Crevo za vazduh od filtera do leptira, nadjeno na otpadu (JMO), kapa, ruka i kablovi. I trebalo je da se razmrsi snop zica za senzore i da se ponovo poveze.
To je i problem posto je gorela kapa, a preko nje idu zice pa se sve to sjedinilo i ne moze sa sigurnoscu da se kaze zasto se zapalilo, ali nije uzrok gorivo, verovatno kratak spoj...
Mazda idalje kod mene, sluzi lepo, trenutno je na 293000 km, pre dve godine limarijski sredjena
I kao sto se vidi sa slika, fali mi leva lajsna A stuba, pukla na autoputu pri brzini od 140km/h
na zalost nisam uspeo da pokupim sve delove pa mi fali par parcica da je sastavim.
A iz predustroznosti skinuta i druga lajsna posto je pokazala tendenciju da se i ona polomi, mada je cela i bice sredjena ( nekad )
Zatim je ugradjen plin na 248000 km i za sad funkcionise sve kako treba
Prosle godine je ugradjena i klima, ugradnja nazalost nije propracena slikama
Evo par slika kako to sve sad izgleda u motornom prostoru i unutra
Ubacen je i naslon za ruku sa pregradom iz mazde mx-3, ovo su imale i mazde 323f sa jacom opremom cini mi se od 1992. pa na dalje.
pre
posle
Evo ga jos jedan detalj, isto uzet sa MX-3, a moze da se nadje i na novijim f-icama.
pre
posle
Posto je vec duze vreme srednji lonac pred izdisajem i cev od izduvne grane do njega je postala porozna resili smo to da sredimo.
Cale je prvo napravio srednji lonac po uzoru na stari, samo od prohroma
onda su napravljene cevi od grane do srednjeg lonca i od srednjeg do zadnjeg, to nisam slikao.
I na kraju zadnji lonac nije homemade vec je fabricki od neke austrijske firme...
I tako sve je to uklopljeno sklopljeno i namesteno, sad imam komplet prohromski auspuh od izduvne grane do kraja, tako da sam miran narednih "par" godina
Evo kako to izgleda namontirano :
Ja sam zadovoljan kako izgleda, a i kako se cuje. Ni previse glasno ni previse tiho taman kako treba ( barem iznutra )
To bi otprilike bilo sve sto se desavalo zadnjih godina, uskoro je planirano jos sitnijih modifikacija
da pohvalim radove i stanje f-ice i ovde
Vidim ovo je 1.6 8V injection ako se ne varam? Je li ovo u njemu sada sekvent plinski uredjaj i zanima me kako stoji sa potrosnjom? Kako se ponasa kada je klima ukljucena?
Da 1.6 sa 8 ventila je motor i ima sekvent plin.
Potrosnja je sarena, i dosta zavisi od voznje, plina trosi oko 11 litara mozda malo vise na 100km. Zna da potrosi i preko 14 ali to su ekstremni uslovi, a moze da trosi i 8 ali i to su isto ekstremni uslovi. Mojom voznjom sve ispod 10 je uspeh.
A sto se klime tice, ima razlike, ali ne preterane pri normalnijoj voznji skoro je neprimetna, a potrosnja je za oko litar veca. Doduse prosle godine nije mnogo vozen sa klimom, detaljnije cu znati za koji mesec
imam mazdu 323f bg 16v injection na rezervoaru su trule cevke i pokidana creva sto idu od lule za sipanje goriva do rezervoara treba mi neka sema za dovod goriva da bih to sve povezao ili da neko izbaci slike ili da mi objasni gde ide koje crevo izvinjavam se sto ovako upadam na temu hvala unapred
To šro se izvinjavaš što si upao u pogrešnu, čovekovu temu oko njegovog auta ništa ne pomaže. Sad bar sačekaj. Ima 20 foruma oko popravki a ti zabasaš u pomoć oko foruma i u temu gde neko predstavi svoj auto.
zato sto sam postavio svoju novu temu a nemogu da je nadjem a stvarno mi zapelo zato se ponovo izvinjavam sto sam pitanje postavio ovde ali vidim da se decko solidno razmume u mazdu 323f
Mazda zvanicno penzionisana, postala je previse trula da bi prosla tehnicki i trenutno stoji u selu spakovana i ceka bolje vreme.
na satu ima 392000 km, planirao sam da je vozim do 400k pa da je onda penzionisem ali sam od toga nazalost odustao.
za 13 godina predjeno 215000km od cega malo jace od 150k km na plin
sto se mene tice prezadovoljan sam
Ukoliko se nekad resim da je sredjujem bice detaljan opis ovde
Comment