Prvo je palo spustanje APEXI opruge i 16 cola felne . Dodao sam pecurku sa hladnom cevi DS sport a takodje i izduvnu granu od prohroma 4-2-1 sa perforiranim sport katalizatorom izbacio sam srednji lonac !!! Zadnji lonac je SEBRING fi60 a izlaz je fi90. Ubacio dizne 210mililitara umesto 190 i dodao ecotec. Koristim neizbezni MOTUL I METABOND
Hm hm duga je to prica i bilo bi dobro da se sprica na skupu. Dodaje do 4posto snage i smanjuje potrosnju do 10 posto i kaci se na crevo izmedju servo uredjaja i usisne grane
Prvo je palo spustanje APEXI opruge i 16 cola felne . Dodao sam pecurku sa hladnom cevi DS sport a takodje i izduvnu granu od prohroma 4-2-1 sa perforiranim sport katalizatorom izbacio sam srednji lonac !!! Zadnji lonac je SEBRING fi60 a izlaz je fi90. Ubacio dizne 210mililitara umesto 190 i dodao ecotec. Koristim neizbezni MOTUL I METABOND
Znaci kat je tu, ali sport varijanta?
Srednjeg lonca nema i zadnji lonac je sebring sa ulazom od fi60.
Koje su ti debljine ostale cevi ?
Comment