glavni problem je sto ljudi ne kapiraju koliko je voznja uzbrdo nezgodna stvar za zujalice... ali ok... torque je majka za to...
kako god da uzmes da pojasnimo ovako... 2 automobila iste ili priblizne snage koja se krecu uzbrdo uvek ima prednost onaj koji pravi veci torque... uvek ima prednost onaj koji taj torque pravi na nizim obrtajima i uvek ima prednost onaj koji ima vishe cilindara... dakle jedino sto ide protiv audija je tezina... ali to je ovde i dalje 3:1 na stetu kadeta...
ako imas 1 cilindar vishe u prici to je 1/4 vishe od kadeta... dakle za 1/4 rastereceniji motor... koji lakse postize snagu...
matematika je prosta... na uzbrdici... mozda 16v gsi ima neke sanse ali bas mora da ga ceka na max obrtajima i da ne promasi ni mili sekund promenu brzine i da se pomoli pre svega .... a audi ce lagano da stisne gas... i uziva u luxuzu i tisini dok ga pretice... ne znam... ne vidim na uzbrdici vec pri brzini nekoj da kadet ima neke sanse... u dragu od 0-100 da... ali ovako u flying startu i pogotovu na nagibu... audi je... otisao...
audi 90 sa 2.3 motorom je tezak celih 1100 kg! i dalje obilazi gsi-a
a gsi gsi 2.0 150ks @ 6000 195Nm @ 4800 1007kg 7.6s@100km/h
mala razlika u kilazi!
Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
Comment