Ja ne znam da li iko ziv danas moze da objasni sta se htelo sa modelom 480 i kakvu je svrhu imalo sve to.
VOLVO 440 1.7 turbo
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
zna se i danas kao i onda sta je bio cilj, barem prema tumacenjima insajdera iz prodajne mreze VCNA Volvo Cars of North AMerica.
model 1800S, 1800E je imao ekstra uspeh u SAD (poznatiji kao Saint) i veoma je doprineo imidzu Volva i kult statusu. ali on je na bazi tehnickih resenja iz 60tih i to nije moglo da traje duze od pocetka 70tih godina.
sa gasenjem tog modela Volvo nije imao u ponudi mali kupe koji je ekstra dizajniran, ekonomican, avangardan a cenom prihvatljiv sirem sloju. imao je 262 Bertone koji je bio ekstra klasa u rangu Rols Rojsa po mnogim resenjima, limited serije od svega par hiljada i kostao je basnoslovno prema ostalim tadasnjim automobilima. van bogate Kalifornije je retko kupovan, u Evropi su izuzetno retki cak i u Italiji gde su se proizvodili.
stoga je odluceno da se napravi naslednik serije 1800 i konstruisan je 480 opet pod oznakom ES kao i cela familija ukljkucujuci i kabrio model.
medjutim to su godine 82-83 kada nastaje turbulencija u odnosima Evrope i SAD sa valutnim poremecajem i cena takvog auta naglo skace u proizvodnji sto uslovljava da se ne isplati proizvodnja za trziste SAD za koje je namenjen. drugi razlog je sto je to jako mali, takoreci minijaturni model sa svega 4,3metra duzine za pojmove koji vaze u SAD i nije bas ni po bezbednosnim apsektima u svemu adekvatan prema klasicnim velikim Volvoima tada, narocito modelu 760 koji je upravo startovao 82 godine koa top limuzina.
ako se doda i da je to prvi Volvo sa prednjim pogonom koji je pozajmljen od Renoa kao i veci deo mehanike motor, menjac i slicno a da je sve to zahtevalo obimne dorade da bi se podigao nivo na potrebni za marku Volvo sto je dodatno kostalo.
sve u svemu model za kojim niko nije plakao u Volvou i koji je pokazao da Volvo ne ume najbolje da se snalazi sa malim automobilima.
za divno cudo, model 480ES i cela serija 400 je u zemljama Beneluxa i Britaniji vrlo dobro prosla, dovoljno cenjena i postignuti su zavidni prodajni rezultati.
revizija modela 480 za godista 94/95 kada je ubacen Volvov benzinac od 2000 kubika uz full opremu sa kozom se ipak pokazao kao vrlo solidan model/godiste jer su sve bolesti ispeglane a oprema je neverovatno bogata za tako mali auto.
ah da, od pocetka je 480 bio krcat kompjuterima za sve i svasta i imao je vise kompjutera nego veliki Volvoi, BMWi ili Mercedesiu najvise klase. a ti kompjuteri su znali tokom godina da naprave prilicnu glavobolu vlasnicima i serviserima istih. pricamo o 80tim godinama kada je dijagnostika bila tek u povoju a 480 je imao i komjuter za svetla, za brisace, itd..prilicno avangardna konstrukcija cak i za danasnje pojmove u toj klasi malih vozila.
VOlvo je sa modelom 480 ES pozurio jedno 10tak godina ispred vremena u svakom pogledu i to se osvetilo, previse avangardan, sa previse decijih bolesti uz nepovoljne kursne razilke pocetkom 80tih (tada je jedan dolar vredeo cak cele 3 DEM) , ostalo je istorija.
ukratko, dalje da ne davim.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Originally posted by brickukratko, dalje da ne davim.e jes kratko.
Sta su razlike izmedju 440 i 460? Ima drugu masku i gepek il? Gledao sam negde da su isti blatobrani za jedan i drugi modelSAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...
Comment
-
-
Dajte mi neki sajtSAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...
Comment
-
-
440 je bazni a 460 upscale model u ponudi.
440 je nize klase (formalno) sa 5 vrata a 460 je vise klase (narocito enterijer) sa 4 vrata.
kod Volvoa je tradicionalno oznaka X40 za bazni model a X60 za top model.
460 ima i vesanje podeseno na udobnost.
sto se opste mehanike limarije i elektrike tice, ista proizvodna traka, iste komponente, isti dobavljaci, sve manje vise isto.
probaj da guglujes malo, iznenadices se koliko ima sajtova.
a probaj i preko webringa.
kako stojis sa stranim jezicima, pogotovu francuski i holandski?
na engleskom je uglavnom poreklom sa ostrva ali su ti modeli razliciti od evropskih pa i to treba imati u vidu.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
440gl 92 god, porezovan i prosao tehnicki, 400 ?
http://www.blocket.se/view/4147550.htm? ... c=1&city=0
==============================================
440 90 godiste 200? defektno kvacilo
http://www.blocket.se/view/4178530.htm? ... c=1&city=0
===============================================
http://www.blocket.se/search?q=440&pris ... 0&mile_e=0
Ostatak???
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
460 >>>
==============================================
460 ostatak>>>
http://www.blocket.se/search?q=460&pris ... 0&mile_e=0
Zakljuchi samAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
-
Originally posted by SashaAu,koliko korozije!SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...
Comment
-
-
Originally posted by SashaAu,koliko korozije!
Ne, shalu na stranu, obichno vozila koja su iz nize klase i jeftina, tu vlasnici nisu bili pedantni da bar jednom nedeljno isperu podvozje .. imamo sale za pranje na svakoj benzinskoj po metodi uradi sam, i iznajmis salu, podignes auto i speres sa visokim pritiskom sve naslage soli.
Sad, to nije besplatno i obicno vlasnici racunaju to kao trosak i kao neopravdan za jefina auta. Skoro svako auto vishe klase je u puno boljem stanju nego ova iz nize klase .Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Turbos make torque,and torque makes fun
Comment
-
-
Da, so je neprijatelj br. 1 za sve! Zato mi je, od kad je pao sneg, sprint u garazi do daljnjeg!
Kad si vec spomenuo dizanje auta i pranje od dole,da li neko zna da li i ko u NS ima takvu uslugu?
Comment
-
Comment