VOLVO 440 1.7 turbo

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Saabo
    Moderator
    • 29.09.2004
    • 1724
    • Vrbas
    • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

    #46
    to je iz prevencije da ga ne oduva vetar
    SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

    Comment

    • Black Knight
      CBC Senator XXL
      • 13.10.2004
      • 2020
      • Novi Beograd, kicblo

      #47
      zavezi ga za drvo... ...odose amortizeri...
      Injection is good,but I'd rather be blown!

      Comment

      • dranix
        CBC Senator XXL
        • 04.10.2004
        • 3079
        • Antwerpen/Belgium
        • Saab 9-3

        #48
        Ranko mozda hoce da mu prodas ciglu

        Comment

        • Black Knight
          CBC Senator XXL
          • 13.10.2004
          • 2020
          • Novi Beograd, kicblo

          #49
          Ma znam ja sta on hoce...Stavio je cigle da bi privukao paznju potencijalnim kupcima...!!!
          Injection is good,but I'd rather be blown!

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #50
            ne razumem se dovoljno ali koja je to Alfa imala iz 1700 kubika 135KS pri 5400 obrtaja ?


            33-ka 1.7 16v
            jesi li siguran da se 33jka sa tim motorom 16V tako sporo vrti i daje takvu snagu?

            ja nalazio sasvim druge podatke, i nigde ne nadjoh 135 KS /5400 obrtaja.

            snaga oko 100-105 konja pri tim obrtajima koliko sam mogao da izracunam/pronadjem podatke
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #51
              boost jeli znas ili imas neko uputstvo u pdf o tome kako se podesava AMM tipa 007 a da je to na nesvedskom jeziku, recimo engleski, nemacki ili francuski.
              ja sam posle ciscenja dizni primetio razliku u radu motora i cenim da AMM nije pravilno po PSu nastelovan jer je neko mudro vrteo trimer pot napamet.
              treba mi polazna otpornost, ravnotezni polozaj Vitskonovog mosta kao i podatak da li se CCW smer smanjuje CO u smesi a CW pojacava udeo CO u smesi.
              pretpostavljam da bi trebao na merenju CO na vrucem motoru na leru da pokaze oko 0,5 do 0,8 % CO ali, to je samo pretpostavka.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #52
                Izmedju pina 3 i 6 treba da si na 380 ohma. To je referensna tacka.

                Smanjenje otpora je smanjuje CO i obratno.

                Teraj sa CO oko 1-1,3 , najbolje za motor , granicna vrednost kod nas na tehnickom je 3,5 za prolaz.
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • Sasha
                  CBC Senator XXL
                  • 04.10.2004
                  • 4126
                  • Novi Sad

                  #53
                  Originally posted by brick
                  jesi li siguran da se 33jka sa tim motorom 16V tako sporo vrti i daje takvu snagu?
                  Na obrtaje nisam obratio paznju,a inace je 133-137ks/6500rpm
                  www.arcs.org.rs/forum

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #54
                    hvala boost, sada je ovde pao sneg pa cu to odloziti. i ovako je sasvim ok ali hocu savrsenstvo
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #55
                      Na obrtaje nisam obratio paznju,a inace je 133-137ks/6500rpm
                      ja uvek obracam paznu na tu kljucnu sitnicu. manje obrtaja automatski manja snaga
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • Ivvan
                        Moderator
                        • 29.09.2004
                        • 1574
                        • Nis
                        • SAAB 9000

                        #56
                        Zanimljive slicice ja nisam stigo da pogledam ona dva ali sam se video sa gazdom i stranac je 460
                        Turbos make torque,and torque makes fun

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #57
                          Pa nikakav problem sto je 460, neka prepravi i da face lift 440-ki.. sve odgovara samo je mislim maska drugacija ali odgovara.

                          440 ili 460 isto, samo je 480 "svoj" i "zaseban"
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • Saabo
                            Moderator
                            • 29.09.2004
                            • 1724
                            • Vrbas
                            • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                            #58
                            Originally posted by BOOST
                            Pa nikakav problem sto je 460, neka prepravi i da face lift 440-ki.. sve odgovara samo je mislim maska drugacija ali odgovara.

                            440 ili 460 isto, samo je 480 "svoj" i "zaseban"
                            Jesi li siguran? Ako ti nisi, ne znam ko jeste, al ti i bas ne volis volvo
                            Bitan mi je vezni lim i vesanje od dole i te poluge a ostalo kako bude.
                            SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                            Comment

                            • dranix
                              CBC Senator XXL
                              • 04.10.2004
                              • 3079
                              • Antwerpen/Belgium
                              • Saab 9-3

                              #59
                              Boost,
                              480 je vec lep auto. Cak je i Honda skoro isto tako lepa kao on Doduse sa zakasnjenjem od par svetlosnih godina . . .

                              Comment

                              • BOOST
                                Founder - Admin od Začetka
                                • 29.09.2004
                                • 8726
                                • Gislaved//Sweden
                                • SAAB 9000 AERO R; SA

                                #60
                                Dranix>>
                                Sto jeste jeste, to si u pravu, samo sto je nazalost 480 svojom formom narusio renomé Volva sa strane kvaliteta u tom periodu.


                                No, sto se tiche kompatibiliteta 440 i 460 serije, prednji trap je indentican, motori se razlikuju. No to ti nije bitno Saabo...
                                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                                move your mind

                                Comment

                                Working...
                                X