Vozio sam Astru GSi 16v i ako ga taj vozac gsi-a nije kidao onda si mogao da ti njega sa 100-tkom da predjes u suprotnom mogao si samo u auspuh da mu gledas, jos ako je u pitanju bio kadet onda tek nema sta da se prica...
Jos jedna 100tka
Collapse
X
-
meni u saobracajnu pise da je tezhak 1300 kg...druga stvar..vozio sam ga trecom na oko 4000 obrtaja i cerao do 5 i nesto onda presaltao u 4..ovaj je bio kabrio...i bas ga je gazio..sto se moglo reci po zvuku..ja sam ga lagano presao...
audiu je max obrtni na 3000 a max power na 5500 a mogu slobodno reci da je audi u odlicnom stanju..motor nema zareza tj i malo neispravnosti...
mozhda je i gsi bilo zalijepljeno na njega samo..ne znam...
ja samo kazem onako kako je bilo
a svjestan sam sto vozim... ne vozim trkalicu nego limuzinu...i ne prodajem je bez NEKE...
zamijenio bi ga sa s8 il sa urS4 ....
il mozhda honda accord..dok tako nesto ne nadjem da valja i dok ne budem para imao za to vozim audia i nosim ga u srcu...
Comment
-
-
meni u saobracajnu pise da je tezhak 1300 kg...druga stvar..vozio sam ga trecom na oko 4000 obrtaja i cerao do 5 i nesto
Audi 100 2.3 karavangodiste 1992.masa 1379kg
podaci na koje sam naisao, sto je otprilike i standardno za tu velicinu vozila sa takvim motorom koja je radjena tih godina.
slican auto za koji imam podatak, Vovlo 240 karavan sa 2.3 motorom je mase 1320kg, godiste 1985.
vecina auta tada je bila oko 1000-1100kg (recimo Pasat oko 1100, Ford Siera 1070kg npr)
trecom na 5000 obrtaja si ti imao oko 120 konja na raspolaganju uz jaku redukciju u menjacu sto je vise nego dovoljno za besprekornu voznju.
pri tome Kadet zbog manjeg motora koji je slabiji (po definiciji usled manje zapremine za isti broj obrtaja) je morao da vozi verovatno pri tim brzinama kretanja u cetvrtoj sto znaci da ima manju ukupnu redukciju.
(mozda lici da je kontradiktorno, manji motori moraju da imaju ukupno kraci prenos sto znaci da ranije moraju da prebace u visi menjacki stepen u poredjenju sa vecim motorima)
za pokretanje vozila nije bitna snaga motora iz papira nego snaga na tocku nakon menjaca i diferencijala.
auto sa vecim motorom je po pravilu uvek jaci od auta sa manjim motorom pri medjusobnom poredjenju tokom voznje jer ima vecu snagu na tocku (ili obrtni momenat drugacije receno).
u cetvrtoj je tih godina po pravilu bio prenosni odnos oko 1:1, a u trecoj oko 1: 1,36 kod evropski proizvodjaca vozila.
ako si ti vozio u trecoj sa 5000 obrtaja ti si imao na tockovima AUdija 120x 1,36 tj oko 160 KS.
Kadet je imao pri 6000 obrtaja u cetvrtoj manje od 150KS na raspolaganju.
ovo je okvirno, uz dijagrame snage oba motora tacno se moze izracunati koji je auto jaci u datim uslovima voznje na tocku.
uglavnom , tu su oba negde po sposobnostima, AUdi je nesto tezi i sa jacim motorom a Kadet laksi sa slabijim motorom.
nije to samo ovaj slucaj poredjenja tako pomalo cudnovat, gotovo uvek su auti sa vecim motorom po kubikazi jaci u praksi, odnosno daleko elasticniji od manjih motora.
podatak o ubrzanju 0-100 je nesto sasvim drugo, i nema mnogo dodira sa ponasanjem auta u realnom saobracaju kada treba odrzavati ritam kretanja uz dati polozaj menjaca.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Originally posted by sw.brickmeni u saobracajnu pise da je tezhak 1300 kg...druga stvar..vozio sam ga trecom na oko 4000 obrtaja i cerao do 5 i nesto
Audi 100 2.3 karavangodiste 1992.masa 1379kg
podaci na koje sam naisao, sto je otprilike i standardno za tu velicinu vozila sa takvim motorom koja je radjena tih godina.
