Saab 9-5 3.0 TID

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Zeljoni
    CBC Senator
    • 04.05.2007
    • 200
    • Beograd, Vračar

    Saab 9-5 3.0 TID

    Saabovci-Forumasi,

    Treba mi savet od Vas, naime ponudjen mi je Saab 9-5, nov.2001 godiste, motor 3.000 dizel, 180 ks, presao 114.000 km, stanje extra i sve ful.
    Cuo sam oprecna misljenja o tom Isuszu dizel motoru (sada GM) i nadam se da je neko od Vas imao neka iskustva sa istim.

    Please help, i pozdrav

    p.s. Izvinjavam se ako ponavljam pitanje, trazih i citah al ne nadjoh pa i ako je bila diskusija, posaljite mi link gde je...?


    Poruku izmenio: Goran
  • SAABoter.Srki
    CBC Početnik
    • 21.11.2006
    • 2
    • Zemun ul. Backa 15F

    #2
    Moj savet da ti ga na poklon da nemoj ga uzeti .

    Comment

    • Srdjan
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 2416
      • Bajina Basta/Beograd

      #3
      Da je turbo benzin pa i da uzmes ali posto je dizel, zaobidji... Pominjao je Boost ovaj motor i nije ga bas nahvalio...
      Lancia Kappa 2.0 20v

      Comment

      • Wiz
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 3104
        • Nish

        #4
        Koja cena,jesi pitao koliko je registracija za njega @srki ko vam je bre onaj u gran shpwukursadzija sto nosi saboter service nalepnicu

        Comment

        • greywiendog
          CBC Senator XXL
          • 01.12.2006
          • 421
          • Stara Pazova

          #5
          Kad vec spominjes kursadzije i mene zanima, da li je onaj "gedza" slucajno i aktivan na forumu, posto sam u kursadzijama video da nosi majicu na kojoj pise SAABOTER
          Kolumbo, Kolumbo, ****m te radoznalog...

          Comment

          • zvrle
            CBC Senator XXL
            • 01.11.2005
            • 961
            • Beograd, Batajnica
            • Golf 4

            #6
            Originally posted by Igor
            Covek je sasvim slucajno vlasnik jednog saaba i odrzava ga u saaboteru...
            “Scientists dream about doing great things. Engineers do them.”

            Comment

            • Zeljoni
              CBC Senator
              • 04.05.2007
              • 200
              • Beograd, Vračar

              #7
              Saab 9-5 3.0 TiTD

              Pa nije valjda tako los. Cifra je 10.900 uvoz iz Francuske, nikad vozen kod nas. Danas sam se cuo sa momcima iz prodavnice Saab-ovih delova i rekli su mi da je cena vise nego dobra i da je auto ok. Takodje momci iz servisa (da ne reklamiram nikoga) uz sve to original servisna knjizica, veliki servis uradjen na 87.000 a kazem Vam ko ispod cekica. Btw citao sam neke engleske tekstove da su prelazili i po 250.000 milja a unutra je bilo stanje kao iz prodavnice, stim da englezi vise naginju karavanu.
              A da niste malo prestrogi?

              Comment

              • Wiz
                CBC Senator XXL
                • 30.09.2004
                • 3104
                • Nish

                #8
                Pa mozes da uzmes ako ti se placa tolika registracija,kao i svaki dizel taj motor moze da izdrzi ako se ne gazi,a ko zna dali se i koliko gazio@znaci kursadzija vozi saab-a

                Comment

                • civi
                  CBC Senator XXL
                  • 26.07.2005
                  • 1492
                  • Pozarevac

                  #9
                  Ako je to isti motor kao sto je isao u velsatis ja bih bezao glavom bez obzira....
                  Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                  - Kako to misliš, kočim?

                  Comment

                  • Zeljoni
                    CBC Senator
                    • 04.05.2007
                    • 200
                    • Beograd, Vračar

                    #10
                    Mobile.de

                    Pazi ja gledao danas na mobile.de godista 01 i 02 presla od 150.000 do 190.000 izmedju 8 i 9.000 e pa kad skines njihov porez pa dodas carinu+PDV+registracija izadje preko 13.000.

