Mercedes 190D

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kova
    CBC Član
    • 11.01.2008
    • 39
    • Hrvatska,Zagreb

    #16
    Originally posted by shaq

    Inace imamo coveka na forumu koji je napravio svoje ubrizgavanje na osnovu Marelli IAW ubrizgavanja (provalio unutra kako funkcionise firmware) i daje uz njega PC softver za podesavanje na razne motore. Koliko sam video iz prve ruke moze se remapirati lako za 2.5-16. Zove se NickRP i koliko sam cuo radi u Boschu bas na ubrizgavanjima (tako pise u jednom postu). Cena je za ono koliko traze nemci za slicnu stvar (a znam koliko traze) prava sitnica
    2.5-16 sa tim ubrizgavanjem sa elekticnim diznama i leptirom na svakom cilindru bi po meni jeo malu decu. Onda olaksavanje ventila, poliranje kanala, povecavanje kompresije dobilo bi se tu nesto, a takodje imamo ovde ljude za to


    :
    takve sam i ja imao planove kad bi kupio 2.5-16...sam kaj sam ja mislio stavljati ITB granju...

    Comment


    • #17
      Naravno da govorimo istim jezikom to sam i hteo reci.

      Sta bi predlozio da mi mozemo napraviti pa da angazujemo ljude koji nam to mogu omoguciti za normalne novce, a ne ko svabe. Stvarno nisu normalni sa cenama. Ako npr stavimo Marelli, sta mislis o tome?

      Evo ga taj na youtube, prati obrtaljku muzika za moje usi...

      obrtaljka do 10.000 predivno http://www.youtube.com/watch?v=ivZH-...eature=related

      PS sta ti je ITB grana? Nisam sigaran na sta mislis?

      PS2 kakvo onaj svabo ima paljenje tek sam sad video

      Comment

      • kova
        CBC Član
        • 11.01.2008
        • 39
        • Hrvatska,Zagreb

        #18
        slika govori više od riječi...
        ugl....svaki cilindar ima svoju zasebnu klapnu...





        a ova ideja nije loša....moglo bi biti nešto od toga da se organizira...

        Comment


        • #19
          Originally posted by kova
          slika govori više od riječi...
          ugl....svaki cilindar ima svoju zasebnu klapnu...

          a ova ideja nije loša....moglo bi biti nešto od toga da se organizira...

          Posto ja pricam jako dobro nemacki, to je Einzeldrossel (leptir po svakom cilindru) to bi ja obavezno stavio pase mislim sa nekog BMW E30 zar ne?

          Pitacu ove svabe odakle oni to stavljaju. A ovaj rail visokog pritiska goriva sto blize diznama je po meni jako dobra ideja. Jel znas koliko je to u barima?

          PS pa te leptire po svakom cilindru ima i onaj plavi motor, samo je to kod njega telo samog mehanizma tanje. Ovi difuzori sto ubrzavaju vazduh su OK ali gornji ima jos bolju stvar to je ovaj carbon box jer ni previse otvoren filter ne valja, isprobavao sam to pa znam

          Comment

          • kova
            CBC Član
            • 11.01.2008
            • 39
            • Hrvatska,Zagreb

            #20
            jbg....ja baš ništ ne znam njemački tak da se nismo sporazumjeli....jbg....e sad nebi znao kolko je pritisak....trebat ću pogledat u brošurama...mislim da je negdje pisalo...

            Comment


            • #21
              ja sam na w201.com i w201-16v od osnivanja ali svabe nesto hoce reci, nesto kriju. Nema veze imamo ovde ko to da nam kaze.

              Za to ubrizgavanje se hvale kao da je placeno milion eura, a nista specijalno treba naci leptire to je najveci problem, carbon airbox znam ja da napravim jer znam da radim sa tim smolama i tkaninama to nije problem.

              Moralo bi da pasu ti leptiri od M3 2.5 E30 on je imao cetiri cilindra, sad nisam nikad video taj motor uzivo trebalo bi to progooglati

              Jos kad bi dobio one bobine sto su nataknute na svecica ali mislim da se ne moze zavuci u one rupe od ventil dekle, sta mislis?

