Saab 9000 AERO by Luna-Chico (CLD)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #61
    Nesekiraj se za gume, Aero ima svoje vesanje i posebno dobru trakciju, CC zna da bude bash nemilosrdan prema gumama.
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • Durango
      CBC Senator XXL
      • 01.02.2006
      • 590
      • Zemun, Srbija

      #62
      Mozda je malo off ali sam radoznao:

      Primeto sam da je vecina Aero modela sa automatskim menjacem pa me interesuje kvalitet istih. Ne sumnjam da su izdrzljivi kao i Saab-ovi motori ali koliki je otprilike vek tih menjaca ukoliko se pravilno upotrebljavaju i odrzavaju?
      MERCEDES-BENZ - Geprüfte Qualität

      Comment

      • Durango
        CBC Senator XXL
        • 01.02.2006
        • 590
        • Zemun, Srbija

        #63
        Upravo sam trazio na mobile.de 9000 Aero i izbacio je svega par komada. Najjeftiniji je oko 7.000 hiljada eura tako da si ti tvog ultra povoljno kupio!
        Standardni 9000 mi izgleda bezveze ali Aero je babaroga!

        Interesuje me da li je mnogo skuplji za odrzavanje od ostalih ne-Aero modela?

        Ako budes imao vremena postavi malo kvalitetnije fotografije da jos parimo oci!
        Auto je stvarno........ Uhhh!!!
        MERCEDES-BENZ - Geprüfte Qualität

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #64
          Manualni menjachi idu do oko 300K km automati uz redovno odrzavanje, servisiranje, ulje filter do oko 450-500K
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • Srdjan
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 2416
            • Bajina Basta/Beograd

            #65
            Pa znas sta, uz duzno postovanje to je mala kilometraza za jedan deo kao sto je menjac, zar nije to moglo malo bolje da se odradi a sve u cilju kvaliteta i trajnosti istog? Kakva je situacija sa novijim 95 modelom ili jos novijim 9-3ss po tom pitanju?
            Lancia Kappa 2.0 20v

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #66
              Ista stvar i sa 9-5 Aerom, mozda za nijansu gore jer vuche jos 200kg vizhe.

              Nije u pitanju menjach vec motor... menjach stavi na bilo koji drugi motor iste snage i ima da udvostruci kilometrazu.

              SS ima 3 osovinski menjch ovi su 2 osovinski.
              Kad kazem menjach da cekava, onda je to pinjon na diferencijalu.
              Jedno poskakivanje prednjeg trapa daje peak od 2200-2600Nm opterecenja na pinjonu.

              Ipak to nisu motori kojima smeta vazduh u rezervnom tochku da bi povukli "lagane" karoserije.

              Uz duzno postovanje / Fizika
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #67

                http://saab.ath.cx/stcs/presho/Diverse/ ... /Boris_BE/
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • Uros Piperski
                  CBC Senator XXL
                  • 31.01.2005
                  • 2978
                  • Beograd

                  #68
                  Visak delova? Eto kako dobiti 10ks na jednostavan nacin


                  RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #69
                    Hehe.. Uroshe, 10Ks , nja.. uistinu Heat Plate, koji su vishak bi dobrodosle u Srbiji za LPG start zimi Treba li kome "par" komada

                    Nja.. dok su montirane nema sanse preci 360KS samo zacepe.. a VE je sa njima slabiji za 0,36

                    Tako da i nedirajuci software MAP ima da proprati situaciju i skidajuci ih sa originalnim 225KS programom ide na 260KS

                    Pa na to dolazi Maprun stage.. ... mora je Torque limitation blokira motor a ochitava se kombustiono i nemos hga prevarit

                    Inace, prostudirajte malo slike savesno odrzavanog motora sa 220.000km.

                    No coxs no shit
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • Srdjan
                      CBC Senator XXL
                      • 30.09.2004
                      • 2416
                      • Bajina Basta/Beograd

                      #70
                      Originally posted by BOOST
                      Kad kazem menjach da cekava, onda je to pinjon na diferencijalu.
                      Jedno poskakivanje prednjeg trapa daje peak od 2200-2600Nm opterecenja na pinjonu.
                      A menja li se samo pinjon ili ceo menjac??
                      Ipak to nisu motori kojima smeta vazduh u rezervnom tochku da bi povukli "lagane" karoserije.
                      Pa lako je vama kada kod vas menjaci za Saaba rastu na drvetu, ali situaciju u srbiji i sam znas sto se delova tice, tako da na osnovu toga sam rekao da je to lose i dalje stojim iza toga...
                      Lancia Kappa 2.0 20v

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #71
                        Halo, mesas nesto so nema veze a realnosti.

                        Ovakva auta se voze kod prvog vlasnika do oko 200.000km

                        Zatim kao dream car ali kao jeftina takva dolaze do napaljenih klinaca koji na 200k km ulecu u tuning reda 2X power up ili nediraj.

                        Predju pod tim tuningom jos 100k km i tu je kraj. Kraja nebi vilo ni tu za ceo manjech, jer kuciste pukne, izgura pinjon na stranu i to se desi jedno 50.000km posto je poceo za zvizdi iz pinjona.

                        Pare koje su potrebne za popravku, izmenu lezaja na izlaznoj osovini nisu vise tu, vec su u vlasnistvu tuning firmi.

                        Scenario zvuci poznato??
                        Dakle nema veze sa Srbija i Svedska, u Srbiji je taj menjac 400? u Svedskoj 1000+ ?
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #72




                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • *Egon*
                            CBC Senator XXL
                            • 31.12.2004
                            • 1232
                            • Beograd, Dorcol, N 44

                            #73
                            Vidim iza tebe jedan spojler, jer ti to mozda visak
                            Garaza
                            1996 SAAB 900 NG Cabrio

                            Comment

                            • Kanarinac
                              CBC Senator XXL
                              • 08.10.2004
                              • 2870
                              • BG,Weedikovac

                              #74
                              Mislim da nije za shvedju vishe naginje izlazecem suncu

                              I love my

                              Comment

                              • BOOST
                                Founder - Admin od Začetka
                                • 29.09.2004
                                • 8726
                                • Gislaved//Sweden
                                • SAAB 9000 AERO R; SA

                                #75
                                GTR front "Gozilla"

                                Suma sumarum:

                                Totalno iran stanjem motora, sve do trenutka kad sam izbijao chaure sa tunela balansnih osovina i vidi chuda..
                                Uspod u****, drzim ruku da kad iskucam chep da neodleti , odjednom kad je iskocio, puna shaka metalnih opiljaka.

                                Do tog trenutka je bilo skoro griza savesti sto se menj sve NOVO u motoru, dakle, sta god merim, fabricki mariginali
                                220.000km

                                Srecom da se posao radi, nebi jos dugo potrajalo sa unutrasnjim lezajem balansne, i pucanja lanca iste koji bi se upleo u lanac bregaste i naterao motor u skoro novom stanju da se raspadne

                                Dakle, da se zakljuciti da koliko god se brinuli o motoru neke stvari u konstrukciji jednostavno nepostoji nacin da se produzi vek istih sem otklanjanja konstruktivne greske.
                                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                                move your mind

                                Comment

                                Working...
                                X