slican auto za koji imam podatak, Vovlo 240 karavan sa 2.3 motorom je mase 1320kg, godiste 1985.
vecina auta tada je bila oko 1000-1100kg (recimo Pasat oko 1100, Ford Siera 1070kg npr)
trecom na 5000 obrtaja si ti imao oko 120 konja na raspolaganju uz jaku redukciju u menjacu sto je vise nego dovoljno za besprekornu voznju.
pri tome Kadet zbog manjeg motora koji je slabiji (po definiciji usled manje zapremine za isti broj obrtaja) je morao da vozi verovatno pri tim brzinama kretanja u cetvrtoj sto znaci da ima manju ukupnu redukciju.
(mozda lici da je kontradiktorno, manji motori moraju da imaju ukupno kraci prenos sto znaci da ranije moraju da prebace u visi menjacki stepen u poredjenju sa vecim motorima)
za pokretanje vozila nije bitna snaga motora iz papira nego snaga na tocku nakon menjaca i diferencijala.
auto sa vecim motorom je po pravilu uvek jaci od auta sa manjim motorom pri medjusobnom poredjenju tokom voznje jer ima vecu snagu na tocku (ili obrtni momenat drugacije receno).
u cetvrtoj je tih godina po pravilu bio prenosni odnos oko 1:1, a u trecoj oko 1: 1,36 kod evropski proizvodjaca vozila.
ako si ti vozio u trecoj sa 5000 obrtaja ti si imao na tockovima AUdija 120x 1,36 tj oko 160 KS.
Kadet je imao pri 6000 obrtaja u cetvrtoj manje od 150KS na raspolaganju.
ovo je okvirno, uz dijagrame snage oba motora tacno se moze izracunati koji je auto jaci u datim uslovima voznje na tocku.
uglavnom , tu su oba negde po sposobnostima, AUdi je nesto tezi i sa jacim motorom a Kadet laksi sa slabijim motorom.
nije to samo ovaj slucaj poredjenja tako pomalo cudnovat, gotovo uvek su auti sa vecim motorom po kubikazi jaci u praksi, odnosno daleko elasticniji od manjih motora.
podatak o ubrzanju 0-100 je nesto sasvim drugo, i nema mnogo dodira sa ponasanjem auta u realnom saobracaju kada treba odrzavati ritam kretanja uz dati polozaj menjaca.
Comment
-
-
http://autonieuws.autotrader.nl/occasio ... 8&cache=no
masa ovog primerka Audija 100 1282 kg za 2.3 motor, sa automatik menjacem i karavan.
kako se u Holandiji zbog registracione takse koja se placa na kg vozila, sva auta mere ne bi trebalo mnogo sumnjati u izmerene podatke.
masa varira od varijante opreme karoserije odnosno kolicine opcionala pa nije svaki primerak isti.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Originally posted by sw.brickako si ti vozio u trecoj sa 5000 obrtaja ti si imao na tockovima AUdija 120x 1,36 tj oko 160 KS.
Kadet je imao pri 6000 obrtaja u cetvrtoj manje od 150KS na raspolaganju.
...
uglavnom , tu su oba negde po sposobnostima, AUdi je nesto tezi i sa jacim motorom a Kadet laksi sa slabijim motorom.
I kako to audi sa jačim motorom?
Comment
-
-
Evo pogledajte na ovom sajtu. Ja mislim da je C4 karoserija ipak teza. Normalno u zavisnosti od motora i opreme.
