Auto je extra
Ujak mi na svom Golfijaneru imao oko 630000km na satukad ga dao staro za novo
Prošao sve živo..imao kuku,bio 2 put na krovu,napotezao se jadan ko teretno vozilo
Bez otvaranja je prošao 400000 kada je pravio polugeneralku a generalku na 500000.Sa pola milijuna na grbaći je napravio temeljitu generalku i tako vozi i do dan danas..doduše u rukama nekog cige iz Pitomaće koji ga istjunirao sa naljepnicama i svim i svačim..mada mislim da neće još dugo..iz razloga što mu podnica propala..Eto motor sahranio karoseriju
Mislim da je to njegov jedan od prvih TAS-ovih diesela
Tako dobre aute vw u smislu robusnosti,pouzdanosti i dostupnosti više odavno ne pravi
Moj Golf
Collapse
X
-
Nove informacije
juce je glava odnesena na obradu, trebalo je odmah na licu mesta da se zavrsi i da majstor uzme nazad ali... glava je bila bas kriva i nisu hteli odmah da rade nego su je ostavili, danas ide majstor da je uzme. Bila je i okrznuta negde, nisam bas najbolje shvatio gde (gluvi telefoni) pa ce i to da srede. Uglavnom svi delovi su stigli, kompletna garnitura dihtunga i semeringa, samo je dihtung glave odvojeno, lamela, druk lager, karike, zupcasti kais, spaner, nova pumpa za vodu, cepovi za blok motora (glavni krivci za krivu glavu), mislim da je to sve mada sam mozda i izostavio nesto. Delovi me kostaju oko 20 000 sa obradom glave, i 9000 me kosta majstor, sta mislite o cenama, meni se cini korektno?
E da i manzetna na poluosovini, odmah do menjaca, se menja..."Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"
Comment
-
-
Ljudi jel ima neko iskustva sa ovim uljem

To sam uzeo, 4l i 1l na poklon
Majstor je malo spor ali temeljan, jos uvek cisti motor, na klipovima vise nema trunka cadji i garezi, sve je detaljno oprao, sutra pakuje glavu...
Ajd molim vas neki komentar o ulju..."Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"
Comment
-
-
"Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"
Comment
-
-
KS nije proizvodjac (karika, recimo) vec kontrolor kvaliteta. Dakle, on kupi ogromne kolicine, iskontrolise kvalitet i ako zadovoljava - prodaje se pod KS imenom. Ako je pravi KS (original) onda je vrh karika.
Najbolje karike pravi http://www.sm-germany.com/version-engl/ i, ako dodjes do njihovog proizvoda - zavrsio si posao...
Comment
-
-
Pa sudeci po ceni (oko 60 evra), pakovanju i recima majstora jeste original, nabavlja ih od nekih momaka koji ih donose iz inostranstva po narudzbini"Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"
Comment
-
-
Mancoop - proizvođači i distributeri rezervnih delova za privredna vozila, ATP Vojvodina novi član Mancoop porodice, proizvodnja hrane na Fruškoj Gori, ergela konja....
recimo... paz', molim te, iz inostranstva - po narudzbini ?! To jos pali ovde ???
Pre tri-cetr' godine je bila neka firma na Bezanijskoj kosi koja je bila zastupnik za KS i Viktor Reinz, izmedju ostalog...
Sasd ne mogu da se setim kako se zove... davno je to bilo...
Te karike su (tad) kostale 30-35e.
Comment
-
-
Pa pazi, svi su ovde navikli na fals pa tako i da naletis na original bices ubedjen da je verna kopija a ne original! Nisu to neki momci sverceri nego neki momci koji imaju prodaju delova iz uvoza iz Madjarske, rade samo VW program, fiskalni racun, garancija i tako to, hologram na ambalazi, meni je dovoljno da ne trazim dalje, tj. da ne trazim sam delove vec mi je sve zavrsio majtor koji zivi preko puta mene, ono znamo se, nece na meni da zakida, a i ne bije ga takav glas. Ja sam mu dao 17 000 za delove i on se iscimao do Krusevca i doneo sve. Za sada jos niko se nije zalio na delove koje on ugradjuje...
Pozz"Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"
Comment
-
-

Masina spakovana, upaljena a vlasnik prezadovoljan!!! Jutros na ovom mrazu i debelom minusu je upalio kao mina, sa jednim grejanjem! Lepo radi, mirno, nema dima na izduvu dok radi na leru, kad se turira normalno je da dimi ali ne mnogo nego normalno! Ja sam prezadovoljan uradjenim poslom, majstor je tezak perfekcionista, zamajac je cistio cetkicom i krpicom, na kraju mi je ofarbao blok u crno. Za neki dan stavljam Bilstein gasne amorte pozadi, nabavio sam i kompletnu instrument tablu od dvojke pa cu i to da spakujem, imam i druge diskove koji cekaju na zamenu... Nece biti dosadno, pozdrav svima
"Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"
Comment
-
-
Od instrument table ipak nema nista
stavio sam zadnje amortizere, Bilstein gasni sa kracim oprugama cini mi se 35mm, za neki dan ce i prednje opruge da se zamene sa kracima, a mozda i napred stavim gasne amorte, imam ih ali mi zao da skidam moje, stari su tek par meseci, lepse cuci kad je blize zemlji
koja je generalno razlika izmedju gasnih i uljnih amorta? U tvrdoci, trajanju? Pozdrav
"Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"
Comment
-



Comment