Mazda 323F 2.0 V6 24V by .:: MISHO ::.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • misho
    CBC Član
    • 09.08.2007
    • 10
    • Zagreb, HR

    Mazda 323F 2.0 V6 24V by .:: MISHO ::.

    Daklem i moj autic =]

    Pocelo je ovako:

    Mazda 323F BA model
    - V6, 24V
    - 1995 ccm
    - 147 KS (108 KW)

    Autek je izgledao ovako:





    Felge su drugacije od originalnih - Valbrem (neki model). Po meni jedne od ljepsih 5-okrakih modela starije generacije - nekako su mi "3D izgleda". Mana im je sto su teske. Trenutno se nalaze zimske gume Bridgestone Blizzak LM 25 195/65/15 - dakle balonke.
    Te znakic su mi popalili ispred zgrade dok bijah na sluzbenom putu :x



    A onda je pocelo malo po malo sredjivanje.

    Slijedi razdoblje slobodnog vremena i nabacivanje nekih bespotrebnih gadgeta kao sto su:



    To cudo ima:
    - jos jedan sat ;D
    - datum
    - stopericu
    - pokazivac vanjske temperature (senzor ni dan danas nisam spojio - budem nekad. valjda).





    P.S.: "Panasonic" kazic; je davna prošlost.

    Onda negdje 2004-te proprdi auspuh na više mjesta. Imao je onaj grub i brutalan zvuk (jos ucijek mi ga je zao), ali nakon 100-njak kilometara glava pocinje boljeti .
    Ovako je izgledao prije (imao je one seljo-beljo nakalemljene nastavke):



    Te nakon promjene zadnjeg i srednjeg lonca, odabira ukrasnih nastavaka sada izgleda ovako:



    Nastavci:





    Promjena me dosla cca 220 ?, a u to je uracunat srednji lonac, zadnji lonac, ukrasni nastavci, sve od INOX-a, a zvuk po izboru.
    Zvuk je tzv. "priguseno-duboko-mocni" :
    Buduci da je tzv. sportski auspuh, nisam primjetio nikakvu razliku u performansama osim da vec od nizih okretaja malo bolje vuce. Za performanse je potrebno poraditi na ispusnoj grani motora.

    Ubrzo nakon ovoga stavljam ovo smeće od mrežice. Napravljeno u home-made izdanju, tj. ono što sam našao u šupi.



    Mora se priznati da su odvratne i prvom prilikom ih mičem sa auta. Ovo inače niste smjeli vidjet ;D ;D ;D

    Nedugo nakon toga stavih maglenke:



    Nekada su mi lijepo izgledale. Uopce s njima nisam zadovoljan jer previse u visinu rasprsuju svjetlost, a ako ih malo spustim, onda glupavo izgleda. Dobra stvar je to sto se glupave "nadri-mrezice" ne isticu.

    Onda slijedi nabacivanje muzike:

    pioneer DEH-8400


    Nazalost ukraden je prosle godine u ZG na parkingu > > > > :'( :'( (ukupna steta cca 900 ?, radio, staklo, zamjena.... )

    Onda ubacih ovo:

    Inače izbacio sam ga iz auta.

    Takodjer se poigrah sa raznim gadgetima kao:

    - digitalni kompas (u nedostatku navigacije)


    - kromirane lajsne oko zadnjih svjetala i katadioptra


    Nazalost nemam slikicu jos. Inace su mi totalno seljacki look ako su neukusno postavljeni, ali meni se "rimuju" sa kromiranim nastavcima auspuha.

    - takodjer stavih parking senzor koji fenomenalno radi!!! Mislim da je to najbolje investiranih 50-ak ?.

    motor:
    - Motor 2.0 V6 24V je djelo Porschea (Mazda i Porsche zajedno radili na njemu), nakon 4000 okretaja zaurla, promijeni zvuk i ćud, a do te granice se ponaša kao tipičan V6 - miran i pomalo "lazy"...
    Unutra nije ništa modificirano (još), ali u planu je modifikacija ispuha, gljiva, te elektronika.....







    Radi se o klasičnom održavanju: remenje, ulje sintetika 10w60 (Castrol Formula 1), svjećice NGK itd....

    Nakon onog experimentiranja s muzikom (iako je sound bio OK, ne slusam takvu vrstu muzike), izbacih subwoofer, te stavih ovo:

    Zadnji zvučnici - JBL T-595 Limited


    Prednji zvucnici - Crunch Gangsta G-5.2C


    Posebnost ovih zvučnika je to što imaju multimagnet, tj. više manjih magnetića umjesto jednog velikog.

