zupcasti, spaner, roler ...
pk kais, spaner pk kaisa (koji me izasao 4500din mamu mu)
ulje u motoru Total polusintetika, svi filteri
ulje u menjacu 75/80 total
u kvacilu, kocnicama ..
zesce sam se iscimao, delove sam uzimao u panteru, ovlascenom servisu, tako da su original, ako toga kod nas u srbiji uopste i postoji ..
moram sutra opet do servisa, malo obrtaji jako malo igraju u leru sto se nije desavalo pa da se pogleda .. sad vozim mirne glave, sve uradjeno
Trebalo bi za vikend da odem do Apatina kako bih pogledao jednog VTS-a. Najverovatnije cemo izvrsiti zamenu uz njegovu doplatu za klija. E sad, interesuje me sta znaci kada se upali lampica za ulje, tj. koliko treba da predje kilometara od poslednje zamene ulja da bi se upalila? Rekao mi je da se upalila lampica skoro i da treba zameniti ulje i filter. Kao to je jedini trosak koji bih imao... Meni se na kliju nikada nije palila lampica, ulje sam menjao na 8k km, pa zato pitam kako je kod VTS-a, da li je to znak da je presao bar 15k km sa istim uljem?
sve me izaslo na kraju 300evra, jer je taj spaner PK kaisa 4500din ..
@shonsy, to sam namestas interval zamene na boardu malom .. nista ne znaci, to cim uzmes menjas sve, i zupcaste, spanere sve ... na mom je sve bilo fabricki, spaner je bio i dalje jako dobar, dok spaner PK kaisa je bio totalno skoro otisao ...
znas koliki je spaner ? veruj mi da ga vidis ne bi rekao tako, i ne znam koliko je jeftniji taj sto nema klimu, i dal je uopste .. jbga za 1.6 8v su cene malo nize, za 1.4 su duplo nize .. ali ne zalim
Comment