karavan tjuning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • skyline
    CBC Senator XXL
    • 31.07.2007
    • 3149
    • Cacak

    #91
    Re: karavan tjuning

    zasto mislis da je realno 200 ako ti je na satu 220???
    ja sam vozio 220 ili nesto tik ispod, nisam bas mogao da zevam u kazaljku pri toj brzini, a GPS mi je zabelezio 217
    Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

    Comment

    • djape1977
      CBC Senator XXL
      • 08.03.2008
      • 401
      • bg
      • fiat 132 i lada 2103

      #92
      Re: karavan tjuning

      sto jes - jes. zato ipak vise volim zadnji pogon. tu treba bar 50% vise snage da bi isklizali tockovi.
      nemoj me pogresno shvatiti, auto je stvarno super, a za ulozeni trud skidam kapu.
      moja neka logika je da putna brzina treba da bude oko 150, sto bolje ubrzanje, a max brzina mi i nije vazna. kad sam bio mladji vozio sam svaki auto do maximuma, umeo sam od beograda do nisa nigde da ne spustim ispod 180. sad me je strah jer znam koliko stvari moze da podje naopako i koliko mali kvar je potreban da sve ode u pm.
      razmisljam kako bi uglavio overdrajv na moju sklopociju,mnogo mi se svidja ultra kratak prenos ali me nervira sto je na 150 vec na 5.000 obrtaja. mnogo se dere.

      Comment

      • skyline
        CBC Senator XXL
        • 31.07.2007
        • 3149
        • Cacak

        #93
        Re: karavan tjuning

        kad je klizav asfalt, puno puta mi na semaforu pobegnu smesno slabiji automobili sa prednjom vucom, jer moja rasterecena zadnja osovina treba da pogura tezak prednji kraj, dok je fwd-u sva tezina na pogonskim tockovima
        ali zato kad je dobra podloga....

        kratak menjac jeste zanimljiv na atmo motorima, ali lako dosadi i postane obaveza ako je prekratak i cesto bude kontraproduktivan
        na turbacima je to jos izrazenije
        taman turbina napuni sistem vazduhom, ti moras da popustas gas radi saltanja
        al zato kad je dugacak prenos, motor naduvan obrtnim momentom upregne menjac i onda krene da puni na primer trecom do preko 170 kao sto je kod mene slucaj, bez nepotrebnih pauza za saltanja koja samo oduzimaju desetinke
        Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

        Comment

        • djape1977
          CBC Senator XXL
          • 08.03.2008
          • 401
          • bg
          • fiat 132 i lada 2103

          #94
          Re: karavan tjuning

          uf, nikad necu zaboraviti moju bivsu mazdu 626... kretanje na uzbrdici na mokrom asfaltu je znacilo potpis obavezno
          ne znam za turbake sa prednjim pogonom, nisam imao prilike da vozim nijedan. provozao me je jedan drugar u lanciji sa oko 200ks, stvarno kliza kao luda, ali mislio sam da su pretvrde gume.
          imao sam priliku da provozam jedan stari maserati. biturbo sa zadnjim pogonom. luda stvarcica. nekako mi je laksi za kontrolu kad pocne da isklizava.
          svidja mi se varijanta sa kratkim prenosom jer omogucuje da se vozi petom od 50kmh nadalje i ravnomerno i lepo vuce. po gradu uglavnom koristim samo drugu i cetvrtu a tek na autoputu je veselje. kad hocu da nekom nabijem rogove, ne moram da saltam u nizi stepen prenosa, samo gas u patos

          Comment

          • YUgisa
            CBC Senator XXL
            • 05.06.2008
            • 793
            • Subotica
            • Yugo 1.1 EFI

            #95
            Re: karavan tjuning

            Originally posted by djape1977
            obavezno napisi utiske iz voznje. zivo me interesuje moze li se sa tim cudom voziti po gradu i kakav je efekat
            ako nisi neko ko vozi sa pola kvacila onda neces ni osetiti razliku... Ja sam ugradio kod mene sinter lamelu bez opruga na Yuga i nisam ni osetio razliku naspram fabricke u smislu voznje dok u performansama naspram raspadnute stare je ogromna razlika
            Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."

            Comment

            • Uros Piperski
              CBC Senator XXL
              • 31.01.2005
              • 2978
              • Beograd

              #96
              Re: karavan tjuning



              blaga uzbrdica, peta brzina


              RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

              Comment

              • Lampredi TC
                CBC Član
                • 09.11.2009
                • 55
                • srbija
                • Alfa 156

                #97
                Re: karavan tjuning

                Zlooooo!!! Bravo majstore!

                Comment

                Working...
                X