              Bitan je sto kraci put vazduha od ulaza do cilindra (zato je standardna usisna grana od 16v shit jer je predugacka) a carbon je dobar izolator od toplote i omogucuje sto hladniji vazdug i jos niz drugih pogodnosti kao sto je efekat skupljanja vazduha koji dolazi velikom brzinom i ponasa se kao mini turbo na brzinama preko 200km/h to nije velik pritisak nadpunjenja samo usled kretanja vozila ali opet pomaze

              Comment


              • #22
                Inace od prerada sa 4 cilindra mi je najdrazi onaj sa turbo iz Norveske sa motorom od Coswortha Sierre koji je kupio auto od DTM vozaca i mehanicara Rolanda Ascha, taj auto koristi padobran za kocenje i ima merenih 450KS. Za tog sam cuo 2000te godine ne znam ima li ga jos na internetu, sad cu da pogledam...

                Slika - kocenje drag race padobranom:





                evo linka fale neke slike, u medjuvremenu su nestale sa Interneta, imam ih ja kuci sve ako neko zeli poslacu mu.

                Latest news coverage, email, free stock quotes, live scores and video are just the beginning. Discover more every day at Yahoo!


                Izjava vlasnika ove zveri me posebno inspirise

                Hansens philosofy is quite simple: One cannot have to much power!



                vise slika ovog auta se moze naci na http://www.bilforumet.no/galleriet/s...ry.php/cat/671

                Inace oni leptiri po svakom cilindru izgleda da ima dva tipa ako sam ja dobro razumeo Einzeldrossel kad svaki ima leptir kao na donjim slikama sa difuzorima na svakom cilindru i Flachschieber kao kod plavog motora, gde je telo nosaca leptira tanje jer leptiri nisu bas kruznog oblika kao obican leptir gasa, nego se podizu kao roletne na gore i otvaraju put vazduhu. Ako sam nesto pomesao nek me neko ispravi.

                Comment

                • dr.benz
                  CBC Član
                  • 06.01.2008
                  • 73
                  • beograd

                  #23
                  Ne bi ja bas tako lako odbacio 2.3-16 za neki tuning! Po mom iskustvu,2.3-16 je zivlji i brutalniji od 2.5-16,a to i same performanse govore! Cinjenica je da je 2.5-16 malo savremeniji i ugladjeniji, i da je na njemu Mercedes ispravio sve greske koje je imao 2.3-16,ali je meni bas taj prvi model od 185ks nekako najdrazi!
                  Mislim da je skroz izvodljivo uglaviti BMW ubrizgavanje(ali mislim da nije moralno ), a sto se tice bobina, motor M111(od 1996) ima dve bobine u deklu,i mislim da bi one mogle stati na 16v,mozda bi lulice trebalo malo produziti,ali to je i onako nikakav posao!
                  Evo mozda vam i ovo nesto pomogne,firma koja je ovo pravila je SKN,mislim da je ima negde na net-u!




                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by dr.benz
                    Ne bi ja bas tako lako odbacio 2.3-16 za neki tuning! Po mom iskustvu,2.3-16 je zivlji i brutalniji od 2.5-16,a to i same performanse govore! Cinjenica je da je 2.5-16 malo savremeniji i ugladjeniji, i da je na njemu Mercedes ispravio sve greske koje je imao 2.3-16,ali je meni bas taj prvi model od 185ks nekako najdrazi!
                    Mislim da je skroz izvodljivo uglaviti BMW ubrizgavanje(ali mislim da nije moralno ), a sto se tice bobina, motor M111(od 1996) ima dve bobine u deklu,i mislim da bi one mogle stati na 16v,mozda bi lulice trebalo malo produziti,ali to je i onako nikakav posao!
                    hej dr.benz bas mi je drago da si se prikljucio temi jer ti 16v vozis godinama a nase znanje je manje/vise teoretsko. Ja sam provozao par komada i 2.3-16 i 2.5-16 ali ih nisam osetio u potpunosti iz prostog razloga sto nisam imao svog pa da ga vozim npr godinu dana i osetim u svim situacijam kako ide i kako se ponasa.

