kako on kaze ''sine, ako imas zdrava pluca, brze trcis, tako i auto, ako lakse dise lakse i ide''. i upravu je.
To nema veze s vezom sto pricas... Sa cevi te debljine ne samo da si izgubio snagu nego si dobio verovatno i lep zvuk koji cuje ceo grad na samo 2000rpm.
Aha, znaci ipak je d16a7. Moraces da prepravis 20ak poruka na forumu zbog te greske.
sa velikom cevi i backup pipe dobijes mnogo vise nego sto mislis. inace nije uopste bucna. da ne pricam ja, recice ti dexony. prostudiraj kako funkcionise hondin izduv u saradnji sa kvalitetnim ecu-om, usisom, diznama i pumpom i shvatices o cemu ti pricam. vortex je nesto sto hondin motor cini tako ostrim. honda radi na
vortex principu(proracunava smesu goriva prema vakuumu motora)
tako da sa dobrim promerom i na pravim mestima postavis backup cevi( da ne bi poremetio balans motora), dobijes vise nego sto mislis. ne moj uvek da budes toliko siguran u ono sto pricas, mozda naletis na nekog ko i zna nesto o hondama.
1979 Chewrolet Camaro (for junk!!) but with potencial, 1974 Jaguar HE v12, Honda Civic Shuttle 4wd slamed, in perspecitve 2000 Mustang GT
Iskreno, u zivotu nisam cuo za backup pipe...Na forumu nema nista o tome kao i na googlu...mozda se to drugacije zove.Ja znam da u izduvu mora da postoji odredjeni "back pressure" da bih motor radio lepo....Svejedno, daj neku sliku, ili napisi nesto o tome.
P.S.Daj neki link za ovaj ECU.
P.S.S. Zar ti ne rece da ti je grana greaddy...
ne uchi se sine sve preko neta. nezna net bas sve. slobodno dodji ili cemo se videti pa cu ti pokazati kako to radi i sta radi. uzmes ponekad pa nesto i sam uradis. nije fora otici u radnju i kupiti sta ti treba i nabaciti na auto i to je to. moras znati da to i ustelujes kako treba. back up pipe je nesto sto stoji u skoro svakom automobilskom auspuhu. da si nekad rasekao neki lonac na pola i video sta ima unutra onda bi znao. isto tako postoje te cevi i u katovima i u samim cevima kod pojedinih automobila. te cevi pomazu da sve sto je kao visak izaslo iz motora vrati nazad ili zadrzava u samim loncima da se nebi poremetio sam balans motora. to ti je odprilike kao kad odseces katalizator i navaris obicnu cev i to je kao to. kod LOGANA to mozda funkcionice ali honde nece bas. inace ecu je star jedno 20-tak godina i neverujem da se prodavao preko e-bay ili tako vec nekih e-marketa da bi ti znao. inace auto sa kog je to skinuto postoji i dalje maltene je kod mene. uskoro ce u prodaju pa ce neko da se obraduje vrlo lepim motorom naprimer. dacu ti da probas da ga ubacis u DACIJU mozda pasuje.
1979 Chewrolet Camaro (for junk!!) but with potencial, 1974 Jaguar HE v12, Honda Civic Shuttle 4wd slamed, in perspecitve 2000 Mustang GT
Ako si mislio da je ovo neki od "Tuning-Styling" foruma, grdno si se zeznuo...Te price sto ti pricas su za fandjo ili maxstyling forum.Tamo su deca koja ce da te slujaju i da ti veruju da si sa svojim ECUom "Evo samuraji super ultra mega giga"(starim 20god! ) dobio 20ks jos + backup pipe(od smederevca 76mm ). A da ne pominjem da si auto spustio 55mm napred i 75mm pozadi.Pored 4wd jel imas jos i gasne amorizere sa hidraulikom?
P.S.Ako moze neko da mi objasni sta si ti ovde rek'o:
Originally posted by hondaholic
isto tako postoje te cevi i u katovima i u samim cevima kod pojedinih automobila. te cevi pomazu da sve sto je kao visak izaslo iz motora vrati nazad ili zadrzava u samim loncima da se nebi poremetio sam balans motora. to ti je odprilike kao kad odseces katalizator i navaris obicnu cev i to je kao to
edit:
Originally posted by hondaholic
ne pise gready, nego greedy. imam i nju. 'oces da kupis? mozda je upasujes na DACIJU
Hocu, daj slike, mozda pase! I da, jel opet stamparska greska?Evo kako se pise Greddy
Backup pipe o kojem covek prica sluzi upravo tome da obezbedi potrebni backpressure iliti potpritisak. tako da vas obavestim da pricate o istim stvarima.
E sad, ovako, hondaholic:
Prvo - ne vredjam tvoje znanje ali osecam malu dozu sujete u tvojim recima.
Pusti ti to "moj deda varioc" i ostale price. JA LICNO ne mogu da se oslonim na znanje tvog dede, ako ti mozes. Razumesh? tvoj deda za mene nema kredibilitet i ja necu da idem kod tvog dede da "probam pa shta bude". Ako mi jos 10 ljudi preporuci tvog dedu, bez obzira dal on ima dokstorsku disertaciju na temu izduvnih sistema ili samo obican svajs-aparat, ja cu mozda i otici kod njega.
