio na bocni profil koji je visi i u krivinama i pri bocnom vetru karavan se vise ljulja. Ali mi smo se te napasti resili deblji poprecni stabilizatori, tvrdji amortizeri, -20mm opruge sa progresivnim namotajem,
upravo tako karavan mora da ima adekvatno prilagodjeno vesanje bas za taj model i sve je perfektno. hm, ljuljanje vetra sta je to ?
ovde cak i pri veoma jakoj kosavi ili kada protutnji sleper sa 100 na sta pored stajaceg Volvo Wagona nista se ne oseca. tek je 30mm visi od limuzine a veliki raspon tockova napred nazad od 2770mm cini da je stabilan u svim uslovima
uopste veci auti su daleko stabilniji u sportskoj voznji od malih i laganih i daleko lakse podnose vece putne brzine. mali auti uvek skacu ko podivljali konjic na najmanju rupu, neravninu, ili neki debalans prethodne putanje, tvrdi a lagani
upornice su u Audiju poceli da stavljaju posle 2001,koliko ja znam a u Passat nista. To je i zbog toga sto je Passat marketinski predodredjen za "porodicne ljude" a Audi za "sport". Moze da se kupi audijeva upornica ali mora da se skracuje nekoliko cm i ponovo buse rupe sa jedne strane. Na Audiju su takodje u to doba poceli da montiraju poprecni stabilizator tj. ucvrscivac karoserije sa donje strane u predelu menjaca-spaja 2 strane menjackog tunela. Malo ljudi zna de je tu ideju Audi uzeo prakticno sa aftermarket/tuning trzista zato sto se pokazalo kao odlican deo za poboljsanje torzione cvrstoce.
Kocnice na V6 su tuga bozija zato sto se koristi prakticno sve isto kao i za manje motore. E sad zamisli iste kocnice na Passatu sedanu sa prednjim pogonom i rucnim menjacem, 1.6L bez Air/con-a i moj karavan,4WD,Climatronic,V6,automat i jos koza (kozni saloni su tezi nego obicni) razlika je oko 300 kg.
Nazalost kada se pojavio B5 96-e u VW-u je glavna religija bila sto jeftiniji delovi, posle su se popravljali po malo ali ne dovoljno. Svi znaju za tuzno alumnijumsko 4link ogibllenje da se na losijim putevima "raspada" posle 50-60 000. Dobra strana je to sto se motor mehanicki prakticno ne kvari. Jedino sto sam promenio van servisa je senzor nivoa benzina u rezervoaru-skot kosta oko 300$ zato sto su to u stvari 3 senzora koji mere 3 razlicita dela rezervoara, zato sto je rezervoar cudnog oblika jer ispod prolazi kardan-ovako je samo na 4WD,prednji pogon ima sve klasicno.
Ja sam ga kupio 99 i do sada presao 105 000 u glavnom po Moskvi.
Na srecu imam i dzip pa mi je on za putovanja van grada a i po gradu kada su guzve. Ulice su sad bolje nego ranije ali i dalje su pune iznenadjenja pogotovo jesen/zima kada ne vidis sta je u bari ili pod snegom.
Za zimu je auto dusu dao sa pogonom na sve tockove i plus je sto automatski menjac lakse izvuce kola iz gliba, naravno minus ovog menjaca zimi je sto ne mozes da kocis motorom, u el. blokovima menjaca i motora ima program da kada pritiskas kocnicu kola simuliraju kocenje motorom ali je to smesno u odnosu na rucni menjac.
upravo tako karavan mora da ima adekvatno prilagodjeno vesanje bas za taj model i sve je perfektno. hm, ljuljanje vetra sta je to ?
ovde cak i pri veoma jakoj kosavi ili kada protutnji sleper sa 100 na sta pored stajaceg Volvo Wagona nista se ne oseca. tek je 30mm visi od limuzine a veliki raspon tockova napred nazad od 2770mm cini da je stabilan u svim uslovima
uopste veci auti su daleko stabilniji u sportskoj voznji od malih i laganih i daleko lakse podnose vece putne brzine. mali auti uvek skacu ko podivljali konjic na najmanju rupu, neravninu, ili neki debalans prethodne putanje, tvrdi a lagani
Sa Passatom nije tako ako recimo stojis i prodju kola pored tebe brze od 60-70 osetices vazdusni udar. Sam Passat je dosta visoko postavljen 150mm je klirens (170mm sa kompletom "Losi putevi", 130mm sa "sport" paketom).
U pravu si, jedina prednost kod manjih automobila je agilnost u krivinama tj. "brdsko-brzinska" voznja.
Malo ljudi zna de je tu ideju Audi uzeo prakticno sa aftermarket/tuning trzista zato sto se pokazalo kao odlican deo za poboljsanje torzione cvrstoce.
ja sam mislio da je to mnogo ranije uvedeno kod VWa u premium klasu kojoj tezi Audi.
takodje malo ljudi zna da je upornica standardna opcija na Volvou od modela 1975. godine a da je to ukrucenje menjackog tunela kakosevima dole standardno od modela 1982. godine.
ja sam mislio da je to manje vise standardna stvar na autima sa malo mocnijim motorima po kapacitetu jos iz fabrike.
slazem se, mala a korisna stvar za torziono ukrucenje.
Za zimu je auto dusu dao sa pogonom na sve tockove i plus je sto automatski menjac lakse izvuce kola iz gliba, naravno minus ovog menjaca zimi je sto ne mozes da kocis motorom, u el. blokovima menjaca i motora ima program da kada pritiskas kocnicu kola simuliraju kocenje motorom ali je to smesno u odnosu na rucni menjac.
mada i dobar pogon na 2 tocka ne pravi problem zimi, osim na ledu.
mislio sam da za te pare koje VW trazi zaV6 Pasata nisu bas toliko stedeli
jedina dobra strane te stednje i standardizacije je da sada vlasnici Passata mogu da uzmu gomilu delova od A4,6 i 8 koje ne postoje za Passata, isto je sa Golfom i TT.
Lepo, svidja mi se diskretnost Moj lichni stil takodje samo sto ja volim da nabacim jos jedno bar 10 godina na model (zao mi da razvlachim karoseriju na novijem )
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Lepo, svidja mi se diskretnost Moj lichni stil takodje samo sto ja volim da nabacim jos jedno bar 10 godina na model (zao mi da razvlachim karoseriju na novijem )
S obzirom na slike razvoja motora i karoserije, cini mi se da ti pravis monstrume (u pozitivnom smislu reci). Ja mu dodjem kao jeftini plasticni hirurg; zategnem nekoliko bora, ubacim silikone i od babe - riba.
"...He's alive...He's alive...", ne, nadam se da ne pravis od nekoliko mrtvih jednog zivog ali sa slabim mozgom (citaj ECU). Salim se, 'ocu da kazem da to sto sam video je ono sto se zove duboki tuning, kada prakticno nista ne ostaje na svom mestu a da nije podvrgnuto nekoj modifikaciji. To nije "estetska hirurgija" nego "genetsko modifikovanje"
to je sjajan komplet, to je Volkswagen-ov kit. Od njihove kompanije Votex. Moj prednji spoiler je Votexov, za B5 nisu imali nista drugo, Ali od B5.5 (3BG iliti B6) moze da se takodje stave na B5 ovi bocni spoileri/suknjice.
Comment