                    Znam da se taj 2.3-16 (prva serija) smatra u nekim krugovima ljubitelja brutalnijim od 2.5-16 (bolje ubrzanje ima) ali smatram da to nije potpuna istina i pokusacu to objasniti ovde: Kod 2.3-16 sa 185KS velika mana mu je onaj lanac hoce lako da pukne ako je dotrajao sto ce verovatno biti sa ovima koji mogu nama da dodju u ruke. ako pukne dovidjenja motor, zbog cene delova, ako i ne pukne samo se istegne (jako cest slucaj) barem u nemackoj motor izgubi deo snage i nema vise 185ks nego 10-15 manje jer vremena otvaranja ventila i preklapanje ventila koje je bitno za kolicinu u****ne smese jednostavno vise nisu kao sto bi trebali biti). Naravno takvom bi autu ja prvo to promenio i stavio originalno iz MB ali uvek postoji mogucnost da pukne ili se istegne pogotovo ako krene tuning tog motora. 2.3-16 kasnija godista (87-88) su bolji jer iako je jednostruki lanac imaju dodatni zatezac, ali problem je potpuno resen tek kod 2.5-16 sa duplim lancem i tim novim tipom zatezaca lanca.


                    To sto je deo sa BMWa je stvarno tuga ali nisu ga oni izmislili postoji to 50 godina pre momenta kada je BMW poceo da pravi automobile isto kao za Getrag DogLeg menjac iz M3...mislim on ne postoji 50 godina ali ga ne pravi BMW nego Getrag i ugradjuje se i u 190 16v fabricki i jos neke modele naravno tzv 'prva dole'.

                    Ako cemo da 'turpijamo' 2.5-16 pocetak je izbacivanje KE jetronica i one dugacke usisne grane koja je usko grlo za dalji tuning. Mora tu da dodju el. dizne da se prave nove mape, a jak bi dobro dosla ta 4 leptira. Hajde raspitaj se iz prve ruke koji BMW to nosi?

                    taj prvi 2.3-16 ima pre svega vecu kompresiju, i samo zbog toga ima bolje iskoriscenje goriva i bolje performanse (ubrzanje) u odnosu 2.5-16 ili 2.3-16 modele sa smanjenom kopresijom i KAT (170 i 177 ks zavisno od godista). 2.5-16 koji imaju takvu kompresiju su retki vecinom stizu oni sa 194ks koji su imali kat. kada im skines kat ne dobija se puno, a pogotovo ne 204ks (koliko ima fabricki 2.5-16 bez katalizatora) jer je motor predvidjen za rad sa njim a pre svega ostaje ta smanjena kompresija koja je isto usko grlo za dalji atmosferski tuning, zatim drugaciji kompjuter i drugacija mapa paljenja. ako bi se nasao 2.5-16 ni kat ni ruf nego onaj goli sa velikom kompresijom, mislim da bi osnova za tuning bila jako dobra. Ako bi se nasao evo motor sa smanjenim hodom (iz kakvog BOOST trazi radilicu za svoj projekat) mislim da bi efekti bili brutalni

                    Postoji jos nesto sto sam video kod svaba a to je 2.5-8v. To je 2.5-16 kome je vracena glava sa 8 ventila i prilagodjena (od modela 2.3 obicnog polirani kanali, veci ventili itd) taj ima manje konja i slabiji je u visokim obrtajima od 2.5-16, ali u niskim obrtajima je mama za 2.5-16, u zakucavanju u sedista i obrtnom momentu je dosta nadmasio svog 16v brata. Mislim da se ovim necemo baviti, ali cisto za razmisljanje...

                    Comment

                    • kova
                      CBC Član
                      • 11.01.2008
                      • 39
                      • Hrvatska,Zagreb

                      #25
                      hmmm....vidim svi ste se okrenuli da napravimo tj ostanemo na atmosfercu...a ja znam kolko muke treba da se izvuče neka snaga iz atmosferca...pogotovo 375ks-a??....moja je prva zamisao bila na 2.5-16 šiknut turbo...eh ali...prije toga sam mislio bušiti cilindar na kolko ide...al kako nebi izgubio na okretajima išao bi brusiti cilindar i nekako smanjiti hod klipa...a same klipove zamijenio lakšima..(al narano moraju biti kovani)..tako bih dobio veći obujam motora i samim time veći obujam ispušnih plinova koji bi tjerali turbo....e sad...problem je sljedeći...jer stavljanje turboa na atmosferac nikada nije bio zahvalan i jednostavan podhvat....imam dosta slika u vezi stavljanja turbo na 2.3/2.5-16 i mogu reći da je to ipak posao...

