Sad kad nam na prolece uvedu novi ZOBS, bice opsteg veselja... obrase Srbi bostan he he ima da nam svo budzenje kola sluzi samo kao tema za razgovor i eventualno za slikanje na auto show-u
Nece valjda? Znas li nesto vise?
Znaci na sve troskove oko registracije treba dodati i 10-20e da bi prosli sa 'malko' vise konja
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Andrejp,evo da ti odgovorim vezano za servisiranje!
Naravno imao sam problema kao i ti sa tim dranjem,jer sam uvek gledao da odrzavam svaki auto kod ovlastenih,generalnih servisera i da nastavljam da odrzavam tamo gde i bivsi gazda.Recimo forda odrzavam u temerinu kod Adama,majstor je vrh a i ok sa cenama,pa kad sam uzeo passata->servisiran je ukod Canji u Temerinu,pa sam i nastavio uzimajuci u obzir Canjijevu reputaciju i preporuke slepaca koji nemare za pare!
sta reci kad nijedan servis nije bio ispod 200 eur pa navise,a na redovan idem svakih 2-3 meseca sta nije malo, a preselo mi je kad je doslo menjanje amortizera na red,zovem canjija kaze prednji par 16.000 din,zovem porsche isto tako nesto,bez ruku!Ali sve u svemi snadjem se i promenim amortizere,prednje za nesto manje od 100e za par,onda je pocelo traganje servisera,ali traganje za delovima,posto svi serviseri gledaju da se ugrade 2 do 3 puta po delu...Zovem radnje po gradu,svi filetri i ulje dodju oko 5.000 i umedju vremenu naletim na majstora koji je glavni u servisu kod Petrovica (vazi za najveceg prevaranta),ali majstor je strasan,kod kuce radi servisiranje mimo Petrovica.Nazovem ga dogovorimo se i odradi mi redovan servis za 70e sa njegovim filterima i uljem, isto ovo kod Canji ja je bilo oko 150e.Posle sam kod njega menjao lezaj,ruke+lezaj 50e.Ja sam prezadovoljan cenom i kvalitetom.Jeste da je servis garazica u dvoristu,a ne Canjijeva vila,ali za to me ona stvar zabole!Da dodatni mi je razlog za menjanje servisera bio to sto uvek moram uzeti slobodan dan na poslu da bi odradio servis,a ovaj redi posle pet uvece,kad nijedan servis u gradu neradi Da nalazi se u Petrovaradinu,ako budes zainteresovan i ako ti nije cim da dolazis u NS zbog servisa (u svakom slucaju verujem doci ce te znatno jeftinije) reci pa ces dobiti detalje.Da cuo sam i za jednog u starim-novim banovcima koji je jako dobar,isto na foru kod nekog je bio glavi ,a sad samostalno radi,raspitacu se za detalje
da, da, upravo je tako kako kazes... ja sam otisao u Autokomerc na pocetku imanja Passata, usao, saslusao ih... rekao dovidjenja i izasao napolje zamisli ti to, rade ovako: 100evrica kosta "kontrolni pregled i otvaranje kartona" (!) sto podrazumeva detaljno pregledanje, kompjutersku dijagnostiku i test voznju, ali nista josne rade... a onda ... delovi su jedno 2,5 puta skuplji od ma gde drugo, radni sat majstora ide od 20 Evra (!) pa navise itd. Ja koliko sam shvatio tamo servisiraju kola oni koji igraju za Zvezdu ili za Partizan i raznorazne firme, gde direktora nije briga koliko kosta odrzavanje sluzbenog voznog parka, ionako ide sve na potpis... Ista je stvar i u Porsche SCG... a ima i privatnika koji radi isto dranje, ko vele "vozi noviji dobar auto, a-ha ! sa` cu ga ODEREM !!!"
Sve u svemu, hvala za majstora u Petrovaradinu, nije mi cim da dolazim, ionako relativno cesto idem u NS. Ako mozes baci mi PP sa telefonom majstora, pliz )
@Uros Piperski:
pa sad, to o novom ZOBSu je totalno druga tema, ali sve u svemu bice gadno, znam da ce zatezati u svim oblastima saobracaja... nacelno, to je dobro i kao sto neko vec rece, vreme je da se homologiramo za Evropu, samo mi se cini da ce to ovde biti jako bolan proces, jer su nasi vozaci generalno naucili da svako tera kako mu se prohte... opet, s druge strane, ako su uspeli da kultivisu parkiranje u Beogradu onda ce verovatno proci i ovo...
U najkracem, kazne za brzinu ce biti x3, za pojas x3 (i na zadnjim sedistima, a ako ga nemas a ima mogucnosti za ugradnju moras da ugradis!), za mobilni bez handsfree opreme bar 50 Evra, za sve drugo takodje (obratite paznju: sada ce biti prekrsaj i ako recimo ablendom upozoravas ljude iz suprotnog smera na prisustvo policije ! ) ... da ne govorimo o tome da na sve to idu i crne tackice koje se upisuju u dosije...
A ovo vezano zq 10-20 evra da bi sve "porslo" na tehnickom, nisam bas ubedjen da ce to tako da ide, mislim da ce sve prepravke zahtevati drzavnu homologaciju i testiranje... sad, verujem da tu ne spadaju npr felne ali sve oko motora, ogibljenja, kocnica itd...
pa ne znam za puteve ali mislim da ce biti vrlo gadno, jer pre nego sto dodjemo do extra puteva mora prvo da se nadju pare za to a eto razloga za velike GLOBE he he
Ne ozbiljno, svi cemo da vozimo ili vodimo sa sobom Tihog, ali mislim da nece biti bas puno pomoci, bar ne kao dosada... doslo je vreme da se Srbi kultivisu
A sta da kazem, "ne moze nam nikooo nistaaaa ... "
Ufff ... tek sad nadjoh vremena da obnovim slike, jbg prvajder koga sam koristio je zasr.o stvar ali sad su slicice na "zutoj zabi" pa vise nece biti problema, evo ih ponovo:
Hvala za pohvale.. Da, znam za zmigavce, svi me gnjave sa tim... prvo cu da sredim neke sitnice u unutrasnjosti, a onda na prolece da verovatno to promenim... medjutim, ne verujem da cu ovaj auto nesto posebno budziti, stekacu pare pa da krajem sledece godine kupim passat 2003 B5 rest., a onda ce da bude PIMP MY PASSAT
Zvucnici su Alpine RS 3-way a napred su serijski Pioneer full range.
Nemam woofer i pravo da ti kazem nemam nikakve potrebe za tim.
Sto se tice zvuka, odlicni i definisani sa dovoljno mocnim basom.
Cena je 10% visa od slicnih marke Pioneer.
Comment