Daklem i moj autic =]
Pocelo je ovako:
Mazda 323F BA model
- V6, 24V
- 1995 ccm
- 147 KS (108 KW)
Autek je izgledao ovako:


Felge su drugacije od originalnih - Valbrem (neki model). Po meni jedne od ljepsih 5-okrakih modela starije generacije - nekako su mi "3D izgleda". Mana im je sto su teske. Trenutno se nalaze zimske gume Bridgestone Blizzak LM 25 195/65/15 - dakle balonke.
Te znakic su mi popalili ispred zgrade dok bijah na sluzbenom putu :x

A onda je pocelo malo po malo sredjivanje.
Slijedi razdoblje slobodnog vremena i nabacivanje nekih bespotrebnih gadgeta
kao sto su:

To cudo ima:
- jos jedan sat ;D
- datum
- stopericu
- pokazivac vanjske temperature (senzor ni dan danas nisam spojio - budem nekad. valjda).


P.S.: "Panasonic" kazic; je davna prošlost.
Onda negdje 2004-te proprdi auspuh na više mjesta. Imao je onaj grub i brutalan zvuk (jos ucijek mi ga je zao), ali nakon 100-njak kilometara glava pocinje boljeti
.
Ovako je izgledao prije (imao je one seljo-beljo nakalemljene nastavke):

Te nakon promjene zadnjeg i srednjeg lonca, odabira ukrasnih nastavaka sada izgleda ovako:

Nastavci:


Promjena me dosla cca 220 ?, a u to je uracunat srednji lonac, zadnji lonac, ukrasni nastavci, sve od INOX-a, a zvuk po izboru.
Zvuk je tzv. "priguseno-duboko-mocni" :
Buduci da je tzv. sportski auspuh, nisam primjetio nikakvu razliku u performansama osim da vec od nizih okretaja malo bolje vuce. Za performanse je potrebno poraditi na ispusnoj grani motora.
Ubrzo nakon ovoga stavljam ovo smeće od mrežice. Napravljeno u home-made izdanju, tj. ono što sam našao u šupi.

Mora se priznati da su odvratne i prvom prilikom ih mičem sa auta. Ovo inače niste smjeli vidjet ;D ;D ;D
Nedugo nakon toga stavih maglenke:

Nekada su mi lijepo izgledale. Uopce s njima nisam zadovoljan jer previse u visinu rasprsuju svjetlost, a ako ih malo spustim, onda glupavo izgleda. Dobra stvar je to sto se glupave "nadri-mrezice" ne isticu.
Onda slijedi nabacivanje muzike:
pioneer DEH-8400

Nazalost ukraden je prosle godine u ZG na parkingu > > > > :'( :'( (ukupna steta cca 900 ?, radio, staklo, zamjena....
)
Onda ubacih ovo:

Inače izbacio sam ga iz auta.
Takodjer se poigrah sa raznim gadgetima kao:
- digitalni kompas (u nedostatku navigacije)

- kromirane lajsne oko zadnjih svjetala i katadioptra

Nazalost nemam slikicu jos. Inace su mi totalno seljacki look ako su neukusno postavljeni, ali meni se "rimuju" sa kromiranim nastavcima auspuha.
- takodjer stavih parking senzor koji fenomenalno radi!!! Mislim da je to najbolje investiranih 50-ak ?.
motor:
- Motor 2.0 V6 24V je djelo Porschea (Mazda i Porsche zajedno radili na njemu), nakon 4000 okretaja zaurla, promijeni zvuk i ćud, a do te granice se ponaša kao tipičan V6 - miran i pomalo "lazy"...
Unutra nije ništa modificirano (još), ali u planu je modifikacija ispuha, gljiva, te elektronika.....



Radi se o klasičnom održavanju: remenje, ulje sintetika 10w60 (Castrol Formula 1), svjećice NGK itd....
Nakon onog experimentiranja s muzikom (iako je sound bio OK, ne slusam takvu vrstu muzike), izbacih subwoofer, te stavih ovo:
Zadnji zvučnici - JBL T-595 Limited

Prednji zvucnici - Crunch Gangsta G-5.2C

Posebnost ovih zvučnika je to što imaju multimagnet, tj. više manjih magnetića umjesto jednog velikog.
Pojačalo - JBL 50.4 SC

Za moje potrebe i previše snažno :
Head Unit - Pioneer DEH-p80 (nakon što je prethodni ukraden > >)

Svi kabeli za zvučnike su promijenjeni i stavljeni 4mm2, a signal do pojačala ide oklopljenim Monacor kablovima. I uopće ništa ne zuji. Slike ugradnje će uslijediti kasnije.
DEH-8400 je kao bolji od DEH-P80. Jedino sto se funkcija tice, jer je zvuk skoro isti (P80 je ipak novije generacije, te brže pristupa MP3-cama - mana 8400 serije).
Sub sam izbacio, jer JBL imaju daleko bolji zvuk od MacAudia tube!
U igri su bili jedni drugi Crunch (čak i skuplji od ovoga), ali ove sam izabrao zbog fenomenalnog vokala koje mogu reproducirati.
Malo sam "osjetljiv" na ozvučenje (ljudi 'vake k'o mene nazivaju HiFi-stima), ali ovaj izbor je zasada OK.
Eto posto se poigrah s nabacivanjem muzike u auto, na red je doslo malo "vanjske igrarije".
Pakfeifer spojler (sa TUV certifikatom).

