Civic VTI
Collapse
X
-
-
Cestitke, svaka cast.
Sjajan auto, super da je ocuvan.
Imam isto to, na zalost samo skoljka (1.6 113Ks).
U planu je nesto jace, videcemo.
Cestitke jos jednom i u zdravlje da te sluzi.Our time is so specialised that we have people who know more and more or less and less.
A Alto 1898 - 1976
Comment
-
-
Motor je definitivno najbolja stvar kod ovog automobila. Stvarno je sjajan, plašio sam se da nije umrtvljen u odnosu na B16A2, ali nije, svaka im čast na motoru. Što se tiče upravljanja, dosta je drugačiji osećaj u odnosu na moj CRX. Auto (Civic) više ide preko nosa od CRX-a, a i osećam blagu dozu "body roll"-a, na CRX-u, makar mom, toga nema.
Na Civicu mi se dosta dopada servo volana i ABS (ne mogu da verujem da sam ovo izgovorio), volan može da okreće dete, ali je dovoljno črvrst i pruža dosta povratnih informacija. ABS hvata gde treba i kako treba, imao sam jedno kritično kočenje i instiktivno "lego" na kočnicu, ne želim da mi se to ponovi, ali vozio sam kola sa užasnim ABS-ovima i servom za volan, ali je ovaj na Civicu jako dobar.
Osećaj je da bolje ubrzava od CRX-a iako se na papiru piše da je CRX bolji, makar do 100. E sad, da li ubrzanje bolje jer je mnogo manji nivo vibracije i buke (pa još vtec osećaj), pa mu dođe kao neki placebo ili je situacija stvarno takva, ne znam (moj CRX nije raspad, to znam). Za gradsku vožnju, CRX je verovatno bolji, 0-80 su brzine sigurno iste, ali je CRX manji, lakše krivuda kroz gužve, radi polukružno i tako to. Za brzine 80-120 Civic već pravi razliku, dok recimo na autoputu, za brzine 120-200 VTi bi trebalo da bude značajno brži i jeste.
CRX je strašan gradski auto i bolji je od Civica po ovom pitanju, takođe moj CRX sa kamenim selen blokovima je osetno bolji u bilo kakvim krivinama.
Civic je civilizovaniji auto, tiši, utegnutiji, bolje guta rupe, motor radi mirnije + ima pomagala kao što su klima i servo (dve stvari koje najviše nedostaju CRXu).
CRX zna da umori u vožnji, ali ja uvek imam veliki osmeh na licu kad ga vozim. Civic je dobar za velike vrućine i daleke relacije.
Comment
-
-
osećam blagu dozu "body roll"-a, na CRX-u, makar mom, toga nema.
A inace ubrzava skoro isto kao CRX do 100, mozda koja desetinka manje, ali se to i ne primeti...
Zato je krajnja brzina fantasticna, bice ti vrlo zabavno na auto putu kad krene maltretiranje daleko jacih i novijih kola, pogotovu sto je spolja gledano auto diskretan, pa ce da ga potcenjuju.
Comment
-
-
Sve u svemu,lep autic...
Malo OT-a:
Kako se prevodi "body roll" na srpski? Cesto naletim na taj pojam po stranim testovima,a nisam siguran sta se misli pod tim:jel to naginjanje u krivini,izrazeno prebacivanje tezista pri slalomu,nesto trece...???1991.civic 1.6i 16V
2001.accord 2.0i 16V VTEC
Comment
-
-
Da - to opisuje krutost odnosno nedostatak krutosti karoserije prilikom situacija gde dolazi do uvijanja karoserije, odnosno sasije.
Obicno se ispoljava kod automobila sa prejakim motorima. Najbolje cete je osetiti ako vozite neki jaki stariji Opel (tipa Kadett GSi), oni su poznati po tome. Inace, sve redja pojava kod savremenih automobila...
Comment
-
-
Body Roll je naginjanje u krivini, u odnosu na suspenziju.
Body Flex je ono o cemu pricate
EI9, EJ9, EK9......
Comment
-
-
Ja sam mislio na ovo:
i nema veze sa motorm, nego sa vešanjem, makar ovo o čemu ja pričam, možda nije "body roll", ali uglavnom slika govori dovoljno...
Comment
-
-
Comment