Posle godinu ipo dana (ala vreme leti) tema je sredjena i pobrisano je 60% poruka jer je cela bila shebana u prepucavanju sa "verkanom" ako ga se neko seca.
Sad je mozda malo nabacana ali nema veze idemo dalje.
Trenutno u posedu 2 yugica....bordo i beli od kojih me ovaj prvi uopste ne zanima...nek se matori muci
Beli jugic...standardnog izgleda...tj. jos gore od standardnog, sav musav i nikakav, udaren u krilo i branik, sa jednom ratkapnom i tako....
ali zato ubacen 1.6 FIAT/LANCIA malo nacackan. i to tako lepo ide sve u duhu canona.
Vec se malo razvakao...ali dotegnucemo srafove
Sutra neke slicice jer me sada nesto nece
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
killaz>>
Motor ima osobine turbo motora. Tome dosta doprinosi i standardan karb sa usisnom od 1.3 (usko grlo)
Motor 159A3
1581ccm
Blok standard
Glava:
uradjeni sicevi
Ventili laksi polirani
kanali-ditch cut i anti reversionary cut
kompresija 10,3 +-0,1
napajanje spomenuo gore
Auspuh- dupla od keca na fi 50 do kraja sa 2 protocna lonca (sto sam zeleo, bas to sam i dobio) tih auto sa full protokom
menjac 1.3
kvacilo 1.3
karoserija skroz standard ....sa jednom sankom
To je za sada to...u planu jos dosta izmena.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
206....nije nego je kod mene uzeo fusch pa mu otisla poluosovina
cosworth.....jedna sanka jer kada smo stavljali drugu ne gadja se za 1-2 cm.......ja popizdeo reko kriva sasija...koji sam qrac i budzio a onda uzeli metar i ustanovili da je glupava sanka kriva
Ne kvacilo je ostalo onako i odmah proklizavalo...jarekao gotovo nema sanse....ali kad je spalilo masnocu leglo je i sada dobro drzi.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment