ako je poceo da zeza samo od kad je zaladilo onda je akumulator, nema sta drugo.
Novi clan Chibby i moj Audi 80
Collapse
X
-
Cekam drugara da dodje pa da preko kablova upalimo auto, a u medjuvremenu, ako sam u'ebo akumulator, verovatno nece da mi priznaju garanciju, u tom slucaju koji da kupim? Da li je ta Varta sa Jugopetrolovih pumpi ok ili da uzmem Bosch ili Vesna, Topla...
Inace ovako stvari stoje. Na kablove upalio iz mesta i posle par min rada ugasio sam ga i probao normalno da ga upalim. Nije hteo. Opet na kablove i odvezao sam ga kod majstora, nekih 700 m, tamo mu odmah merio punjenje, na leru oko 12.5, sa malo vecim gasom 13.7 na leru sa upaljenim svetlima pada ispod 12 negde oko 11.5. Kaze majstor da ce da mu malo pojaca napon na leru i kaze da nije crko akumulator ali ajd da vidim do danas popodne ili do ujutru pa na hladno opet da probam. I kaze da ne odvlaci na masu nigde jer je letos to gledao a i sada ce da proveri. Inace kod majstora sam ga ugasio i upalio je normalno.
Jos nesto za shalter rikverca! Kaze da je on u redu, jer kada sam uzeo jedan sa otpada, nismo bili sigurni da li je od passata ili od audija jer su isti, namestili ga i radi!!! ali kada ga ubacim u prvu, a kod passata je rikverc kod prve, zar ne? Sto bi znacilo da shalter nije propao! Ispravi te me ako gresim. Jos nisam stigao da ga pogledam jer me zeki sada ovo paljenje!Idiots authority, promising equality, so where is the land of the free... STOP IT YOU'RE KILLING ME
Comment
-
-
Punjenje ti je definitivno slabo, a majstor te zavlači ako ti kaže da to može da se šteluje.Toga batice nema već 20 i više godina.Ostaje ti da proveriš regler punjenja, kaiš alternatora i na kraju sam alternator.Punjenje mora da ti bude optimalno od 13,8-14,5. Ne sme da bude više jer ni prepunjavanje ne valja i trajno oštećuje akumulator!Proveri da nema neko nedefinisano pražnjenje.To se lako radi, isključiš sve potrošače, skineš minus klemu i izvršiš merenje izmedju minus kleme i stubića.Svako očitavanje je pražnjenje bez pokrića!
To definitivno nije Varta.Ona je 3 X skuplja!Ja ti savetujem da jednostavno kupiš Black Horse.Evo ti par razloga, cena je tu oko sredine, takav je i kvalitet, garancija je 2 godine i relativno se lako ostvaruje, servisi na svakom koraku i bar znaš šta kupuješ, a ova nova siva serija čak lepo izgleda!Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!
Comment
-
-
Originally posted by TETAKPunjenje ti je definitivno slabo, a majstor te zavlači ako ti kaže da to može da se šteluje.Toga batice nema već 20 i više godina.Ostaje ti da proveriš regler punjenja, kaiš alternatora i na kraju sam alternator.Punjenje mora da ti bude optimalno od 13,8-14,5. Ne sme da bude više jer ni prepunjavanje ne valja i trajno oštećuje akumulator!Proveri da nema neko nedefinisano pražnjenje.To se lako radi, isključiš sve potrošače, skineš minus klemu i izvršiš merenje izmedju minus kleme i stubića.Svako očitavanje je pražnjenje bez pokrića!
To definitivno nije Varta.Ona je 3 X skuplja!Ja ti savetujem da jednostavno kupiš Black Horse.Evo ti par razloga, cena je tu oko sredine, takav je i kvalitet, garancija je 2 godine i relativno se lako ostvaruje, servisi na svakom koraku i bar znaš šta kupuješ, a ova nova siva serija čak lepo izgleda!
Sada mene jos nesto interesuje. Garanciju imam na akumulator. Da li treba i auto da odvezem do servisera ili samo akumulator tj dali na osnovu stanja akumulatora moze da utvrdi da auto recimo nije punio isti dovoljno?
