Prosto ne mogu da verujem da sam prisutan ovde na forumu vec godinu dana a da jos nisam predstavio svoj auto.Ne znam kako sam to propustio,ali...nikad nije kasno.
Dakle,radi se o Mazdi 323f poznatijoj kao Lantis 1840cm3, 84kw, 97g. Do pre godinu dana kada sam odlucio da pazarim japanca,i samo japanca nisam nikada imao prilike da vidim ovaj auto.Posle 3 meseca pretrage po netu,oglasima,...video sam jedan oglas gde lik prodaje Mazdu Lantis! Bilo je mi interesantno ime pa sam na Googlu ukucao taj pojam i on me "bacio" na club323f,gde sam video par nekih Mazdi i nasam verovao da taj auto kosta kod nas u oglasima 5 hiljada eura!? Sam sebi sam rekao,ako je to taj auto idem i peske da ga kupim. Pozvao sam drugara koji se bavi mehanikom i specijalnost su mu japanci,i rekao da sutra dolazim u Bg da vidimo jednu mahinu. Cim smo se priblizili mestu sastanka na udaljenosti od 300,400m ugledao sam auto i rekao : Ja ovaj uzimam i to je kraj! Drugar me savetovao da cutim i da ce on da prica i pregovara,i da garantuje da ce cenu od 5k spustiti sigurno za 500 evrica.Rekao sam da ako to uspe taman toliko ostaje za to vece za "ice i pice". Drugar je bukvalno "kenjao" 2 sata,...te ovo ne valja,ovo nije dobro,ovo treba da se sredi...da me je u jednom trenutku lik koji prodaje upitao" Gde nadje ovog debila,zivota ti??! Mislim ja u sebi,nije debil nego se pravi,ali i sam se zabrinuo dal da kupujem posle ovoliko zamerki.Posle probne voznje drugar pridje i kaze: Daj mu koliko god da ti trazi,jer ja nemam za sta da se u'vatim i spustim cifru! Pravim ovde budalu od sebe ali ne vredi. Kako je u oglasima cifra bila 4.900e ja sam "znalacki" poneo u koverti 4.600e i to sve po 50e(da gomila bude veca),razmisljajuci da ce lik kada vidi da im am kes odmah popustiti! Kao sto sam i pretpostavio,posto sam baksuz za lovu,liku ne pada na pamet da cifru spusti,vec kaze da moze samo da spusti za 100e,tek za to sto sam se cimao i dolazio iz Kraljeva,da odem kuci,razmislim 3,4 dana i odlucim i posle toga se javim.Videvsi da od cenjkanja nema nista,nije mi preostalo nista drugo vec da pozovem prijatelja da mi posalje jos 200e,sto je ovaj i napravio.Posle pola sata bio sam za volanom Mazde,na puto BG - KV vozeci se na plin za koji mi je pare pozajmio drugar mehanicar jer sve sto sam imao dao sam predhodnom vlasniku i NIJE MI ZAO!!!
Malo o autu: Naveo sam gore ono osnovno,kubikazu,godiste...boja je bela(ne metalik vec akrilna),u trenutku kupovine je bila registrovana tek 15 dana i na km satu 141.000km,ugradjen plin,ove iste alu-felne(14),obican Pioneer-ov cd(koji je odmah zamenjen Pioneer-ovim mp3 playerom),fabrickim zvucnicima od kojih je jedan pozadi produvao i onda sam ugradio 2 zadnja nova Pioneer,sve ispravno(el.ogledala,podizaci,klima,...). Sve sto je trebalo napraviti,je da se zameni zadnji stabilizator balans-stangle jer je olabavio i lupkao.To sam "trpeo" punih 6 meseci,tj. do letos kada sam malo dosao do neke "crkavice" i napravio malo vece (treba reci-redovne) zamene: zamenjeni filteri(goriva,polen,vazduha),disk plocice,gume(Tigar Hitris 185/65),pomenuti stabilizator,svecice,dihting dekla,gumice prednje balans stangle...). Sto se plina tice,tu sam imao malo problema jer je plin ugradio neki "pametni" italijan(jer je odatle uvezena),pa sam pre nekih mesec dana otisao na kompletni "remont" plina.Zamenio sam kompletno sva creva jer su bila nekvalitetna a jedno cak i nije bilo za plin(!!!),ventil(Lovato),a stavio sam i nepovratnik plamena jer je plin jednom detonirao i tom prilikom je stradala kutija filtera vazduha,i da se ne bi nesto strasnije desilo(kao npr. protokomer). Sa takvim uredjajem izvlacio sam max. 170km/h,a sa ovim "modifikacijama" jos nisam isprobao ali mislim da ce daleko bolje jer nema vise onog "cimanja" kada pri npr. 100km/h prebacite sa benzina na plin,jer sada se ponasa isto i na benzinu i na plinu.Kada isprobam napisacu pod P.S. Sto se tice nekih drugih stvari,stvarno mi vise ne pada na pamet. Ostaje mi da sredim tu flekicu na zadnjem braniku(danas sam bio kod majstora i napravio boju i cim prestane kisa cu taj deo malo "zamazati",i mozda na prolece ofarbam brave i retrovizore u belo,i poliranje obavezno.Ima na par mesta tackica od kamencica,nekoliko sitnijih ogrebotina(ali nista drasticno vidljivo) i to je to.
Nadam se da nisam smorio,i da nesto nisam izostavio.Ako neko ima predlog,pitanje,sugestiju...bilo bi zanimljivo,videti ih.Pozdrav iz Kraljeva.




