Malo info o potrošnji
.
auto je bio sa 4 odrasle osobe i malo prtljaga, gume 4 zimske, wintera napred, bridgestone pozadi, a mrzelo me da dodatno naduvam wintere koje bi trebale da su na većem pritisku
1. srpski BMB 95
30km vožnje po Beogradu + vožnja do Zagreba 130-160 km/h - 9.7 litara/100km
2. hrvatski BMB 95
100km vožnje po Zagrebu + vožnja od Zagreba - granice 50% puta u proseku 160 km/h, 50% puta u proseku 200 km/h - 11.6 litara/100km
3. srpski BMB 95
od granice - Beograda 40% puta voženo 200+ km/h uz usporenja do ~150 km/h dok se ne oslobodi leva traka, 40% puta voženo 120 km/h u proseku i 20% vožnje po Beogradu - 14.6 litara/100km
Ne poredim kvalitet goriva, jer nisam primetio neke razlike u radu - moguće da ih ima i moguće da je i potrošnja manja sa različitim benzinima.
Razlike između 2. i 3. je najviše nastala zbog kulture na autoputevima. U Cro svi voze desno ili se izuzetno brzo sklanjaju ako su kojim slučajem u levoj, a nisu dovoljno brzo, tako da u Cro postigneš brzinu i održavaš je i to je najbolje za motor/potrošnju. U Srb je konstantna promena brzine jer čim postigneš neku brzinu, moraš da puštaš gas, jer ljudi ne shvataju da treba da se pomere iz leve trake, tako da je noga konstatno bila ili van papučice ili je papučica bila do zemlje, što je uslovilo veliku, mada ne i neočekivanu, potrošnju pod 3.

auto je bio sa 4 odrasle osobe i malo prtljaga, gume 4 zimske, wintera napred, bridgestone pozadi, a mrzelo me da dodatno naduvam wintere koje bi trebale da su na većem pritisku

1. srpski BMB 95
30km vožnje po Beogradu + vožnja do Zagreba 130-160 km/h - 9.7 litara/100km
2. hrvatski BMB 95
100km vožnje po Zagrebu + vožnja od Zagreba - granice 50% puta u proseku 160 km/h, 50% puta u proseku 200 km/h - 11.6 litara/100km
3. srpski BMB 95
od granice - Beograda 40% puta voženo 200+ km/h uz usporenja do ~150 km/h dok se ne oslobodi leva traka, 40% puta voženo 120 km/h u proseku i 20% vožnje po Beogradu - 14.6 litara/100km
Ne poredim kvalitet goriva, jer nisam primetio neke razlike u radu - moguće da ih ima i moguće da je i potrošnja manja sa različitim benzinima.
Razlike između 2. i 3. je najviše nastala zbog kulture na autoputevima. U Cro svi voze desno ili se izuzetno brzo sklanjaju ako su kojim slučajem u levoj, a nisu dovoljno brzo, tako da u Cro postigneš brzinu i održavaš je i to je najbolje za motor/potrošnju. U Srb je konstantna promena brzine jer čim postigneš neku brzinu, moraš da puštaš gas, jer ljudi ne shvataju da treba da se pomere iz leve trake, tako da je noga konstatno bila ili van papučice ili je papučica bila do zemlje, što je uslovilo veliku, mada ne i neočekivanu, potrošnju pod 3.

Comment