Moj Golf

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Marko001
    CBC Senator XXL
    • 09.09.2006
    • 1070
    • Belgrade

    #16
    Odličan golf, većinom su leševi, ali tvoj je izuzetak i šteta bi bila da ga prodaš , a i što kaže čovek uskoro će psotati old timer.

    Jedino mi nije jasno kako tvoj primerak nema servo za kočnice, pa to je imao i moj stari kec 80. godište, kec koji je je li ipak zastava, a ovo je volkswagen...

    Comment

    • milan_g1
      CBC Senator XXL
      • 07.02.2007
      • 863
      • Karaburma

      #17
      Ma kako sam ukapirao imali su i tada neki nivoi opreme, tipa kocioni servo, zadnji brisac i neke razlike u enterijeru
      "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

      Comment

      • Eon
        Moderator
        • 10.03.2005
        • 4225
        • Beograd-NBG-44
        • Superb 2.0 4x4 DSG

        #18
        Samo cuvaj limariju, ostalo se da lako i jftino srediti!!! Svaka cast na trudu!!!
        Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
        Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

        Comment

        • milan_g1
          CBC Senator XXL
          • 07.02.2007
          • 863
          • Karaburma

          #19
          Evo da napisem i ovde sta je radjeno u proteklom periodu...

          Sve 4 dizne su zamenjene, zajedno sa uloscima i plamenim podloskama, stare su bile katastrofalne, trebala je da se zameni biksna na poklopcu bosch pumpe ali je sam poklopac bio pojeden tako da sam i njega zamenio, to je radjeno u bosch servisu i stvarno je korektno uradjeno, prezadovoljan sam kako motor radi i ide, dosta lakse pali, e sad lose dizne su mi ispirale cilindre, tako kaze majstor, pa je poceo sa trosenjem ulja, znam da mi jedan izduvni ventil malo brljavi i jedan majstor me od letos zavlaci za otvaranje motora, pronasao sam drugog i u cetvrtak se valjda definitivno otvara. Znaci radi se glava motora, obrada i stelovanje ventila, zamena gumica ventila, dihtung naravno i videcu sta ce majstor da mi kaze za karike. Kompresija nije toliko losa

          U limariju mora jos malo da se ulozi, patos i pragovi i onda sam valjda miran neko vreme.

          Ovo mi je prvi auto i znam da je propala investicija ulagati u tako nesto ali ja to radim sa zadovoljstvom... Pozdrav svima
          "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

          Comment

          • Jovan HF
            CBC Veteran
            • 13.02.2005
            • 145
            • BGD-Karaburma

            #20
            [quote="sn00py"]

            Ovaj je uzeo felne od Lancie HF, uopste mu nestoje!!!

            AUDI A3 1.8T-20V+CHIP
            www.lovatogas.co.yu

            Comment

            • Uros Piperski
              CBC Senator XXL
              • 31.01.2005
              • 2978
              • Beograd

              #21


              RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

              Comment

              • milan_g1
                CBC Senator XXL
                • 07.02.2007
                • 863
                • Karaburma

                #22
                Danas je otvoren motor, skinuta glava a sutra se cupa ceo motor napolje, zamenicu karike pa mi majstor kaze da mora da izvadi motor zbog malog i velikog semeringa, zamenicu i zupcasti kais, spaner, dihtung kartera, moraju i neka creva da se zamene. To sve mu dodje kao osvezenje i majstor tvrdi da sam miran 40 000 km, menjam i vodjice ventila, gumice i naravno obradjuju se ventili i sicevi. Javicu kako napreduju radovi, pozdrav...
                "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

                Comment

                • prolupator
                  CBC Senator XXL
                  • 02.09.2005
                  • 3968
                  • Zemun

                  #23
                  Javi i koliko kosta igranka... Slikaj i radionicu i majstora, kao i proces (sta uhvatis).
                  OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                  prolupator.mojblog.rs

                  Comment

                  • milan_g1
                    CBC Senator XXL
                    • 07.02.2007
                    • 863
                    • Karaburma

                    #24
                    Evo prvih slika




                    Sutra glava ide na ravnanje, majstor ce da mi nabavlja delove jer mu donose iz inostranstva, cini mi se Madjarske i kaze da su kvalitetni i da godinama radi sa tim delovima, kada mi da ceo spisak napisacu cene, za sada znam da mi za ruke trazi 9000 din.

                    Od delova sam vec kupio:
                    dihtung glave - Victor Reintz - 1300 din
                    gumice ventila Corteco (valjda se tako zovu) - 60 din komad
                    vodjice ventila (neke italijanske) - 100 din komad
                    Pozdrav...
                    "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

                    Comment

                    • milan_g1
                      CBC Senator XXL
                      • 07.02.2007
                      • 863
                      • Karaburma

                      #25
                      Evo jos slika







                      "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

                      Comment

                      • prolupator
                        CBC Senator XXL
                        • 02.09.2005
                        • 3968
                        • Zemun

                        #26
                        Za delove su OK cene...
                        OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                        prolupator.mojblog.rs

                        Comment

                        • milan_g1
                          CBC Senator XXL
                          • 07.02.2007
                          • 863
                          • Karaburma

                          #27
                          Majstor ce da mi nabavi odgovarajuce karike, oko 50-60 evra su, kompletnu garnituru dihtunga i semeringa, i dihtung glave, posto ovaj sto sam kupio ne odgovara, razlikuje se u jednom otvoru pa cu da ga zamenim za ulje ili vec nesto... Lamela mi je pri kraju pa cu odmah i to da zamenim, zajedno sa druk lezajem, izaci ce oko 300+ evra ali ce da bude tip-top
                          "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

                          Comment

                          • Boki GTI
                            CBC Senator XXL
                            • 16.08.2007
                            • 505
                            • Beograd - Vozdovac

                            #28
                            A vidim zapeo si muski nema sta. Auto ti je bombonjera, nije zato sto si nas covek( mislim na vw ) nego,zato sto je danas jako tesko naci tako dobro ocuvanu "kockicu" pa i vlasnika koji prvenstveno voli svoj auto bez obzira na njegove godine.

                            Ipak kockica je pored bube zacetnik vw-ove imperije.
                            Mkvb svaka cast, samo napred

                            Comment

                            • milan_g1
                              CBC Senator XXL
                              • 07.02.2007
                              • 863
                              • Karaburma

                              #29
                              Pa sta cu kad ga volim...
                              "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

                              Comment

                              • milan_g1
                                CBC Senator XXL
                                • 07.02.2007
                                • 863
                                • Karaburma

                                #30
                                E ovako, rasturen je kompletan motor, povadjeni klipovi, nagradno pitanje glasi: koje ulje da sipam u motor posle osvezenja? Do sada je pio LongLife 20w-60 ali to je gusto za zimu, ne planiram nista extra kvalitetno, nego nesto tipa Optima Supervisk 15w-40, sta mislite o tom ulju ili ako imate neku drugu preporuku?

                                Sutra glava ide na obradu a verovatno se za vikend pakuje...
                                "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

                                Comment

                                Working...
                                X