Pozdrav momci!Sto se tice sledeceg projekta postoji nekoliko mogucnosti.Razmisljao sam o nekom Golfu I VR6 recimo.Onda mi pre neki dan za malo utece Alfa 156 sa crknutim motorom.Nazalost nisam stigao na vreme pa je prodata.Imao sam u garazi pravi motor za nju 20 VT iz Lancie Kappe.Mislim da bi ta kombinacija bila extra uz recimo neke 18 coli felne.To je serijskih 220 KS plus neka dobra turbina i to bi bilo to.Ne znam videcemo sta ce se pojaviti.Ne zurim.Motor mi stoji u garazi pa cemo ga negde vec ugraditi,mozda u nekog Tipa ili Brava.Veliki pozdrav!!!
Ipak je Italijan.20 V Turbo naravno.Posto sam u medjuvremenu uvezao jos jednog 20 VT kupea resio sam da ga guram ka sto vise ks.Narucena je nova turbina(preko Turbo servisa stize 5. februara),stavljen ogroman interkuler,Forge motorsport dump ventil,nabavljene vece dizne,walbro 255 stigla iz Engleske kao i neke styling stvari.Tu su Raid SR Line boost satic,spojler gepeka,novi prednji i zadnji diskovi i plocice(grooved disks).Dok cekam turbinu krenuo sam sa pravljenjem izduva od 3".Uradjen je downpipe kao i sve ostale cevi.Ostalo je jos da se rese lonci.Fale mi prednji tvrdji(powerflex) selen blokovi satici za air fuel ratio i temperaturu izduvnih gasova.E zbog svega toga planiram da prodam prethodnog Kupea koji je takodje 20 VT da bih mogao da sve odradim kako bih hteo do kraja.Pozdrav!
Evo malo da osvezim temu.U zadnje vreme se radilo na Kupeu.
Konacno je zavrsen,i ispalo je i bolje nego sto sam ocekivao.Svi parametri u radu su besprekorni,bez greske.Iskreno malo sam strepeo kako ce na kraju da radi ali ispostavilo se da sam bespotrebno brinuo.
Kao sto znate radi se o 20VT modelu koji sam malo modifikovao.Na auto su namontiran sledeci delovi:
-Garet GT2871R nova turbina
-interkuler u braniku ogromnih dimenzija
-pumpa za gorivo Walbro 255 i uradjena nova instalacija za nju da bi se obezbedio odgovarajuci napon
-injektori marke Bos od 440 ccm
-regulator pritiska goriva 3.8 bara
-kompletno uradjena glava motora(portovanje)
-izduv od 3"celim putem zajedno sa downpipe-om(lonci su marke Simons-Svedska,cevi su savijane kod nas)
-pop-off marke Forge motorsport
-K&N 57i kit za Fiat Coupe
-wideband standalone AEM
-i na kraju najvaznije chip stage 4 koji je ujedinio sve i obezbedio da auto radi savrseno.
Eh da stavljene su druge felne .Radi se o 18" felnama od novog Brava.Uz felne i nove gume Falken 215-35-18.
Sto se tice snage motora nije merena ali sam veoma zadovoljan.Ponasanje u odnosu na staro stanje pre prerade je nebo i zemlja.Tuner koji mi je radio mapu je odradio extra,nemam nikakvih problema.Hladan start,ler gas,off boost,on boost sve radi kako treba.Auto vise nema klasicnu turbo rupu kao ranije,vec je dosta ispeglana.Blokada je pomerena sa fabrickih 7100 malo uvis.Inace sama turbina ima jos dosta potencijala medjutim nisam hteo da idem do kraja.U dogovoru sa tunerom ostavljena je povelika rezerva jer mi je motor standardan.Za neka dalja izvlacenja snage moralo bi da se donji deo motora radi tj. da se ugrade kovani klipovi i klipnjace.To je vec sledeci korak.Kako sa strane imam rezervni motor on ce biti nagradjen sa doticnim delovima.Pozdrav svim forumasima.
eh da da je meni jedan takav sad za 27 februar(speed day u Monci)pa da oderem one krelce sa GP abartom .mora da izvuko 270ps.nego bregaste su od C&Bariani?
Ono sto ja znam o njima,da moze i 400 ks da se vozi sa serijskim klipovima i klipnjacama,mada je rizik veliki da sve nestane u dimu.
Ja nisam merio snagu mog Kupea ali je ogromna razlika u odnosu na stanje pre prerade sa GTEC1 chipom sa kojim bi trebalo da ima 250 ks.
Sledeci korak su kovani klipovi i klipnjace i nadam se 4x4 pogon.
Comment