Sto se potpritiska tice, mogu da vam kazem da obojica ne znate dosta stvari o tome. A inace, ima na netu, potrazite malo. Nije vezano za Honda forume i Honda automobile. Ima o potpritisku na svim ozbiljnijim auto forumima.
E kad budete malo iscitali stivo i kad budete znali koja je kompleksna fizika fluida u pitanju i kad ne budete pricali o tome laicki koristeci termine kao sto su "zdrava pluca", onda mozete da prodiskutujete o svemu tome na odgovarajucem nivou. Edukujte se malo ljudi, niste posrkali svu pamet sveta.
I jos nesto - na netu, verovao ili ne, ima mnogo vise nego sto ti mislis da ima.
@Dexony
Pusti ti te price na crtu i ajmo da radimo. Ko od vas ovde moze da tvrdi da poznaje funkcionisanje motora toliko da zna kako ce bilo koja promena, koliko god mala ona bila, uticati na rad motora? Niko.
A vi gospodo izvolte pa isprobavajte i pravite se pametniji od gomile inzenjera koji su isprojektovali motor. Ti ljudi su imali odredjene odgovornosti i odredjene uslove koje je taj motor morao da zadovolji.
A vama je svejedno, dal shebali motor ili ne. To je samo jedan, vas motor.
Nemojte pogresno da me shvatite, volim i ja da se igram sa svojim igrackama, ali uvek znam gde mi je mesto i da ne mogu nikad biti pametniji od nekoga ko je nesto smislio, osim ako ja prvo ne uzmem i analiziram 100% to sto je on uradio pa onda, svestan svih stvari, napravim nesto i tvrdim da je to bolje i mogu sve to da argumentujem. Daleko smo svi mi od tih 100% razumevanja.
Kapiram ja da je svaki motor posebna dusa ali ja pricam o zasukavanju rukava da se nesto napravi i da to ima smisla. Za mene dobiti pa i 1 ks je napredak. Mi ovde ne pricamo o komercijalnim stvarima koji su za siroke narodne mase vec o friziranju i dobijanju konjskih snaga koliko je to moguce s obzirom na nase finansiske mogucnosti. Ne moze se reci tacno koliko se dobije kojim zahvatom ali je isto tako cinjenica da JA i nekolicina ovde na forumu smo DEBELO zasukali rukave i svojim rukama nesto napravili na nasim automobilima, a sto se tice mehanike i rada sus motora znas moju adresu pa slobodno pisi ako ti nije jasno. Ja imam jako mnogo iskustva za razliku od ljudi koji se informisu preko interneta. Prema tome ZASUCITE RUKAVE pa onda diskutujte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !
cemu onda sve ovo. '' ej kupio sa ovaj izduv, dobio sam ovo, nabudzio sam ovo, uff nenormalno je'' i te fore. ajde onda svi da vozimo fabiku. cemu onda sve. sta ja onda radim zadnjih 15 godina. po vama glumim budalu?! naravno da na netu ima svega i o svacemu ali dok to ne uhvatis u ruke i probas ne mozes biti siguran da to i radi. to su vam kao one tablete i njasra za mrsavljenje. probas pa vidis. mislim da treba da se postuje svacije misljenje a i godine. doduse to vaspitanje se nosi od kuce .nemogu ja da vaspitam neke ljude ako to njihovi roditelji nisu na vreme uradili. individualnost na prvom mestu. teorija ide samo uz praksu i nikako drugacije. ja vas sve srdacno pozdravljam i necu se vise oglasavati jer ne volim ni u kafani da sedim gde me neko ponizava. moj kontakt telefon je 063/7588588 sta god da nekom treba za hondu, sigurno imam ili mogu da nadjem. sve sto imam ja uglavnom poklanjam jer mi je stalo da od tuninga u nasoj drgoj nam srbiji nesto napravim. znam da je moj doprinos mali ali mislim da zavredjuje svaku paznju. pozdrav
1979 Chewrolet Camaro (for junk!!) but with potencial, 1974 Jaguar HE v12, Honda Civic Shuttle 4wd slamed, in perspecitve 2000 Mustang GT
Ljudi, a cemu tako ostar ton?Ovde treba da razmenjujemo misljenja, postujemo sta je ko uradio, manemo se rekla, kazala..
Jednostavno, cinjenice i to je to(slike, izvestaj sa dyno yet i slicno), pa onda moze da se prica...
Ja nemam pojma o cemu vi pricate, ko je radio, pa uradio nesto, ja mu skidam kapu...voleo bih da imam to mehanicarsko znanje, ali ne moze i nauka i praktika...Zato ja licno se moram oslanjati na aftermarket stvari..
Mada je bolji feeling kada sam nesto napravis, kao npr. ja nosac za filter, ali to je sminka...Ko uspe da sredi motor, na neki nov nacin, svaka mu cast..
Imamo mi ovde jedan takav slucaj..CRX blesav kao djavo, niko ne zna sta mu je to cackano po motoru, a kupljen je takav..Rasturan u komade, pa sklapan i ne znamo sta mu je...A ide kao nevreme..Jedino je lamela sa 21, a ne sa 20 zuba, ali opet, wtf?
......ajmo "zene" bregaste,radilice,klipovi ventili - budzi,stavljaj, menjaj - ide al ne ide ajmo!!!! Zasto me bre terate da se prijavim za bataju !!!!
naravno uz "malecke" dorade mog mehanicarskog tima
Comment