    Pojačalo - JBL 50.4 SC


    Za moje potrebe i previše snažno :

    Head Unit - Pioneer DEH-p80 (nakon što je prethodni ukraden > >)



    Svi kabeli za zvučnike su promijenjeni i stavljeni 4mm2, a signal do pojačala ide oklopljenim Monacor kablovima. I uopće ništa ne zuji. Slike ugradnje će uslijediti kasnije.

    DEH-8400 je kao bolji od DEH-P80. Jedino sto se funkcija tice, jer je zvuk skoro isti (P80 je ipak novije generacije, te brže pristupa MP3-cama - mana 8400 serije).
    Sub sam izbacio, jer JBL imaju daleko bolji zvuk od MacAudia tube!
    U igri su bili jedni drugi Crunch (čak i skuplji od ovoga), ali ove sam izabrao zbog fenomenalnog vokala koje mogu reproducirati.

    Malo sam "osjetljiv" na ozvučenje (ljudi 'vake k'o mene nazivaju HiFi-stima), ali ovaj izbor je zasada OK.

    Eto posto se poigrah s nabacivanjem muzike u auto, na red je doslo malo "vanjske igrarije".

    Pakfeifer spojler (sa TUV certifikatom).


    Ne obracajte paznju na prasinu po autu ;D




    ... what's next* :...

    comming soon

    - 17" Tenzo R GF-7
    - pragovi
    - prednji branik
    - spuštanje -35mm
    - sportske opruge i amortizeri (ma i serijala nije loša - vidjet ćemo)
    - uniChip (+10-15 KS)
    - gljivetina (suha)

    - Tenzo R, narucujem iz a3m-a




    Obećane sličice:

    pozicioniranje zvučnika:

    Nakon što sam razvalio pola auta (plastike, tapacirnug, provlačenje omraženog kablovinja >) na kraju je ispalo neloše:


    Detalj tzv. distancera:


    Sam zvučnik po sebi ne stane, ne zato što je dubok, već zato što je rupa u limu vratiju manjih dimenzija nego što bi stao zvučnik od 165 mm. Zato je poslužio jednostavan trik: izrezao sam tzv. distancer od crnog mediapana debljine 4-5 mm i na njega našarafio zvučnik.
    Na kraju to ovako izgleda:


    Mediapan se dosta lagano reže, a za to ti je potrebna ubodna pila. Možda još da ofarbam rub "distancera" u crnu boju, ali i ovako lijepo izgleda .

    Visokotonci su postavljeni (ubušeni) u sam tapecirung, kao što se vidi na sličicama, a zalijepio sam ih dvokomponentnim ljepilom otpornim na visoke temperature (inicijalno sa njima je došao nekakav plastelin, ali on se istopio prvim većim vrućinama :-X).

    Smještaj pojačala:





    Mislio sam da ovo nikada neću smjestiti, kad ono - hopa! Malo trikova sa vezicama, malo uguravanja "pod tepih" i eto.





    Bitno je da kablovinje ne zapinje i da se ne može strgati predmetima po bunkeru. U planu je sakrivanje kablovinja u cijelosti, a za to je već nabavljen materijal, samo čekam malo slobodnog vremena i puno volje (sam mi se neda ništa čačkati oko auta trenutno )


    ... to be continued ...
    .:: MISHO ::.
  • misho
    CBC Član
    • 09.08.2007
    • 10
    • Zagreb, HR

    #2
    ... continued ...

    Mali update:

    Maknuo sam ove glupave mrežice:


    I stavio sam nove:


    takodjer sam skinuo one maglenke. Neznam, možda ih ipak vratim.... ponekad mi izgledaju kao "seljo tuning", ali... eto.

    "nova navlakica mjenjača!!!!" Umjesto one crne, napravio sam zelenu koja se, eto, slaže sa ostatkom tapacirunga u autu.



    ------------
    Ugradih gljivu na testiranje (privremeno). Dakle stock ispuh i nikakve daljnje prerade nisu radjene.



    Primjetite da je gljiva loše instalirana, jer nije osiguran dovod hladnog zraka:



    Dojmovi:
    Ne znam na čemu rulja brije po tim gljivama, ali ja nisam osjetio nekakav bitniji pomak u performansama (napominjem: stock auto). Istina da je auto malo (ali stvarno malo... ili je to samo sugestija zbog zvuka) življi u području 2500-3500 o/min. U tom području se "dobije" na zvuku. Dobije se na zvuku tek onda kad pričepiš gas, inače u nekoj normalnoj vožnji se ne osjeti. To "dobije" ne mora značiti da je dobro, jer zvuk V6-aka je puno ljepši od sumanutog u****vanja zraka gljive. Čujem da ljudi vele da gljive zvuče kao da je V8 ispod poklopca. Pa ne bi baš rekao...... ve osam, hm..... :-\

    Potrošnja: iako ljudi govore da gljive znaju trošiti više benzina, kod mene se dogadja suprotno. Iako malo više stišćem gas (ne bi li čuo gljivu), potrošnja mi je ista (možda bi se usudio reći i manja --> to ću znati kad do kraja potrošim benzin u rezervoaru).

