Primeto sam da je vecina Aero modela sa automatskim menjacem pa me interesuje kvalitet istih. Ne sumnjam da su izdrzljivi kao i Saab-ovi motori ali koliki je otprilike vek tih menjaca ukoliko se pravilno upotrebljavaju i odrzavaju?
Upravo sam trazio na mobile.de 9000 Aero i izbacio je svega par komada. Najjeftiniji je oko 7.000 hiljada eura tako da si ti tvog ultra povoljno kupio!
Standardni 9000 mi izgleda bezveze ali Aero je babaroga!
Interesuje me da li je mnogo skuplji za odrzavanje od ostalih ne-Aero modela?
Ako budes imao vremena postavi malo kvalitetnije fotografije da jos parimo oci!
Auto je stvarno........ Uhhh!!!
Pa znas sta, uz duzno postovanje to je mala kilometraza za jedan deo kao sto je menjac, zar nije to moglo malo bolje da se odradi a sve u cilju kvaliteta i trajnosti istog? Kakva je situacija sa novijim 95 modelom ili jos novijim 9-3ss po tom pitanju?
Ista stvar i sa 9-5 Aerom, mozda za nijansu gore jer vuche jos 200kg vizhe.
Nije u pitanju menjach vec motor... menjach stavi na bilo koji drugi motor iste snage i ima da udvostruci kilometrazu.
SS ima 3 osovinski menjch ovi su 2 osovinski.
Kad kazem menjach da cekava, onda je to pinjon na diferencijalu.
Jedno poskakivanje prednjeg trapa daje peak od 2200-2600Nm opterecenja na pinjonu.
Ipak to nisu motori kojima smeta vazduh u rezervnom tochku da bi povukli "lagane" karoserije.
Uz duzno postovanje / Fizika
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Kad kazem menjach da cekava, onda je to pinjon na diferencijalu.
Jedno poskakivanje prednjeg trapa daje peak od 2200-2600Nm opterecenja na pinjonu.
A menja li se samo pinjon ili ceo menjac??
Ipak to nisu motori kojima smeta vazduh u rezervnom tochku da bi povukli "lagane" karoserije.
Pa lako je vama kada kod vas menjaci za Saaba rastu na drvetu, ali situaciju u srbiji i sam znas sto se delova tice, tako da na osnovu toga sam rekao da je to lose i dalje stojim iza toga...
Ovakva auta se voze kod prvog vlasnika do oko 200.000km
Zatim kao dream car ali kao jeftina takva dolaze do napaljenih klinaca koji na 200k km ulecu u tuning reda 2X power up ili nediraj.
Predju pod tim tuningom jos 100k km i tu je kraj. Kraja nebi vilo ni tu za ceo manjech, jer kuciste pukne, izgura pinjon na stranu i to se desi jedno 50.000km posto je poceo za zvizdi iz pinjona.
Pare koje su potrebne za popravku, izmenu lezaja na izlaznoj osovini nisu vise tu, vec su u vlasnistvu tuning firmi.
Scenario zvuci poznato??
Dakle nema veze sa Srbija i Svedska, u Srbiji je taj menjac 400? u Svedskoj 1000+ ?
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Totalno iran stanjem motora, sve do trenutka kad sam izbijao chaure sa tunela balansnih osovina i vidi chuda..
Uspod u****, drzim ruku da kad iskucam chep da neodleti , odjednom kad je iskocio, puna shaka metalnih opiljaka.
Do tog trenutka je bilo skoro griza savesti sto se menj sve NOVO u motoru, dakle, sta god merim, fabricki mariginali
220.000km
Srecom da se posao radi, nebi jos dugo potrajalo sa unutrasnjim lezajem balansne, i pucanja lanca iste koji bi se upleo u lanac bregaste i naterao motor u skoro novom stanju da se raspadne
Dakle, da se zakljuciti da koliko god se brinuli o motoru neke stvari u konstrukciji jednostavno nepostoji nacin da se produzi vek istih sem otklanjanja konstruktivne greske.
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment