Motor je dobar, fino vuce, nije bas za trkanje ali moze da potegne kad treba.
Potrosnja mu je , kako sam ja vodio evidenciju par meseci, po gradu, 9,2L, a sa klimom 10,1L, na magistralnom putu i manja od 8l (BG - Zlatibor i nazad) jos nisam sipao ponovo pa neznam tacno. Plin nije ubacivan a neverujem da cu ga ja stavljati.
Pa ja sam onda extra prošao. Dakle 2.0 (isti auto samo hach, uostalom eto slike levo) sa 130 KS, po board kompjuteru mi trenutno prijavljuje prosečno 10,1 po gradu! Prethodno merenje sa malo žustrijom vožnjom i stalno uključenom klimom bilo je nešto ispod 11. Moraću da proverim na staromodan način da ne laže komp.
Mada se meni 10 l za 1.400 cc čini dosta.
Automobili ubrzavaju do 100 km/h za manje od 10 s. Sve ostalo su prevozna sredstva.
Mala ispravka.
Prekjuče sam "ručno" izračunao (od punog do punog rezervoara na pređenih 350 "gradskih, uglavnom kilmatizovanih" km) i potrošnja je ipak nešto veća i iznosi 11,1 l/100 km.
Ima logike.
Automobili ubrzavaju do 100 km/h za manje od 10 s. Sve ostalo su prevozna sredstva.
a sad malo ozbiljno, evo mog plana za sredjivanje plavushe.Najverovatnije ce ici u zavisnosti od trenutnog budzeta
Obrisao sam ono od cega sam odustao.
1. Beli migavci
- URADJENO -
2. Alu papucice
- URADJENO -
3. Alu glava menjaca
a moze i ovo
4. Auto radio Pioneer DEH3900- URADJENO -
zadnje elipse Pioneer TSA-6901A - URADJENO
5. beli satovi home made
6. Japstyle izduv (necu citav lonac)
7. Farbanje branika , retrovizora i kvaka na vratima
8. Zadnji spojler
9. El.podizaci zadnjih stakala
10. Car PC home made
11. Alu felne 15"
Cim nabavim slike od delova dodacu i njih, a vas molim za predloge i sugestije ako sam nesto izostavio [/img]
I don't care if there are no user serviceable parts inside... I'm going in...
Topla preporuka - pređi na 16" i povećaj dijametar točka. Nećeš izgubiti na udobnosti (naprotiv zbog većeg prečnika), a znatno bolje izgleda (uostalom video si pre neki dan).
Jedini problem - veća cena guma za 10-20%
Automobili ubrzavaju do 100 km/h za manje od 10 s. Sve ostalo su prevozna sredstva.
Snaga nema nikakve veze sa veličinom felne. Naime, mogao bi da stavi i 17" a da se ukupan prečnik celog točka (dakle felna i guma zajedno) ne promene.
Inače gubitak snage (zbog razlike u prenosnom odnosu) usled povećanja prečnika točka (što sam mu predložio) direktno je srazmeran povećanju prečnika (u %). Tako primera radi ja sad imam točkove koji su svega oko 2% veći u prečniku od njegovih, što je, veruj mi, vrednost koju neće primetiti kao subjektivan gubitak snage.
Sa druge strane snaga može biti bitna kada pričamo o širini gume, ali to je već nešto drugo i to nisam pominjao. Može da zadrži i sadašnju širinu uz redukciju profila i - nema gubitka, a auto lepše izgleda .
Automobili ubrzavaju do 100 km/h za manje od 10 s. Sve ostalo su prevozna sredstva.
Comment