Taj motor je do 2001 imao kondtrukcionu gresku u glavi i pregrevao se konstantno, tako da ti jos jednom kazem da bi doticni olako preskocio i jurio mnogo pouzdaniji i poznatiji 2,2 koji je isao u vectru (i koji je btw veoma pouzdan , jalicno video primerke sa +400kk bez vecih problema)
Saab 9-5 3.0 TID
Collapse
X
-
Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
-
-
Re: Potrosnja 290hp (10L)
Lepo, kad ga vozim svako dnevno vozi 10 L, a kad se gazi od 160 pa na dalje onda oko 12L. To je lepota Saab masina, sto vise konja manje trose.Originally posted by ZeljoniKako mislis trosi 10L a ima 290hp. A jel to kad ti stoji u garazi i ne vozis ga mesec dana.Originally posted by CLD@ Scarab
Hebi ga moj ima oko 290 konja, a trosi oko 10 L, a da ne pricam o razlici u voznji. Verujem da i taj 3.0 nije ispod 10 L Dizela, a to opet mora da bude velika predjena kilometraza na godisnjem nivou da bi se isplatilo uzeti 3.0 dizel.
Jel ti to ozbiljno, prosto ne mogu da verujem
jer meni Legend cugne i po 18L. kada se malo poigram sa njim.
Comment
-
-
Re: Potrosnja 290hp (10L)
cekaj, koliko tvoj auto ima kubika, nesto mi malo to, ortakov A8 2.8 pretpostavljam ista klasa, popije 15l u kombinovanoj voznji kad se gazi, a po gradu i vise.Originally posted by CLDa kad se gazi od 160 pa na dalje onda oko 12L
Comment
-
-
Preuzeo ga danas iz NS 200km na sat ka BG-u bez ikakvih problema a motor je novembar 2001 tako da se nadam da je problem resenOriginally posted by civiTaj motor je do 2001 imao kondtrukcionu gresku u glavi i pregrevao se konstantno, tako da ti jos jednom kazem da bi doticni olako preskocio i jurio mnogo pouzdaniji i poznatiji 2,2 koji je isao u vectru (i koji je btw veoma pouzdan , jalicno video primerke sa +400kk bez vecih problema)
. A sto se tice Vectre sa motorom od 2.2 hdi ortakova (kupljena nova) trokira na 180 km\s 2 x je bio u servisu i hebiga problem prepisuju losem gorivu.
Comment
-
-
Chip za 3.0 TiD
E sad dolazi preporuka za chip. Da li je neko imao iskustva sa:
mislim da je cena sasvim pristojna.
ili:
Naravno savet dobro doshao
Pozdrav
Comment
-
-
Zeljon ..."Ma jasna mi je logika (benzin+turbo pa ko nebi), ovo je moj prvi dizel u zivotu a razlog kupovine je sigurno i udobno putovanje sa porodicom a przenje ostavljam drugom automobilu".
Garaza
1996 SAAB 900 NG Cabrio
Comment
-
-
"Pa mislim onda da ga zadrzimo" (Mi nismo andjeli I)Originally posted by *Egon*Zeljon ..."Ma jasna mi je logika (benzin+turbo pa ko nebi), ovo je moj prvi dizel u zivotu a razlog kupovine je sigurno i udobno putovanje sa porodicom a przenje ostavljam drugom automobilu".

Sta? To sto sam rekao za da i drugi automobili mogu da prze ili ???
Situacija je jasna. Jedan auto siguran, spreman uvek za put (ako moze chip moze ako ne onda ne). Onda sa drugim kolima mogu i eksperimenti a mislim da nema nista lose u tome da volis i Saab-a i Hondu.
Ako sam nesto lose rekao, pa reci!
Comment
-
-
Ma samo sam stavio primedbu na tvoju izjavu da si kupio sigurnost, a za przenje neki drugi auto, a odmah iza toga pitas: da li ima chip za njega.
Normalno da ima, kao i za svaki auto, a najveci dobici su bas na turbacima, bez obzira da li su benzinci ili dizeli.
Dobrodosao u klub ljubitelja SAAB-a.Garaza
1996 SAAB 900 NG Cabrio
Comment
-
-
Probaj ovde:
H&S Elektronik GmbH Munchen
Predstavnistvo za SCG BMW Servis Curcic
Tosin Bunar 166 11070 Novi Beograd
Tel:011/30-18-260 Fax:011/30-18-259
Mob:063/666-111
Mail:bavaria@net.yuGaraza
1996 SAAB 900 NG Cabrio
Comment
-

Comment