Audi A4 2013. B 8.5 2.0TDI quattro 177ks+ABT chip
Peugeot expert 2009. 2.0HDI 140ks
Comment
-
-
nisam imao gsi 16v imao sam asconu 2.0i 8v
imao sam i c4 2.3.....askona je bila azdaja za audija.u bdru i po krivinama da negovorim. audi je imao malo vecu krajnju brzinu ali o tome ovde nije rec.
jedno pitanje za strucnjaka ciji ogromni post nisam imao zivaca da procitam do kraja;
lada 1.3 ima 75ks
kadet 1.3 sa 75.....da li imas predstavu koliko bolje ide kadet?
decko je video kadeta cabrija.....video je i nalepnicu gsi....mozda je covek zalepio....jel bila nalepnica i 16v?
bez veze trujemo temu,svako pametan zna kako ide gsi 16v i nema potrebe da se prepucavamo.
Comment
-
-
Kadett Cabrio - ili 1.6i sa 75ks ili 2.0i (GSi) sa 115...
U svakom slucaju boj ne bije puska....
I da, otkud bre Ladi 1.3 75ks????
I potpuno je na kraju nebitno ko moze bolje da potegne...
Bitno je da covek ima fantasticno dobrog Audija... Retko se moze videti danas ovako ocuvan...
Cuvaj ga i pazi!!! I da te dobro sluziTransaxle u krvi...
"ne mozu oni da nam oduzmu kol'ko mi moz' da namocamo..." - Pretty Diana
Comment
-
-
Da nisi nešto pomešao, kako više konja na točku?
I kako to audi sa jačim motorom
AUdi ima jaci motor samim time sto ima vecu kubikazu a oba su atmo motora.
vise kubika zapremine znaci vise u****nog vazduha u jedinici vremena.
vise vazduha omogucava vise goriva i time vise toplote- energije.
ta jacina motora se izrazava u Nm pri datom broju obrtaja.
u saobracajnoj se upisuje maksimalno moguca dostiziva snaga, tj efekt motora u samo jednom jedinoj radnoj tacki motora - maximalno otvoren leptir i maximalni broj obrtaja motora.
u svakom drugom radnom rezimu motor je slabiji, manje ili vise.
niti jedan auto se niti na jednom putu ne moze voziti u rezimu potpuno otvorenog leptira na maksimalnim obrtajima u regularnom saobracaju.
menjac + diferencijal imaju mehanicki pojacavac jacine motora.
obicno 4,5 ili 6 stepeni pojacanja.
na tocku je potrebno shodno potrebama za energijom vise ili manje konja.
to se postize izborom stepena prenosa.
tako u prvoj brzini, pri polasku na primer na tocku je obicno 15/2 puta mehanicki pojacana jacina motora.
15/2 zato sto se deli na 2 pogonska tocka ravnomerno.
npr, motor sagorevanjem goriva stvori jacinu od 10KS.
na svakom tocku ce tada biti 75KS, ili zbirno 150KS na raspolaganju da pomera vozilo.
u trecem polozaju rucice menjaca, obicno je mnozilac jacine oko 5 puta.
to znaci da se na svaki tocak dovede po 2,5 puta veca jacina od onoga sto stvori sam motor.
da nema toga, da ne postoji menjacka kutija bio bi nam potreban motor sa najmanje 8.000-10.000 kubika radne zapremine za pokretanje vozila iz mesta mirovanja.
kao je to neekonomicno i neprakticno iz mnogih razloga, uvedeni su mehanicki (ili hidraulicni) pojacavaci tj menjacke kutije sa zupcanicima koji povecavaju snagu motora na putu do tocka.
i sam diferencijal je napravljlen sa takodje pojacavanjem, tj redukcijom, sa istim razlogom pojacanja "jacine" pokretanja tockova.
auto sa jednim te istim motorom se razlicito ponasa dinamicki ako je u trecoj poziciji menjaca ili u petoj.
motor je iste jacine, auto razlicito ubrzava i ima razlicite perfomanse.
ista je masa vozila, isti je put, isti su svi ostali uslovi pa i motor.
jedina razlika je treca ili peta, odnosno jacina raspoloziva na tocku.
u praksi, sto je veca jacina samog motora (kod atmo to direktno znaci veca zapremina) to je auto moguce opremiti duzim prenosnim odnosima odnosno do visih brzina kretanja vozila se moze ostati u nizim prenosnim odnosima gde je to mehanicko pojacanje vise izrazeno.
