Sve zaboravim da napišem epilog priče, pa evo sad:
Za sve je bila kriva jedna šelna na crevu od serva. Crevo je spalo i došlo je do stvaranja kontra-pritiska.
60 pfeninga i rešen problem.
Viljuške su joj bile prilično loše, pa sam rešio da zamenim i njih. Amortizeri isto tako, skoro potpuno izduvali. Svećice na samom izdisaju, takođe.
Dakle zamnjeni i prednji i zadnji amortizeri, viljuške, svećice (jedino što sam našao ovde da odgovara je NGK V power
)...
Uzmem da upalim auto dok je još u servisu, kad smrdi benzin.
Povrh svega je još i puklo trulo crevo za benzin i prskalo ga po motoru.
Sreća pa sam video na vreme...
Stigla je i kvaka, i to iz Italije
za 60e, nova...
I dalje strašno loše vuče na benzinu, trza i guši se...
Savet? Mislio sam da pokušam da očistim protokomer, za početak...
Za sve je bila kriva jedna šelna na crevu od serva. Crevo je spalo i došlo je do stvaranja kontra-pritiska.
60 pfeninga i rešen problem.

Viljuške su joj bile prilično loše, pa sam rešio da zamenim i njih. Amortizeri isto tako, skoro potpuno izduvali. Svećice na samom izdisaju, takođe.
Dakle zamnjeni i prednji i zadnji amortizeri, viljuške, svećice (jedino što sam našao ovde da odgovara je NGK V power

Uzmem da upalim auto dok je još u servisu, kad smrdi benzin.
Povrh svega je još i puklo trulo crevo za benzin i prskalo ga po motoru.


Stigla je i kvaka, i to iz Italije

I dalje strašno loše vuče na benzinu, trza i guši se...


Savet? Mislio sam da pokušam da očistim protokomer, za početak...
Comment