    Overal conclusion:
    gljive i nemaju nekog pretjeranog smisla ako kompletan ispuh nije prerađen ili barem korektno instaliran filter.
    Sve ovisi od auta do auta. Najbolje je osjetiti na vlastitoj koži (autu).


    Nakon toga slijedi jedan mali servis:

    - novi kablovi za struju i svjećice ---> auto osjetno bolje radi
    - novi dihtunzi poklopca ventila ---> napokon motor ne slini
    - novi kuplung set ---> moram pazit kako krećem jer (naviknut za stari) kotači vrlo lako prokližu.

    Pa sam stavio novi volan:

    stari:



    novi:





    Osjećaj: nenadjebiv! Kao da vozim potpuno drugi auto. Ako želite kupiti drugi auto, nemojte. Kupite novi volan. Isti je efekt .

    Te konačno prednji lip montiran:

    slika 1 (inače vrlo nepovoljan kut za BA):


    slika 2:


    Nisu stavljeni šarafi. Drži se jako, a i vjerojatnošću da pokupim renzol strgat će se samo lip, dok bi branik trebao ostati cijeli.



    Pa su stavljeni novi zatamnjeni žmigavci kojima je izvadjena ona žuta plastika:







    Pa na kraju kad se auto opere to sve izgleda ovako:











    toliko za sada
    .:: MISHO ::.

    Comment

    • Gatti.Gatozza
      CBC Senator XXL
      • 26.09.2006
      • 411
      • Zemun
      • Lybra 1.9 / XJ600S

      #3
      Svaka ?ast, matori!!
      Izvanredno predstavljanje automobila, koji izgleda jaaaako dobro. Milina je videti onaj presek V6 motora. Drago mi je što si skinuo maglenke, nekako su bili suviše pulp uz ostatak automobila. Tako?e, jedva ?ekam da vidim one nove felne.

      Dobro došao na CannonBall!!!
      MAZDA

      Comment

      • misho
        CBC Član
        • 09.08.2007
        • 10
        • Zagreb, HR

        #4
        Originally posted by Gatti.Gatozza
        Svaka ?ast, matori!!
        Izvanredno predstavljanje automobila, koji izgleda jaaaako dobro. Milina je videti onaj presek V6 motora. Drago mi je što si skinuo maglenke, nekako su bili suviše pulp uz ostatak automobila. Tako?e, jedva ?ekam da vidim one nove felne.

        Dobro došao na CannonBall!!!
        thanx Gatti, trudim se da auto ostane mlad i da ga vijeme ne pregazi.
        Maglenke: hmm, sad kad ih vidim i meni su koma, ali eto, covjek treba iskusit' sve. Felnice su u postupku naručivanja..... Vrlo vjerojatno na proljeće jer mi se ne stavljaju zimske gume na 17".
        .:: MISHO ::.

        Comment

        • RedboX
          CBC Senator XXL
          • 28.11.2006
          • 1537
          • Novi Beograd

          #5
          Svaka cast, da ne zvucim otrcano ali stvarno si joj dao inekciju .Mnogo dobro
          I don't care if there are no user serviceable parts inside... I'm going in...

          Comment

          • X9
            CBC Senator XXL
            • 28.06.2005
            • 3179
            • Wien-Sabac
            • RX-8 i X-9

            #6
            moja omiljena boja
            mala ispravka ..motor je zapocet u saradnji mazde i suzukija ali suzuki odustaje i pravi neku svoju varijantu i tu propada..niko nije ni cuo za njihov v6 motor,dok su mazdini motori KL tipa zastupljeni u malo vise modela -ford probe,mx6 ,mx3,323f,i mozda veoma zanimljivo je da je ford iskopirao mazdin KLze i ubacio ga u jaguara x type..
            inace vris sistem je malo nesto radjen u saradnji sa porseom,ali mazda je sama dovrsila daljna testiranja...
            ali vratimo se na autic
            BOMBONA
            "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

            No ROTOR no MOTOR...