Ne obracajte paznju na prasinu po autu
;D

... what's next* :...
comming soon
- 17" Tenzo R GF-7
- pragovi
- prednji branik
- spuštanje -35mm
- sportske opruge i amortizeri (ma i serijala nije loša - vidjet ćemo)
- uniChip (+10-15 KS)
- gljivetina (suha)
- Tenzo R, narucujem iz a3m-a

Obećane sličice:
pozicioniranje zvučnika:
Nakon što sam razvalio pola auta (plastike, tapacirnug, provlačenje omraženog kablovinja >) na kraju je ispalo neloše:

Detalj tzv. distancera:

Sam zvučnik po sebi ne stane, ne zato što je dubok, već zato što je rupa u limu vratiju manjih dimenzija nego što bi stao zvučnik od 165 mm. Zato je poslužio jednostavan trik: izrezao sam tzv. distancer od crnog mediapana debljine 4-5 mm i na njega našarafio zvučnik.
Na kraju to ovako izgleda:

Mediapan se dosta lagano reže, a za to ti je potrebna ubodna pila. Možda još da ofarbam rub "distancera" u crnu boju, ali i ovako lijepo izgleda .
Visokotonci su postavljeni (ubušeni) u sam tapecirung, kao što se vidi na sličicama, a zalijepio sam ih dvokomponentnim ljepilom otpornim na visoke temperature (inicijalno sa njima je došao nekakav plastelin, ali on se istopio prvim većim vrućinama :-X).
Smještaj pojačala:


Mislio sam da ovo nikada neću smjestiti, kad ono - hopa! Malo trikova sa vezicama, malo uguravanja "pod tepih" i eto.


Bitno je da kablovinje ne zapinje i da se ne može strgati predmetima po bunkeru. U planu je sakrivanje kablovinja u cijelosti, a za to je već nabavljen materijal, samo čekam malo slobodnog vremena i puno volje (sam mi se neda ništa čačkati oko auta trenutno )
... to be continued ...
Pocelo je ovako:
Mazda 323F BA model
- V6, 24V
- 1995 ccm
- 147 KS (108 KW)
Autek je izgledao ovako:


Felge su drugacije od originalnih - Valbrem (neki model). Po meni jedne od ljepsih 5-okrakih modela starije generacije - nekako su mi "3D izgleda". Mana im je sto su teske. Trenutno se nalaze zimske gume Bridgestone Blizzak LM 25 195/65/15 - dakle balonke.
Te znakic su mi popalili ispred zgrade dok bijah na sluzbenom putu :x

A onda je pocelo malo po malo sredjivanje.
Slijedi razdoblje slobodnog vremena i nabacivanje nekih bespotrebnih gadgeta


To cudo ima:
- jos jedan sat ;D
- datum
- stopericu
- pokazivac vanjske temperature (senzor ni dan danas nisam spojio - budem nekad. valjda).


P.S.: "Panasonic" kazic; je davna prošlost.
Onda negdje 2004-te proprdi auspuh na više mjesta. Imao je onaj grub i brutalan zvuk (jos ucijek mi ga je zao), ali nakon 100-njak kilometara glava pocinje boljeti

Ovako je izgledao prije (imao je one seljo-beljo nakalemljene nastavke):

Te nakon promjene zadnjeg i srednjeg lonca, odabira ukrasnih nastavaka sada izgleda ovako:

Nastavci:


Promjena me dosla cca 220 ?, a u to je uracunat srednji lonac, zadnji lonac, ukrasni nastavci, sve od INOX-a, a zvuk po izboru.
Zvuk je tzv. "priguseno-duboko-mocni" :
Buduci da je tzv. sportski auspuh, nisam primjetio nikakvu razliku u performansama osim da vec od nizih okretaja malo bolje vuce. Za performanse je potrebno poraditi na ispusnoj grani motora.
Ubrzo nakon ovoga stavljam ovo smeće od mrežice. Napravljeno u home-made izdanju, tj. ono što sam našao u šupi.

Mora se priznati da su odvratne i prvom prilikom ih mičem sa auta. Ovo inače niste smjeli vidjet ;D ;D ;D
Nedugo nakon toga stavih maglenke:

Nekada su mi lijepo izgledale. Uopce s njima nisam zadovoljan jer previse u visinu rasprsuju svjetlost, a ako ih malo spustim, onda glupavo izgleda. Dobra stvar je to sto se glupave "nadri-mrezice" ne isticu.