npr. auto sa 1300-1400 kubika u drugoj menjaca obicno ima maximum oko 60-70km/h.
u trecoj oko 110-130km/h
auto sa 2300-2400 kubika u drugoj ima maximum 100-110 km/h a u trecoj oko 150-180 km/h.
ako imamo situaciju da 2 takva vozila se ravnomerno krecu sa recimo okruglo 100km/h.
prvi auto sa manjim motorom mora da se vozi u trecoj dok auto sa vecim motorom moze da se vozi i u drugoj kao i trecoj.
ako vozi u drugoj motor ce raditi sa visim obrtajima, motor ce biti u zoni blizu maximalne snage a bice jace mehanicko pojacanje (menjac u drugoj je tzv kraci nego u trecoj).
prakticno, manji motor ce biti i do 80% slabiji na tocku u datim okolnostima primene vozila.
neki put ce biti obrnuto, vozice se nekom brzinom kretana u kojoj je povoljniji menjacki prenos za manji motor pa ce biti jaci na tocku.
ono sto sam hteo da naglasim, sam podatak iz saobracajne o snazi motora jako malo govori o stvarnom ponasanju vozila u saobracaju.
vezano za poredjenje Audi vs Kadet, imam srecnu okolnost da sam stekao prakticno iskustvo te problematike-
imao sam prakticno isti auto sa motorom 2.0 atmo 16V od 140KS i sada (isti) auto sa 2.3 turbo 8V od 135KS.
znaci broj KS na maximumu je prakticno isti, tih 5KS je zanemariva razlika.
ovaj slabiji motor, od 135KS, je u praksi jaci, bolje ubrzava, daleko bolji odziv na pedalu gasa, lakse preticanje, daleko laksa voznja uz brdo ili pri opterecenju.
ponavljam slabiji na papiru motor je jaci u prakticnim uslovima voznje, iskustvo sa prakticno istom karoserijom tj vozilom.
prevashodno zbog 300 kubika vise i zbog (LPT) turbine, slabiji motor vec na 2.000 obrtaja ima istu jacinu kao jaci motor na 4000 obrtaja.
ili drugacije, slabiji (na papiru) motor je pri 2.000 rpm tacno duplo jaci od na papiru jaceg motora pri istih 2.000 rpm.
100% je razlika u jacini motora u tom radnom rezimu.
vise Nm na manjim obrtajima znaci jaci motor u praksi po pravilu, a upravo je Audi 100 sa tim motorom u tom domenu sa prednoscu u odnosu na Kadeta.
dobar vozac koji bi Kadeta drzao stalno u rezimu 5000-6000 rpm i non stop radio menjacem da odrzi motor u tom radnom opsegu bi bio brzi od AUdija u jednom odredjenom opsegu brzina - i to tacno tom uskom opsegu od 5-6.000 rpm okretanja motora.
recimo da je to 100-120km/h u trecoj.
pri manjoj brzini kretanja i pri vecoj brzini kretanja kada motor ispadne iz tog uzanog rezima maximuma Kadet nema vise sta da trazi protiv AUdija.
i opet se prica ponavlja pri kretanju nekim opsegom brzine kada je menjac u cetvrtoj, recimo 140-160km/h.
u tom opsegu je Kadet jaci, a van tog opseg je Audi taj koji ima vise na raspolaganju.
najkrace moguce receno, elasticnost motora odredjuje ponasanje u voznji.
a tu je veci motor i sa vise cilindara uvek u prednosti.
Ameri imaju jako dobro to pojednostavljeno receno- nema zamene za kubikazu motora.
e sad, problem je sto veliki motor je skuplje napraviti, jos skuplje napojiti gorivom a to je skopcano sa ocekivanjima i navikama kupaca da uloze sto je manje para moguce.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Originally posted by sw.brickimao sam prakticno isti auto sa motorom 2.0 atmo 16V od 140KS i sada (isti) auto sa 2.3 turbo 8V od 135KS.
Za taj motor koji spominjes nikad u zivotu nisam cuo niti takav uopste postoji.
Cela prica ima smisla itekako, ali ovaj Audijev motor ne.
Pozzz
Comment
-
Comment