Daklem i moj autic =]
Pocelo je ovako:
Mazda 323F BA model
- V6, 24V
- 1995 ccm
- 147 KS (108 KW)
Autek je izgledao ovako:


Felge su drugacije od originalnih - Valbrem (neki model). Po meni jedne od ljepsih 5-okrakih modela starije generacije - nekako su mi "3D izgleda". Mana im je sto su teske. Trenutno se nalaze zimske gume Bridgestone Blizzak LM 25 195/65/15 - dakle balonke.
Te znakic su mi popalili ispred zgrade dok bijah na sluzbenom putu :x

A onda je pocelo malo po malo sredjivanje.
Slijedi razdoblje slobodnog vremena i nabacivanje nekih bespotrebnih gadgeta
kao sto su:

To cudo ima:
- jos jedan sat ;D
- datum
- stopericu
- pokazivac vanjske temperature (senzor ni dan danas nisam spojio - budem nekad. valjda).


P.S.: "Panasonic" kazic; je davna prošlost.
Onda negdje 2004-te proprdi auspuh na više mjesta. Imao je onaj grub i brutalan zvuk (jos ucijek mi ga je zao), ali nakon 100-njak kilometara glava pocinje boljeti
.
Ovako je izgledao prije (imao je one seljo-beljo nakalemljene nastavke):

Te nakon promjene zadnjeg i srednjeg lonca, odabira ukrasnih nastavaka sada izgleda ovako:

Nastavci:


Promjena me dosla cca 220 ?, a u to je uracunat srednji lonac, zadnji lonac, ukrasni nastavci, sve od INOX-a, a zvuk po izboru.
Zvuk je tzv. "priguseno-duboko-mocni" :
Buduci da je tzv. sportski auspuh, nisam primjetio nikakvu razliku u performansama osim da vec od nizih okretaja malo bolje vuce. Za performanse je potrebno poraditi na ispusnoj grani motora.
Ubrzo nakon ovoga stavljam ovo smeće od mrežice. Napravljeno u home-made izdanju, tj. ono što sam našao u šupi.

Mora se priznati da su odvratne i prvom prilikom ih mičem sa auta. Ovo inače niste smjeli vidjet ;D ;D ;D
Nedugo nakon toga stavih maglenke:

Nekada su mi lijepo izgledale. Uopce s njima nisam zadovoljan jer previse u visinu rasprsuju svjetlost, a ako ih malo spustim, onda glupavo izgleda. Dobra stvar je to sto se glupave "nadri-mrezice" ne isticu.
Onda slijedi nabacivanje muzike:
pioneer DEH-8400

Nazalost ukraden je prosle godine u ZG na parkingu > > > > :'( :'( (ukupna steta cca 900 ?, radio, staklo, zamjena....
)
Onda ubacih ovo:

Inače izbacio sam ga iz auta.
Takodjer se poigrah sa raznim gadgetima kao:
- digitalni kompas (u nedostatku navigacije)

- kromirane lajsne oko zadnjih svjetala i katadioptra

Nazalost nemam slikicu jos. Inace su mi totalno seljacki look ako su neukusno postavljeni, ali meni se "rimuju" sa kromiranim nastavcima auspuha.
- takodjer stavih parking senzor koji fenomenalno radi!!! Mislim da je to najbolje investiranih 50-ak ?.
motor:
- Motor 2.0 V6 24V je djelo Porschea (Mazda i Porsche zajedno radili na njemu), nakon 4000 okretaja zaurla, promijeni zvuk i ćud, a do te granice se ponaša kao tipičan V6 - miran i pomalo "lazy"...
Unutra nije ništa modificirano (još), ali u planu je modifikacija ispuha, gljiva, te elektronika.....



Radi se o klasičnom održavanju: remenje, ulje sintetika 10w60 (Castrol Formula 1), svjećice NGK itd....
Nakon onog experimentiranja s muzikom (iako je sound bio OK, ne slusam takvu vrstu muzike), izbacih subwoofer, te stavih ovo:
Zadnji zvučnici - JBL T-595 Limited

Prednji zvucnici - Crunch Gangsta G-5.2C

Posebnost ovih zvučnika je to što imaju multimagnet, tj. više manjih magnetića umjesto jednog velikog.
Pojačalo - JBL 50.4 SC

Za moje potrebe i previše snažno :
Head Unit - Pioneer DEH-p80 (nakon što je prethodni ukraden > >)

Svi kabeli za zvučnike su promijenjeni i stavljeni 4mm2, a signal do pojačala ide oklopljenim Monacor kablovima. I uopće ništa ne zuji. Slike ugradnje će uslijediti kasnije.
DEH-8400 je kao bolji od DEH-P80. Jedino sto se funkcija tice, jer je zvuk skoro isti (P80 je ipak novije generacije, te brže pristupa MP3-cama - mana 8400 serije).
Sub sam izbacio, jer JBL imaju daleko bolji zvuk od MacAudia tube!
U igri su bili jedni drugi Crunch (čak i skuplji od ovoga), ali ove sam izabrao zbog fenomenalnog vokala koje mogu reproducirati.
Malo sam "osjetljiv" na ozvučenje (ljudi 'vake k'o mene nazivaju HiFi-stima), ali ovaj izbor je zasada OK.
Eto posto se poigrah s nabacivanjem muzike u auto, na red je doslo malo "vanjske igrarije".
Pakfeifer spojler (sa TUV certifikatom).