                    Idem sutra u NS da ga vidim!

                    p.s. civi u pravu si:

                    Saab 9-5
                    Opel/Vauxhall Vectra
                    Renault Vel Satis
                    Renault Espace
                    The DMAX V6 engine is a 3.0 L (2958 cc) Diesel engine. It was designed, and is produced by Isuzu in Fujisawa, Japan but the design rights to the engine are now owned by General Motors. It uses high-pressure common-rail direct injection with a 4-valve cylinder head. A turbocharger and intercooler are also used. Output is 130 kW (176 hp) at 4000 rpm and 350 N?m (258 ft?lbff) at 1800 rpm.

                    A evo nesto sa site-ea Fifth Gear:
                    Need to know

                    NCAP Rating *****

                    JD Power stars ****

                    Best models:
                    2.0 T (150 bhp) Arc - 3.0 TiD Linear - estates

                    Worst models:
                    2.3 Aero and 3.0 V6 petrol

                    Replacement Date: 2005

                    Residual Value**: 33%
                    **percentage of list price retained after 3 years / 36,000 miles

                    Comment

                    • scarab26
                      CBC Senator XXL
                      • 27.09.2006
                      • 353
                      • bgd

                      #11
                      pitanje je da li mozes da dobijes pravi feedback od fanova i eksperata koji pod saab-om podrazumevaju turbo, aero i maptuning. to je sve super, ali ima ljudi koji saab-a hoce zbog sigurnosti i ekskluzive, ali cene i ekonomicnost, a opet ne bi isli na plin. sve ovo gledam po sebi.

                      najbolji feedback dobijas od obicnog korisnika koji si verovatno i sam, ali opet sa druge strane mislim da je auto toliko redak da su ti sanse male.

                      cenim laicki da je motor ok, ide u najprodavaniji i najbolji van u evropi, nema puno ks po litri, pravi ga isuzu koji je poznat po dizelima (1,7 tds u astri i vectri) - po meni dosta pozitivnog. meni su saab-ovci jasni - smtraju da saab nije dizel i onda kritikuju dizel opcije. ako kritikujete, dajte bar coveku nesto konkretnije. opet gledam po sebi - ako trazim veliki, udoban i siguran auto, puno prelazim, treba mi brzine i cenim potrosnju onda je ovo prava kupovina - sa druge strane tu je 2.0t sa vecom potrosnjom i manjom registracijom - e sad pitanje je sta ima dostupno na trzistu, a sta ne.

                      Comment

                      • greywiendog
                        CBC Senator XXL
                        • 01.12.2006
                        • 421
                        • Stara Pazova

                        #12
                        Lepo si to rekao
                        Kolumbo, Kolumbo, ****m te radoznalog...

                        Comment

                        • CLD
                          CBC Senator XXL
                          • 08.02.2005
                          • 1225
                          • Belgija - ranije Luna-Chico

                          #13
                          @ Scarab

                          donekli si u pravu, pravi Saab-ovci ne smatraju to Saab-om. Inace ako ti znaci nesto potrosnja, onda ni 3.0 nije opcija za njega.
                          Hebi ga moj ima oko 290 konja, a trosi oko 10 L, a da ne pricam o razlici u voznji. Verujem da i taj 3.0 nije ispod 10 L Dizela, a to opet mora da bude velika predjena kilometraza na godisnjem nivou da bi se isplatilo uzeti 3.0 dizel.

                          Comment

                          • Zeljoni
                            CBC Senator
                            • 04.05.2007
                            • 200
                            • Beograd, Vračar

                            #14
                            Kupio.
                            Ma jasna mi je logika (benzin+turbo pa ko nebi), ovo je moj prvi dizel u zivotu a razlog kupovine je sigurno i udobno putovanje sa porodicom a przenje ostavljam drugom automobilu.
                            Obavestavacu Vas o utiscima kad malo bolje upoznam auto.

                            Pozdrav!

                            Comment

                            • Zeljoni
                              CBC Senator
                              • 04.05.2007
                              • 200
                              • Beograd, Vračar

                              #15
                              Potrosnja 290hp (10L)

                              Originally posted by CLD
                              @ Scarab

                              Hebi ga moj ima oko 290 konja, a trosi oko 10 L, a da ne pricam o razlici u voznji. Verujem da i taj 3.0 nije ispod 10 L Dizela, a to opet mora da bude velika predjena kilometraza na godisnjem nivou da bi se isplatilo uzeti 3.0 dizel.
                              Kako mislis trosi 10L a ima 290hp. A jel to kad ti stoji u garazi i ne vozis ga mesec dana. Jel ti to ozbiljno, prosto ne mogu da verujem jer meni Legend cugne i po 18L. kada se malo poigram sa njim.

                              Comment

                              Working...
                              X