A sto se tice zezalice na istrument tabli koja se nalazi na meracu za benzin, kada je okrecem pomera se malo kazaljka za benzin!Idiots authority, promising equality, so where is the land of the free... STOP IT YOU'RE KILLING ME
Comment
-
-
e pa da, to ti je za stelovanje te skale za benzin. sad se setih. nego, uzimaj taj auto od tog lika i nadji pravog mastora. nije to bas toliki starac da mora da se improvizuje na njemu. na kraju krajeva sedi u auto pa skoci do vamo i sredi sve sto te muci, nije na kraj sveta a ne da se tamo neki kvazi elektricari uce na tvom autu. a sto se saltera tice, sve 80-ice imaju isti menjac. ja do sada nisam sreo ni jednu koja ima rikverc napred dok recimo moj audi ima. ti rece da je prekidac u redu posto kad ga rukom pritisnes rikverc svetlo radi. na koj ti rekidac mislis ? sto se tice onoga sto si reko da nece uvek i lepo u rikverc evo sta ti treba
deutsche gemacht-gut gemacht...
Comment
-
-
Originally posted by zverkoe pa da, to ti je za stelovanje te skale za benzin. sad se setih. nego, uzimaj taj auto od tog lika i nadji pravog mastora. nije to bas toliki starac da mora da se improvizuje na njemu. na kraju krajeva sedi u auto pa skoci do vamo i sredi sve sto te muci, nije na kraj sveta a ne da se tamo neki kvazi elektricari uce na tvom autu. a sto se saltera tice, sve 80-ice imaju isti menjac. ja do sada nisam sreo ni jednu koja ima rikverc napred dok recimo moj audi ima. ti rece da je prekidac u redu posto kad ga rukom pritisnes rikverc svetlo radi. na koj ti rekidac mislis ? sto se tice onoga sto si reko da nece uvek i lepo u rikverc evo sta ti treba
Idiots authority, promising equality, so where is the land of the free... STOP IT YOU'RE KILLING ME
Comment
-
-
vidi, lepo je to od tebe sto oces da ispostujes coveka ali ako ti ne zavrsava posao hebes ti to postovanje. ovo cudo mozes da proveris svaki put kad sednes u auto. od oka se vidi da li je razlokano. sto se automata na menjacu tice, pogledaj da li moze da se steluje tj da se malo izvuce sam taster posto verovatno poluga ne stize dovoljno da ga zatvori. dakle skines prekidac i ako nema neki djavo za stelovanje onda probas klestima malo da ga izvuces ali gledaj da ne preteras da ti ne bi onda stalno svetlelo rikverc svetlo. za pocetak, skini ga i pogledaj koliki hod ima pa javi.
pozdeutsche gemacht-gut gemacht...
Comment
-
-
Nemoj se igrati sa tim direktnim prespajanjima.Idi redom neka ti neko napuni akumulator(provera napunjenosti bometrom), a onda ga ispitaj na za to predvidjenom uredjaju.Kada budeš siguran da je aku ok idi na proveru punjenja, pa kada i to uradiš proveri gubitke struje.U ovom lancu ćeš sigurno doći do rešenja!Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!
Comment
-
-
Originally posted by TETAKNemoj se igrati sa tim direktnim prespajanjima.Idi redom neka ti neko napuni akumulator(provera napunjenosti bometrom), a onda ga ispitaj na za to predvidjenom uredjaju.Kada budeš siguran da je aku ok idi na proveru punjenja, pa kada i to uradiš proveri gubitke struje.U ovom lancu ćeš sigurno doći do rešenja!, a akumulator je on punio i jutros je upalio kako i treba!
za pocetak, skini ga i pogledaj koliki hod ima pa javi.
pozz i javljam vam sutra sta smo uradili!!!
Evo i mene konacno. Menjao sam ISP pa me nije bilo neko vreme.
Evo ga i davac svetla za rikverc. Probao sam amlo da mu cackam taj pipak koji daje struju ali ne mrda ni malo. SVe je na svom mestu.
Inace posle nekog vremena automat za rikverc svetlo je proradio sam od sebe)))
Idiots authority, promising equality, so where is the land of the free... STOP IT YOU'RE KILLING ME
Comment
-
Comment