Ne obracajte paznju na prasinu po autu
;D

... what's next* :...
comming soon
- 17" Tenzo R GF-7
- pragovi
- prednji branik
- spuštanje -35mm
- sportske opruge i amortizeri (ma i serijala nije loša - vidjet ćemo)
- uniChip (+10-15 KS)
- gljivetina (suha)
- Tenzo R, narucujem iz a3m-a

Obećane sličice:
pozicioniranje zvučnika:
Nakon što sam razvalio pola auta (plastike, tapacirnug, provlačenje omraženog kablovinja >) na kraju je ispalo neloše:

Detalj tzv. distancera:

Sam zvučnik po sebi ne stane, ne zato što je dubok, već zato što je rupa u limu vratiju manjih dimenzija nego što bi stao zvučnik od 165 mm. Zato je poslužio jednostavan trik: izrezao sam tzv. distancer od crnog mediapana debljine 4-5 mm i na njega našarafio zvučnik.
Na kraju to ovako izgleda:

Mediapan se dosta lagano reže, a za to ti je potrebna ubodna pila. Možda još da ofarbam rub "distancera" u crnu boju, ali i ovako lijepo izgleda .
Visokotonci su postavljeni (ubušeni) u sam tapecirung, kao što se vidi na sličicama, a zalijepio sam ih dvokomponentnim ljepilom otpornim na visoke temperature (inicijalno sa njima je došao nekakav plastelin, ali on se istopio prvim većim vrućinama :-X).
Smještaj pojačala:


Mislio sam da ovo nikada neću smjestiti, kad ono - hopa! Malo trikova sa vezicama, malo uguravanja "pod tepih" i eto.


Bitno je da kablovinje ne zapinje i da se ne može strgati predmetima po bunkeru. U planu je sakrivanje kablovinja u cijelosti, a za to je već nabavljen materijal, samo čekam malo slobodnog vremena i puno volje (sam mi se neda ništa čačkati oko auta trenutno )
... to be continued ...
Pocelo je ovako:
Mazda 323F BA model
- V6, 24V
- 1995 ccm
- 147 KS (108 KW)
Autek je izgledao ovako:


Felge su drugacije od originalnih - Valbrem (neki model). Po meni jedne od ljepsih 5-okrakih modela starije generacije - nekako su mi "3D izgleda". Mana im je sto su teske. Trenutno se nalaze zimske gume Bridgestone Blizzak LM 25 195/65/15 - dakle balonke.
Te znakic su mi popalili ispred zgrade dok bijah na sluzbenom putu :x

A onda je pocelo malo po malo sredjivanje.
Slijedi razdoblje slobodnog vremena i nabacivanje nekih bespotrebnih gadgeta
kao sto su:
To cudo ima:
- jos jedan sat ;D
- datum
- stopericu
- pokazivac vanjske temperature (senzor ni dan danas nisam spojio - budem nekad. valjda).


P.S.: "Panasonic" kazic; je davna prošlost.
Onda negdje 2004-te proprdi auspuh na više mjesta. Imao je onaj grub i brutalan zvuk (jos ucijek mi ga je zao), ali nakon 100-njak kilometara glava pocinje boljeti
.Ovako je izgledao prije (imao je one seljo-beljo nakalemljene nastavke):

Te nakon promjene zadnjeg i srednjeg lonca, odabira ukrasnih nastavaka sada izgleda ovako:

Nastavci:


Promjena me dosla cca 220 ?, a u to je uracunat srednji lonac, zadnji lonac, ukrasni nastavci, sve od INOX-a, a zvuk po izboru.
Zvuk je tzv. "priguseno-duboko-mocni" :
Buduci da je tzv. sportski auspuh, nisam primjetio nikakvu razliku u performansama osim da vec od nizih okretaja malo bolje vuce. Za performanse je potrebno poraditi na ispusnoj grani motora.
Ubrzo nakon ovoga stavljam ovo smeće od mrežice. Napravljeno u home-made izdanju, tj. ono što sam našao u šupi.

