Audi 100 cc
Collapse
X
-
Legendaran auto, obozavam ga.
Neznam kakav je ovaj 1.8 motor, ali iz par licnih iskustava sa 2.3E, sam se uverio da je auto besmrtanSvi su imali preko 700,000km sa prvim motorima i menjacima, i dan danas se voze po firmama. Milion km kod ovih audija nije nikakva retkost.
Posebno mi se svidja centralna konzola, koju je nazalost Audi resio da zameni ovom novom
Comment
-
-
Pa da li laze, to samo on zna, ali me nebi cudilo uopste da je tako, pogotovo ako je auto pazen i redovno servisiran.
C4 je i meni lepsa konzola, mislio sam na ove Audije novije generacije, te mi se ne svidjaju. Po meni je nenadmasna konzola iz prve generacije A8-mice (narocito redizajn)
Comment
-
-
Ranije sam vozio 80-tice ali od avgusta vozim ovu 100-tku. U gradu mi trosi 12-13 l plina a na otvorenom 10-11 pri brzini 140-150 km/h. Pricaju [?] da u gradu nebi smeo da predje 12 l ali verujem da su to prazne price. Cuo sam takodje pricu da je jedan iz Krnjace presao 900.000 km i da ga je prodao [isto kao moj] i da i dan danas zali za njim. Nudili su mi motor sa papirima za 100 eura kompletan i na kolima da mogu da ga probam ali sta ce mi kad ni ovaj moj netrosi ni kap na 5.000 km. Kad cu ja to da izdrndam. Zao mi je sto nemam malo vise opreme-imam samo centralnu bravu. Ja Vam se ishvalih i udavih Vas. Izvinjavam se ali zaljubljen sam u 100-tku i volim da komentarisem. Pozz
Comment
-
-
isti motor, samo 86. god
ali moj nema bas nista od opreme.
nema ni servo, ni hidraulicno kvacilo
vozim ga vec 3 godine, s namerom da ga prodam i kupim nesto pouzdanije, posto prelazim puno kilometara, i nikako...
skoro mi je zveknuo menjac, i naravno, nasao sam drugi (zahvaljujuci user-u joca2704) i zamenio...
skoro je radjena generalna, posle oko 450 000 km, al to je duga prica
remontovani anlaser i alternator
na spisku su jos: atest za lpg, prednje vesanje, reglaza, nove gume.
i sad mi je zao da ga prodam
a pored svega, opet ne radi kako treba. od kako je stigao od majstora pre neki dan posle zamene menjaca, i na gas i na benzin - detonacije u usisnoj i izduvnoj grani. zasto, niko ne kapira.Pametniji popusta, ali mentalno...
Comment
-
-
Ja sam imao isti problem [pucanje] cim sam ga kupio tj posle par dana ali resio sam brzo problem. kupio sam nove svecice, kapu, ruku, kablove. razvodnik [polovan 10 eura] i od tada do sad nemam problema. Palim ga iskljucivo na plin i to na pola kljuca i leti i zimi na -10 c. Zameni to sto sam i ja i neces imati problema a i nece ti pasti napamet da ga prodajes. ja taksiram sa njim i nekako sam 100 % siguran u njega. Nikad se nije zakasljao od kada sam mu sve ovo zamenio. Ah da, zaboravih jos nesto. OBAVEZNO nasteluj ventile na pravu meru [neznam sad kolika je]. To je jedan moj kolega s tim imao problema kad mu je pucalo i posle mu je sve bilo ok. To ustvari prvo uradi pa onda sve ostalo. najjeftinije je. Ako nemas nekoga pouzdanog javi mi se da te odvedem kod majstora koji meni odrzava auto vec 10 i vise godina a doktor je za VW-nove automobile a radi jeftino a maltene dzabe. Ako ipak ga prodajes, kazi cenu i imam kupca za tebe [ukoliko je dobro ocuvan]. Pozz
Comment
-
-
I potrosnja ti je malo jaca. Kazu mi kolege [ja im bas neverujem] da im u gradu trosi 10-11 l. Kod mene je 12 pa zakaci i 13 ali NIKAD vise. Na otvorenom 10-11 l ali pri brzini 140-150 km/h. Zadnji put sam merio kada sam se vracao iz Vranja. Napunio sam ga dole i ponovo na SLAP pumpi kod plavog mosta. Trosio mi je 11.7 l ali sam ga przio koliko je mogao da ide 170-180 km/h. Pozz
Comment
-
-
Kompletna struja je zamnjena. Svecice, kablovi (pre mesec dana), razvodna kapa i ruka i sam razvodnik.
auto je do pre 3 nedelje isao super, a i kako bi mesec dana posle generalke.
onda je crkao diferencijal, a posto je imao 4 brzinski menjac, resio sam da kupim odgovrajuci. Sve u svemu, posle stajanja od te 3 nedelje je poludeo.
Jedino jos bobinu nisam zamenio... Kako stvari stoje, i to cu. Ventili nisu mogli da se rasteluju od stajanja, zar ne?Pametniji popusta, ali mentalno...
Comment
-
Comment