@Bond
Mislis na onog sa plavom korsom sto baca vodu pozadi kao formula? Lud je kao struja i ima mnogo lepe felne.Kao sto rekoh nije tema za forum ali u principu o svemu odlucuje nas klub a on je sam za sebe od samog pocetka i u totalno drugoj prici.Nema clanarina,nema novih clanova,prave se samo kola za jurcanje i promovise se samo rezultatima.
@Zux,Ajkula
Hvala,bio je red i malo da ulazem u nesto sto juri a ne samo izgled
@Micky
Motor sam spakovao i ubacio kadicu i povezao obrtaljku u 3 a u 4 sam krenuo od Petosevica na put koji je bio poprilicno malerozan ali sva sreca prateca ekipa je uvek tu pa smo sve otklonili na vreme.Krenuo sam na slikovima i kisa je pocela da pada cim smo usli u Hrvatsku.Znaci poprecke sam isao do Bosne.Tamo mi pukne crevo za gorivo kod rampe i tacno ispod holendera.Ja poceo da odvijam kad polomim rampu za gorivo .Sva sreca sto uvek imamo jednog kadeta i jednu kalibru u delovima po gepecima pa smo brzo zamenili sa drugom .Kad sam vracao nazad sve iskrivim reducir za diznu od nitra koji povezuje protokomer i usis i pocinje onda sex.Nisam odmah to primetio pa mi je auto trokirao ceo dan.Promenio sam plavi davac,kablove,svecice,ruku,kapu,par cipova,par kompjutera ali i dalje isto.Prvu trku odvozam muski sve sa trokiranjem i tek uvece provalim kad sam rasturao sve osim glave i bloka o cemu se radi.Sredim to i auto ponovo proradi i sve 5.Reci koj glupav dan.
@M-power
Hvala drug,jeste super rezultat ali to je samo zato sto nisam izmisljao toplu vodu.Sve sam radio kao sto su vec drugi radili i krao sam fore od najbrzih poput Gregor Tusha .
Razbusivali smo blok i narucili klipove koji su skoro 87mm.Fabricki je 86mm.Sta je jos radjeno tu ne znam tacno to je Bane sa ekipom radio ja sam bio odstutan.
Auto je trenutno u garazi i punom parom se sredjuje za sledecu godinu.Posto sam dobio zeljenu snagu sad radim neke stvarchice koje ce dati malo atrakcije i nadam se neke pare sledece godine od sponzora.
ima li neko malo vise da mi objasni za ove radove na motoru , koji klipovi koliko para itd.... moze i na PP. obecavam da cu te pustati na SR ako budemo zajedno vozili heheheh..... i koji je cip u pitanju, para itd.... jel bilo jednostavnije radi EDS 3 ???
Joj shibi tek sam sad izvalio da si promenio avatar,BRUKA!!!Extra je,a auto sam vec prokomentarisao,svaki dalji komentar bi me rasplakao zato sto nije moj....
Hvala ljudi ispao je to dobar projekat ali nista ne bi bilo da se nas tuner Bane kao i ostatak ekipe nije umesao u celu pricu.
@Comi
Obecao sam ti da cemo se vozati samo da prebacim 17" na kadeta jer ovako ne mogu da ga vozam ni po servisu
@Transporter
Sad cemo preko zime da se igramo pa da jurimo sledece godine kao pravi
@Micky
Haha dogovoricemo se oko pushtanja .Chip je made by Pinosava ali to ti nista ne znaci u ovom trenutku,zato ces probati auto pa ces videti da li ti se svidja .Dokazao sam da mogu sa 100ks manje od faze 3 da budem veoma konkurentan a sad cemo probati da napravimo bolje vreme.Faza 3 je dobra stvar ali za SR mislim da je dobar atmo sa nitrom mnogo bolja varijanta.Barem ja imam tako misljenje.
@Ivvan
Merio sam pre i posle ali nisam isao na vagu da vidim koliko su lexani laksi ali veruj mi da ima bas dosta razlike u tezini.Pogotovo zadnje staklo i vozacevo i suvozacemo.Debljina je oko 3mm.
@P.S.Steva
Avatar je pravi
El i dalje imas jenway tubice na usisu? jedan leptir? tutni neki no2 maxsimizer i multiport sistem i ima da leti
Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
@civi
Drugar me tera da pravimo 4 leptira ali za sad imam pametnijih stvari da zavrsim,usis ostavljam za kraj.
@micky
Ma moze nije sporno .Necu dolaziti u Mostar posto je sezona zvanicno gotova i mora da se radi malo na kolima.Haha super si fotku napravio
Comment