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by kova
                        hmmm....vidim svi ste se okrenuli da napravimo tj ostanemo na atmosfercu...a ja znam kolko muke treba da se izvuče neka snaga iz atmosferca...pogotovo 375ks-a??....moja je prva zamisao bila na 2.5-16 šiknut turbo...eh ali...prije toga sam mislio bušiti cilindar na kolko ide...al kako nebi izgubio na okretajima išao bi brusiti cilindar i nekako smanjiti hod klipa...a same klipove zamijenio lakšima..(al narano moraju biti kovani)..tako bih dobio veći obujam motora i samim time veći obujam ispušnih plinova koji bi tjerali turbo....e sad...problem je sljedeći...jer stavljanje turboa na atmosferac nikada nije bio zahvalan i jednostavan podhvat....imam dosta slika u vezi stavljanja turbo na 2.3/2.5-16 i mogu reći da je to ipak posao...
                        Nisam ja ni mislio da cemo izvuci 375KS jer tu za osnovu treba kratkohodni EVO2 motor sa tim jacim federima u glavi koji svaki kosta bas, bas puno a ima ih 16 i sl. i koji mi verovatno nikad necemo imati kao osnovu, iz raznoraznih razloga. Takodje cena takvog zahvata je recimo kostala i sad kosta jako puno. EVO2 je kostao kao sto znate 500.000DM ako se ne varam, to je danasnjih 500.000 EUR za DTM. Mi to mozemo samo da sanjamo, kao i da cemo postici 370+ KS

                        No to me ni ne brine jer ne mislim ici na trke kao onaj zlatni iz ZG , a za uzivanje u voznji i 250-260KS bi bilo dovoljno, sto bi se moglo izvuci iz 2.5-16v bez KAT. Najvise sta bi ja tu voleo da dobijem je onaj predivni Einzeldrossel zvuk i naravno bolju potrosnju/performanse sa elektronskim npr. Marelli IAW ubrizgavanjem/paljenjem.

                        Za turbo se mora prvo dosta smanjiti kompresija a kako to mislis da izvedes? Preko samog dihtunga nema sanse jer se za njega prave samo u jednoj dimenziji tj standardni. Jedino neka medjuploca ali to je ... shit od posla i koliko ce trajati?

                        za do 300KS turbo (kao MAE i Albet) po meni ne trebaju kovani klipovi ni promena zapremine, bitna je samo kompjuterska kontrola rada turbine (sto kod ovih mislim da nije ni postajalo jer je njihov wastegate bio mehanicki ako se ne varam) da na vreme otvori wastegate i ne sprzi dihtung glave nista vise. Ipak je od tada proslo 20godina mnogo toga se promenilo sa tehnicke strane. Takodje ponasanje u voznji atmosferca i turba pogotovo za voznju po zavojima su nebo i zemlja po meni

                        Comment

                        • kova
                          CBC Član
                          • 11.01.2008
                          • 39
                          • Hrvatska,Zagreb

                          #27
                          ah....kolko sam ja vidio kod alberta to mi nekak...ne znam kak zgleda...za ono vrijeme je to dobro obavljen posao...al ovo kaj sam vidio kaj rade u novije vrijeme...
                          evo tipa ovog....



















                          al opet to što ti kažeš....250-280 ks-a mi je čist dovoljno da mogu guštat u vožnji onakak kak ja hoću...a iz atmosferca je to moguće...naravno uz puno truda...