Onda slijedi nabacivanje muzike:
pioneer DEH-8400

Nazalost ukraden je prosle godine u ZG na parkingu > > > > :'( :'( (ukupna steta cca 900 ?, radio, staklo, zamjena....


Onda ubacih ovo:

Inače izbacio sam ga iz auta.
Takodjer se poigrah sa raznim gadgetima kao:
- digitalni kompas (u nedostatku navigacije)

- kromirane lajsne oko zadnjih svjetala i katadioptra

Nazalost nemam slikicu jos. Inace su mi totalno seljacki look ako su neukusno postavljeni, ali meni se "rimuju" sa kromiranim nastavcima auspuha.
- takodjer stavih parking senzor koji fenomenalno radi!!! Mislim da je to najbolje investiranih 50-ak ?.
motor:
- Motor 2.0 V6 24V je djelo Porschea (Mazda i Porsche zajedno radili na njemu), nakon 4000 okretaja zaurla, promijeni zvuk i ćud, a do te granice se ponaša kao tipičan V6 - miran i pomalo "lazy"...
Unutra nije ništa modificirano (još), ali u planu je modifikacija ispuha, gljiva, te elektronika.....



Radi se o klasičnom održavanju: remenje, ulje sintetika 10w60 (Castrol Formula 1), svjećice NGK itd....
Nakon onog experimentiranja s muzikom (iako je sound bio OK, ne slusam takvu vrstu muzike), izbacih subwoofer, te stavih ovo:
Zadnji zvučnici - JBL T-595 Limited

Prednji zvucnici - Crunch Gangsta G-5.2C

Posebnost ovih zvučnika je to što imaju multimagnet, tj. više manjih magnetića umjesto jednog velikog.
Pojačalo - JBL 50.4 SC

Za moje potrebe i previše snažno :
Head Unit - Pioneer DEH-p80 (nakon što je prethodni ukraden > >)

Svi kabeli za zvučnike su promijenjeni i stavljeni 4mm2, a signal do pojačala ide oklopljenim Monacor kablovima. I uopće ništa ne zuji. Slike ugradnje će uslijediti kasnije.
DEH-8400 je kao bolji od DEH-P80. Jedino sto se funkcija tice, jer je zvuk skoro isti (P80 je ipak novije generacije, te brže pristupa MP3-cama - mana 8400 serije).
Sub sam izbacio, jer JBL imaju daleko bolji zvuk od MacAudia tube!
U igri su bili jedni drugi Crunch (čak i skuplji od ovoga), ali ove sam izabrao zbog fenomenalnog vokala koje mogu reproducirati.
Malo sam "osjetljiv" na ozvučenje (ljudi 'vake k'o mene nazivaju HiFi-stima), ali ovaj izbor je zasada OK.
Eto posto se poigrah s nabacivanjem muzike u auto, na red je doslo malo "vanjske igrarije".
Pakfeifer spojler (sa TUV certifikatom).

Ne obracajte paznju na prasinu po autu


... what's next* :...
comming soon
- 17" Tenzo R GF-7
- pragovi
- prednji branik
- spuštanje -35mm
- sportske opruge i amortizeri (ma i serijala nije loša - vidjet ćemo)
- uniChip (+10-15 KS)
- gljivetina (suha)
- Tenzo R, narucujem iz a3m-a

Obećane sličice:
pozicioniranje zvučnika:
Nakon što sam razvalio pola auta (plastike, tapacirnug, provlačenje omraženog kablovinja >) na kraju je ispalo neloše:

Detalj tzv. distancera:

Sam zvučnik po sebi ne stane, ne zato što je dubok, već zato što je rupa u limu vratiju manjih dimenzija nego što bi stao zvučnik od 165 mm. Zato je poslužio jednostavan trik: izrezao sam tzv. distancer od crnog mediapana debljine 4-5 mm i na njega našarafio zvučnik.
Na kraju to ovako izgleda:

Mediapan se dosta lagano reže, a za to ti je potrebna ubodna pila. Možda još da ofarbam rub "distancera" u crnu boju, ali i ovako lijepo izgleda .
Visokotonci su postavljeni (ubušeni) u sam tapecirung, kao što se vidi na sličicama, a zalijepio sam ih dvokomponentnim ljepilom otpornim na visoke temperature (inicijalno sa njima je došao nekakav plastelin, ali on se istopio prvim većim vrućinama :-X).
Smještaj pojačala:


Mislio sam da ovo nikada neću smjestiti, kad ono - hopa! Malo trikova sa vezicama, malo uguravanja "pod tepih" i eto.


Bitno je da kablovinje ne zapinje i da se ne može strgati predmetima po bunkeru. U planu je sakrivanje kablovinja u cijelosti, a za to je već nabavljen materijal, samo čekam malo slobodnog vremena i puno volje (sam mi se neda ništa čačkati oko auta trenutno )
... to be continued ...
Comment