Punto HGT + ChipT 150+ HP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • skijash
    CBC Senator XXL
    • 07.09.2007
    • 1354
    • Beograd
    • wrx

    #91
    Originally posted by Kale HGT
    ...
    samo je malo jači uspon (pa svaki dodatni konjić mnogo znači) ...
    Pa ti idi nizbrdo

    Comment

    • shonsy
      CBC Senator XXL
      • 11.05.2007
      • 1391
      • London/Beograd
      • Honda CBR 125R

      #92
      Cek cek sad se tek setih, pa ti pricas kako si dobio vts-a i zakljucujes da je hgt brzi. A izgleda da si i ti zaboravio koliko konja imas?!

      HGT sa 150+ HP nikako nije stock HGT

      oni su tu negde kad su oba u fabrickom stanju, a ove fore.. jaaaoo

      Comment

      • Kale HGT
        CBC Član
        • 27.09.2007
        • 78
        • Zvornik RS

        #93

        Bravo Shonsy, ti si izgleda jedini koji je ovu temu ispratio od početka!!!
        A da sam rekao da imam malo više konjića rekao sam, možda malo indirektno

        Kale HGT
        ... samo je malo jači uspon (pa svaki dodatni konjić mnogo znači) ...


        Mada moraš priznati da je super osećaj zezati protivnički tabor i ako si malo
        varao, odnosno ako imaš koji komad plastike i silikona više ispod haube


        A uveren sam da HGT i u stock varijanti ide bolje od VTS, i ako gde može da
        izgubi to je jedino 402m, zbog veće težine u odnosu na Saxo!!!

        ItalianDesign

        Comment

        • Kale HGT
          CBC Član
          • 27.09.2007
          • 78
          • Zvornik RS

          #94
          Evo par zanimljivih komentara o HGT-u u UK.
          Uglavnom ih uporedjuju sa VTS-om, ako je bolji...



          ItalianDesign

          Comment

          • skijash
            CBC Senator XXL
            • 07.09.2007
            • 1354
            • Beograd
            • wrx

            #95
            Originally posted by Kale HGT
            A uveren sam da HGT i u stock varijanti ide bolje od VTS, i ako gde može da
            izgubi to je jedino 402m, zbog veće težine u odnosu na Saxo!!!
            Ne bih se složio, a pogotovo po krivinama nema šta da traži.

            A ne znam koliko su ti merodavni komentari ovakvih likova:
            I've had a race with a WRX, and it could not get away, and my HGT is standard, and I'm not telling porkies. I know the owner of it, and he asked I had NOS or something, and guess what, he thought it was a 1.2 16v no!

            Comment

            • mishio
              CBC Senator XXL
              • 29.05.2007
              • 1204

              #96
              da ne offujem temu mnogo, ali za mene je vts izmislio auto za punta hgt. dosta sam puta dok sam vozio fiata gledao i bravo i punto hgt po servisima, kvarljiva su roba, trose kao ale, a nijedan ni drugi nisu za takve kubikaze nesto ekstremno brzi.

              ja ne ulazim u to daj je vts brzi od hgt, jer nikad nisam vozio hgt punta, brava jesam da bih znao, ali generalno mislim da nisu za poredjenje, i da je tako da idu slicno, lezanje nemaju sigurno ni priblizno

              inache vrh ti je punto, chip je chip tako da nije fer porediti

              Comment

              • Kale HGT
                CBC Član
                • 27.09.2007
                • 78
                • Zvornik RS

                #97
                Nije mi bila poenta da po svaku cenu dokažem da je HGT brži od VTS. (mada sam se bio toga uhvatio ko pijan plota )
                Nismo mi klinci koji se pred zgradom svadjaju za svaku citnicu (čiji je duži, ko imam jačeg tatu...)

                Hteo sam reći da je po meni HGT bolja kupovina od VTS pošto se otprilike cene isto kreću.
                Fabrički paket koji dolazi uz HGT možda je i najizdašniji koji se daje u klasi
                (saxo, clio, 106, 206, polo, corsa...) SatNav, TCS, 6.1, 5CD,.....


                Što se tiče kvaliteta izrade zamolio bih sve da HGT ne porede sa iskustvima
                iz ostalih "običnih" Fiata, već da se, ako mogu, iz prve ruke uvere kako to izgleda.
                A što se tiče "trošenja" automobila, e pa druže to i sam znaš, koliko para toliko i muzike
                odnosno redovni servisi i kvalitetni delovi i sve je OK!!!
                Ako je neko bar malo čitao predstavljanja atomobila na ovom forumu, mogao
                je da zaključi da se isto tako kvare i VW, Audi, Opel, Reno, Citroen... te je o tome glupo raspravljati.