Dakle,radi se o Mazdi 323f poznatijoj kao Lantis 1840cm3, 84kw, 97g. Do pre godinu dana kada sam odlucio da pazarim japanca,i samo japanca nisam nikada imao prilike da vidim ovaj auto.Posle 3 meseca pretrage po netu,oglasima,...video sam jedan oglas gde lik prodaje Mazdu Lantis! Bilo je mi interesantno ime pa sam na Googlu ukucao taj pojam i on me "bacio" na club323f,gde sam video par nekih Mazdi i nasam verovao da taj auto kosta kod nas u oglasima 5 hiljada eura!? Sam sebi sam rekao,ako je to taj auto idem i peske da ga kupim. Pozvao sam drugara koji se bavi mehanikom i specijalnost su mu japanci,i rekao da sutra dolazim u Bg da vidimo jednu mahinu. Cim smo se priblizili mestu sastanka na udaljenosti od 300,400m ugledao sam auto i rekao : Ja ovaj uzimam i to je kraj! Drugar me savetovao da cutim i da ce on da prica i pregovara,i da garantuje da ce cenu od 5k spustiti sigurno za 500 evrica.Rekao sam da ako to uspe taman toliko ostaje za to vece za "ice i pice". Drugar je bukvalno "kenjao" 2 sata,...te ovo ne valja,ovo nije dobro,ovo treba da se sredi...da me je u jednom trenutku lik koji prodaje upitao" Gde nadje ovog debila,zivota ti??! Mislim ja u sebi,nije debil nego se pravi,ali i sam se zabrinuo dal da kupujem posle ovoliko zamerki.Posle probne voznje drugar pridje i kaze: Daj mu koliko god da ti trazi,jer ja nemam za sta da se u'vatim i spustim cifru! Pravim ovde budalu od sebe ali ne vredi. Kako je u oglasima cifra bila 4.900e ja sam "znalacki" poneo u koverti 4.600e i to sve po 50e(da gomila bude veca),razmisljajuci da ce lik kada vidi da im am kes odmah popustiti! Kao sto sam i pretpostavio,posto sam baksuz za lovu,liku ne pada na pamet da cifru spusti,vec kaze da moze samo da spusti za 100e,tek za to sto sam se cimao i dolazio iz Kraljeva,da odem kuci,razmislim 3,4 dana i odlucim i posle toga se javim.Videvsi da od cenjkanja nema nista,nije mi preostalo nista drugo vec da pozovem prijatelja da mi posalje jos 200e,sto je ovaj i napravio.Posle pola sata bio sam za volanom Mazde,na puto BG - KV vozeci se na plin za koji mi je pare pozajmio drugar mehanicar jer sve sto sam imao dao sam predhodnom vlasniku i NIJE MI ZAO!!!
Malo o autu: Naveo sam gore ono osnovno,kubikazu,godiste...boja je bela(ne metalik vec akrilna),u trenutku kupovine je bila registrovana tek 15 dana i na km satu 141.000km,ugradjen plin,ove iste alu-felne(14),obican Pioneer-ov cd(koji je odmah zamenjen Pioneer-ovim mp3 playerom),fabrickim zvucnicima od kojih je jedan pozadi produvao i onda sam ugradio 2 zadnja nova Pioneer,sve ispravno(el.ogledala,podizaci,klima,...). Sve sto je trebalo napraviti,je da se zameni zadnji stabilizator balans-stangle jer je olabavio i lupkao.To sam "trpeo" punih 6 meseci,tj. do letos kada sam malo dosao do neke "crkavice" i napravio malo vece (treba reci-redovne) zamene: zamenjeni filteri(goriva,polen,vazduha),disk plocice,gume(Tigar Hitris 185/65),pomenuti stabilizator,svecice,dihting dekla,gumice prednje balans stangle...). Sto se plina tice,tu sam imao malo problema jer je plin ugradio neki "pametni" italijan(jer je odatle uvezena),pa sam pre nekih mesec dana otisao na kompletni "remont" plina.Zamenio sam kompletno sva creva jer su bila nekvalitetna a jedno cak i nije bilo za plin(!!!),ventil(Lovato),a stavio sam i nepovratnik plamena jer je plin jednom detonirao i tom prilikom je stradala kutija filtera vazduha,i da se ne bi nesto strasnije desilo(kao npr. protokomer). Sa takvim uredjajem izvlacio sam max. 170km/h,a sa ovim "modifikacijama" jos nisam isprobao ali mislim da ce daleko bolje jer nema vise onog "cimanja" kada pri npr. 100km/h prebacite sa benzina na plin,jer sada se ponasa isto i na benzinu i na plinu.Kada isprobam napisacu pod P.S. Sto se tice nekih drugih stvari,stvarno mi vise ne pada na pamet. Ostaje mi da sredim tu flekicu na zadnjem braniku(danas sam bio kod majstora i napravio boju i cim prestane kisa cu taj deo malo "zamazati",i mozda na prolece ofarbam brave i retrovizore u belo,i poliranje obavezno.Ima na par mesta tackica od kamencica,nekoliko sitnijih ogrebotina(ali nista drasticno vidljivo) i to je to.
Nadam se da nisam smorio,i da nesto nisam izostavio.Ako neko ima predlog,pitanje,sugestiju...bilo bi zanimljivo,videti ih.Pozdrav iz Kraljeva.





Comment