            Comment

            • misho
              CBC Član
              • 09.08.2007
              • 10
              • Zagreb, HR

              #7
              Originally posted by mikimazda
              moja omiljena boja
              mala ispravka ..motor je zapocet u saradnji mazde i suzukija ali suzuki odustaje i pravi neku svoju varijantu i tu propada..niko nije ni cuo za njihov v6 motor,dok su mazdini motori KL tipa zastupljeni u malo vise modela -ford probe,mx6 ,mx3,323f,i mozda veoma zanimljivo je da je ford iskopirao mazdin KLze i ubacio ga u jaguara x type..
              inace vris sistem je malo nesto radjen u saradnji sa porseom,ali mazda je sama dovrsila daljna testiranja...
              ali vratimo se na autic
              BOMBONA
              miki! Te detaljnije podatke o suradnjama pri konstruiranju motora stvarno nisam znao. Svaka cast! Na Internetu pronalazim nešto šturo tipa one rečenice koju sam gore napisao .
              Sjećam se Suzuki 2.0 V6 iz Vitare Pikes Peak (vjerojatno jedini primjerak), a imala je 3 kubika više od ovoga, sa nekoliko turbo punjača i čak 800 KS, nakon toga ubacuju puno veći motor cca 3,6 l i preko 1000 KS, a takodjer malo tko zna da je postojao i Suzukijev V8 sa svega 1600 ccm (Suzuki C2) itd, itd... Globalizacija čini svoje

              hmm. bas me cudi sto ti je omiljena boja LOL
              .:: MISHO ::.

              Comment

              • JNC
                CBC Senator XXL
                • 19.12.2006
                • 1332
                • Beograd

                #8
                Odlican ti je auto, maglenke stvarno nisu isle tako da je to dobro sto si ih skinuo, one felne su mnogo dobre, a masina sigurno ide super sa tim motorom, nisam imao prilike da se provozam, ovde kod nas tih nesto nema ili ja nisam naisao.

                Comment

                • misho
                  CBC Član
                  • 09.08.2007
                  • 10
                  • Zagreb, HR

                  #9
                  za nestrpljive

                  photoshop sa novim felgama

                  .:: MISHO ::.

                  Comment

                  • bakara
                    CBC Senator XXL
                    • 29.01.2005
                    • 977
                    • nBGd

                    #10
                    Jako lep auto...
                    Ali mi se ne svidjaju one srebrne lajsne pozadi i one mrezice napred, to mi nekako stoji da stavis na yuga ali ne i na mazdu

                    Sve drugo je za desetku!
                    pozdrav

                    Comment

                    • misho
                      CBC Član
                      • 09.08.2007
                      • 10
                      • Zagreb, HR

                      #11
                      Originally posted by bakara
                      Jako lep auto...
                      Ali mi se ne svidjaju one srebrne lajsne pozadi i one mrezice napred, to mi nekako stoji da stavis na yuga ali ne i na mazdu

                      Sve drugo je za desetku!
                      zaboravih napomenuti: te lajsnice (u stvari su kromirana samoljepljiva 3m traka) ću skinuti. Nekada su bile puno ljepse i pasale su uz kromirane nastavke auspuha. Ali sada su već "ap****le". Ali na tamnom autu znaju dobro "leci". Jedini problem sto rulja masovno stavlja, kako si rekao, neukusno, pa onda u ocima imamo totalno drugaciju sliku...

                      Mrezice će biti u crno pofarbane.

                      Velim vam ja: jos je "under construction"
                      .:: MISHO ::.

                      Comment

                      • Vocko
                        CBC Senator XXL
                        • 25.04.2005
                        • 4556
                        • nBGd

                        #12
                        Pozdrav Misho, drago mi je sto si nasao vremena da se predstavis
                        Auto sam prokomentarisao vise puta, vozio iza njega, ali nazalsot, zbog vremenskih uslova, nisam uspeo da ga probam.

                        Odlican posao sa sredjivanjem!

                        Comment

                        • X9
                          CBC Senator XXL
                          • 28.06.2005
                          • 3179
                          • Wien-Sabac
                          • RX-8 i X-9

                          #13
                          radices nesto po pitanju motora?
                          ajde bar me ti obraduj
                          "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                          No ROTOR no MOTOR...

                          Comment

                          • Vocko
                            CBC Senator XXL
                            • 25.04.2005
                            • 4556
                            • nBGd

                            #14
                            Hoce, ali neka on kaze

                            Comment

                            • ma[z]dafaka
                              CBC Član
                              • 24.08.2007
                              • 97
                              • Beograd, Zvezdara

                              #15
                              E ovo je za svaku pohvalu!!! Svaka cast!
                              Odusevim se kad vidim kolko je truda ulozio. Dosta je tu bilo posla.
                              One maglenke su bile uzasne(dobro je sto si ih skinuo)!!! Inace sve ostalo je extra. Samo jos jedna stvar!!! Pazi na onu macku da ti ne izgrebe haubu! Ja kad bi je video na kolima...

                              BLINDMANMOTORSPORT

                              Comment

                              Working...
                              X