                A činjenica je da većina klinaca u Srbiji (naravno i BIH) skupi lovu za nekog sportistu
                koga voza kad ima para za gorivo a pri tom cedi mast iz njega, a na servis i ne pomišljaju
                jer se nekako uvek poklopi sa letovanjem za koje im treba lova

                ItalianDesign

                Comment

                • TurboCharger
                  CBC Veteran
                  • 30.05.2007
                  • 153
                  • BG, Resnik

                  #98
                  Originally posted by mishio
                  dok sam vozio fiata gledao i bravo i punto hgt po servisima, kvarljiva su roba, trose kao ale, a nijedan ni drugi nisu za takve kubikaze nesto ekstremno brzi.
                  A fala Bogu, Saxo se uopste ne kvari i trosi ko upaljac

                  Comment

                  • chikavili
                    CBC Senator XXL
                    • 11.02.2008
                    • 732

                    #99
                    Originally posted by Kale HGT
                    Hteo sam reći da je po meni HGT bolja kupovina od VTS pošto se otprilike cene isto kreću.
                    Fabrički paket koji dolazi uz HGT možda je i najizdašniji koji se daje u klasi
                    (saxo, clio, 106, 206, polo, corsa...) SatNav, TCS, 6.1, 5CD,.....
                    +
                    Punto vs Saxo

                    Comment

                    • VR6
                      CBC Senator XXL
                      • 31.10.2004
                      • 512
                      • Sarajevo

                      Taj VTS je ekstra povoljan, ak ista valja

                      Usput, serijski Punto HGT je brzi od VTS-a, ide deklarirano 8.6 do 100 km/h a VTS 8.7 sekundi. VTS je slabiji 12 KS, a laksi samo 40-ak kg. Moj VTS npr. ima tonu, jer ima klimu i slicne stvarcice.

                      Ja sam se trkao sa Puntom HGT od tepsije (prije nego ga je tunirao - tad je imao samo drugi auspuh) i u startu sa semafora, ispuca mi se HGT za pola duzine auta, a ja kad se zavrtim, stizem ga. Tako smo na 402 metra imali isto vrijeme. No u voznji, npr. vozimo 70 obojica i gas do poda, ja mu odmah pobjegnem neke 2 ispred i onda se taj razmak ne mjenja.

                      No ne znam, HGT mi ne pruza takav osjecaj brzine kao Saxo, jednostavno receno, nije ni blizu lud kao VTS. Zbog cega sam i uzeo VTS-a...

                      Comment

                      • mishio
                        CBC Senator XXL
                        • 29.05.2007
                        • 1204

                        Originally posted by TurboCharger
                        Originally posted by mishio
                        dok sam vozio fiata gledao i bravo i punto hgt po servisima, kvarljiva su roba, trose kao ale, a nijedan ni drugi nisu za takve kubikaze nesto ekstremno brzi.
                        A fala Bogu, Saxo se uopste ne kvari i trosi ko upaljac
                        sigurno manje nego hgt

                        ma naravno kale, daleko bilo da postoji to merenje patkica, nego mislim da je to vise stvar ukusa, tj. oba auta su super samo sto neko je nekom vise naklonjen i to je cela prica

                        Comment

                        • Kale HGT
                          CBC Član
                          • 27.09.2007
                          • 78
                          • Zvornik RS

                          Dokaz da i sportrski auto može malo da troši (prosek 90 - 100 km/h u 5. stepenu)



                          16.4 km/l odnosno nekih 6,1 l/100 km
                          na deonici Zvornik - Šabac - Zvornik

                          P.S. OVO MI JE LIČNI REKORD

                          ItalianDesign

                          Comment

                          • mishio
                            CBC Senator XXL
                            • 29.05.2007
                            • 1204

                            ma realno da hgt trosi sigurno 1/3 vise od vts sigurno

                            Comment

                            • reaper_HGT
                              CBC Senator XXL
                              • 05.09.2007
                              • 888
                              • Beograd


                              ja ovo josh nisam uspeo!
                              koliko ti je neki prosek u gradu?
                              a za onaj domaci sa vtsom, khm khm, sve sa 16x7.5J uradjen

                              Comment

                              • Kale HGT
                                CBC Član
                                • 27.09.2007
                                • 78
                                • Zvornik RS

                                Jel pao neko od forumaša

                                Što se tiče gradske vožnje uglavnom je oko 8 km/l odnosno oko 12,5l/100km

                                ItalianDesign

                                Comment

                                Working...
                                X