Mora se priznati da su odvratne i prvom prilikom ih mičem sa auta. Ovo inače niste smjeli vidjet ;D ;D ;D
Nedugo nakon toga stavih maglenke:

Nekada su mi lijepo izgledale. Uopce s njima nisam zadovoljan jer previse u visinu rasprsuju svjetlost, a ako ih malo spustim, onda glupavo izgleda. Dobra stvar je to sto se glupave "nadri-mrezice" ne isticu.
Onda slijedi nabacivanje muzike:
pioneer DEH-8400

Nazalost ukraden je prosle godine u ZG na parkingu > > > > :'( :'( (ukupna steta cca 900 ?, radio, staklo, zamjena....
)Onda ubacih ovo:

Inače izbacio sam ga iz auta.
Takodjer se poigrah sa raznim gadgetima kao:
- digitalni kompas (u nedostatku navigacije)

- kromirane lajsne oko zadnjih svjetala i katadioptra

Nazalost nemam slikicu jos. Inace su mi totalno seljacki look ako su neukusno postavljeni, ali meni se "rimuju" sa kromiranim nastavcima auspuha.
- takodjer stavih parking senzor koji fenomenalno radi!!! Mislim da je to najbolje investiranih 50-ak ?.
motor:
- Motor 2.0 V6 24V je djelo Porschea (Mazda i Porsche zajedno radili na njemu), nakon 4000 okretaja zaurla, promijeni zvuk i ćud, a do te granice se ponaša kao tipičan V6 - miran i pomalo "lazy"...
Unutra nije ništa modificirano (još), ali u planu je modifikacija ispuha, gljiva, te elektronika.....



Radi se o klasičnom održavanju: remenje, ulje sintetika 10w60 (Castrol Formula 1), svjećice NGK itd....
Nakon onog experimentiranja s muzikom (iako je sound bio OK, ne slusam takvu vrstu muzike), izbacih subwoofer, te stavih ovo:
Zadnji zvučnici - JBL T-595 Limited

Prednji zvucnici - Crunch Gangsta G-5.2C

Posebnost ovih zvučnika je to što imaju multimagnet, tj. više manjih magnetića umjesto jednog velikog.
Pojačalo - JBL 50.4 SC

Za moje potrebe i previše snažno :
Head Unit - Pioneer DEH-p80 (nakon što je prethodni ukraden > >)

Svi kabeli za zvučnike su promijenjeni i stavljeni 4mm2, a signal do pojačala ide oklopljenim Monacor kablovima. I uopće ništa ne zuji. Slike ugradnje će uslijediti kasnije.
DEH-8400 je kao bolji od DEH-P80. Jedino sto se funkcija tice, jer je zvuk skoro isti (P80 je ipak novije generacije, te brže pristupa MP3-cama - mana 8400 serije).
Sub sam izbacio, jer JBL imaju daleko bolji zvuk od MacAudia tube!
U igri su bili jedni drugi Crunch (čak i skuplji od ovoga), ali ove sam izabrao zbog fenomenalnog vokala koje mogu reproducirati.
Malo sam "osjetljiv" na ozvučenje (ljudi 'vake k'o mene nazivaju HiFi-stima), ali ovaj izbor je zasada OK.
Eto posto se poigrah s nabacivanjem muzike u auto, na red je doslo malo "vanjske igrarije".
Pakfeifer spojler (sa TUV certifikatom).

Ne obracajte paznju na prasinu po autu

... what's next* :...
comming soon
- 17" Tenzo R GF-7
- pragovi
- prednji branik
- spuštanje -35mm
- sportske opruge i amortizeri (ma i serijala nije loša - vidjet ćemo)
- uniChip (+10-15 KS)
- gljivetina (suha)
- Tenzo R, narucujem iz a3m-a

Obećane sličice:
pozicioniranje zvučnika:
Nakon što sam razvalio pola auta (plastike, tapacirnug, provlačenje omraženog kablovinja >) na kraju je ispalo neloše:

Detalj tzv. distancera:

Sam zvučnik po sebi ne stane, ne zato što je dubok, već zato što je rupa u limu vratiju manjih dimenzija nego što bi stao zvučnik od 165 mm. Zato je poslužio jednostavan trik: izrezao sam tzv. distancer od crnog mediapana debljine 4-5 mm i na njega našarafio zvučnik.
Na kraju to ovako izgleda:

Mediapan se dosta lagano reže, a za to ti je potrebna ubodna pila. Možda još da ofarbam rub "distancera" u crnu boju, ali i ovako lijepo izgleda .
Visokotonci su postavljeni (ubušeni) u sam tapecirung, kao što se vidi na sličicama, a zalijepio sam ih dvokomponentnim ljepilom otpornim na visoke temperature (inicijalno sa njima je došao nekakav plastelin, ali on se istopio prvim većim vrućinama :-X).
Smještaj pojačala:


Mislio sam da ovo nikada neću smjestiti, kad ono - hopa! Malo trikova sa vezicama, malo uguravanja "pod tepih" i eto.


Bitno je da kablovinje ne zapinje i da se ne može strgati predmetima po bunkeru. U planu je sakrivanje kablovinja u cijelosti, a za to je već nabavljen materijal, samo čekam malo slobodnog vremena i puno volje (sam mi se neda ništa čačkati oko auta trenutno )
... to be continued ...


















Drago mi je što si skinuo maglenke, nekako su bili suviše pulp uz ostatak automobila. Tako?e, jedva ?ekam da vidim one nove felne.

itd, itd... Globalizacija čini svoje



Comment