                          Comment


                          • #28
                            slike su ti super. Vidi se da su tipovi caknuti skejtbord iza njega 16v turbo. Ovo dosad jos nisa video 2 ajnspric ventila po cilindru svaka im cast za to, ali kazem turbo nije moj gust ja imam zelju 2.5-16 ako nadjem pa da ubacim taj Einzeldrossel i EFI ili druga varijanta ako nadjem EVO1 u fabrickom stanju, da je realna cena pa da ga takvog dovezem ovde, nista da ga ne diram i sacuvam sve sa narandzastim zmigavcima, 16' felnama itd. To bi isto bio gust. EVO2 je svaka cast ali nije moj tip za onim zadnjim spojlerom znam sta je i koliko je doprineo pobedama ali sta ja znam pre bih voleo EVO1. Uf kakav mi je jedan promakao u Svajcarskoj a nije bio ni skup, uh kad se setim

                            Ima jedan lep evo2 na ovom sajtu, a ima i drugih retkih zverki (skoro bio evo1 kao nov ali za 3 dana prodat skoro po ceni kao za evo2). Cene, kazem, stvarno nisu normalne, ali su auta kao nova i mala kilometraza pa kolekcionari kupuju www.bahmancars.ch

                            predivni evo2 ali 50.000 franaka :





                            Jeste gledali ovog seljaka dedu iz Budimpeste sto je u EVO2 ugradio DVD, monitore u naslone, one stitnike od vetra na prednjim vratima kao taxisti sto stavljaju i izbusio filter vazduha (oskrnavio jedan dragulj kao sto je EVO2)



                            najjace mi je kad kazu evolušn KETU KETU je, inace, 2 na magyarok

                            Comment

                            • kova
                              CBC Član
                              • 11.01.2008
                              • 39
                              • Hrvatska,Zagreb

                              #29
                              moram priznati da je i meni nekako bolji EVO I....svaka čast EVO II...al opet...nekak je pre pre...ko batmobil je....jbg...

                              a za ovaj bahmancars već odavno znam....prije je bila jedna 190-ka ko nova 2.3-16 iste boje ko i moja....smoke silver...po meni najbolja boja...elegantna full...

                              a bio je i EVO I isto u top stanju..imam negdje slike.bum ti stavio poslije...

                              eh eh....i sad mene muče felge...htio bih si upicaniti svog merca....a za njega su mi najbolje felge od 17" od EVO II i ova tu.


                              ...imao sam ih na autu...nisam se ni vozio na njima jer je bila guma 225/45 pa bi mi strugao.imaš ti možda nekakve veze pa da si nađem EVO II felge.

                              a od 16" su mi najbolje felge a zna se od EVO I..

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by kova
                                svaka čast EVO II...al opet...nekak je pre pre...ko batmobil je....jbg...
                                Slazem se, bas ja kao batmobil

                                Evo jedna EVO1 replika. Za neupucene - sve EVO1 su fabricki farbane u metalik crnoj (199 Blauschwarz). Ovo na slici je neko napravio repliku na osnovu obicnog 2.5-16. Spojler kit se moze naci u kopiji za 2200 EUR ali su najveci problem zadnji blatobrani za uraditi jer se moraju proseci ne samo spoljni lim nego i unutrasnji i podici dosta uvis nije lako za uraditi, a nije ni nemoguce.


                                Imam sve te slike od bahmanove EVO1 ne moras slati svukao sam ih sa njihovog sajta dok jos nije prodat

                                pa ja znam neke ljude u nemackoj koji imaju za prodati evo2 felne, 8,25J ali ce ti strugati ja bi ti preporucio iste takve 7,5J mislim da je izasla neka serija SLK sa njima inace identicne sa tima kad se gleda spolja. Auto ce ti znatno bolje lezati sa 7.5. Ove 8.25 su dobre za EVO modele, ali znas koliko je njima veci razmak izmadju tockova? Dosta lepo se vidi na onoj slici od EVO2 sto si poslao na prosloj stranici

                                Ja sam vozio 8.5J felne, mislim nisu evo2 neke druge, nisu strugale ali mi se cudno ponasao u zavojima pa sam ih prodao. Inace na autoputu su super.

                                Cena EVO2 je u nemackoj od 300-500 zavisi od stanja, raspolozenja gazde i slicno. Najjeftinije ces kupiti ako ih neko ima na e klasi w210 pa ni ne zna sta ima, bio je takav jedan kod nas u gradu. Kaze jako su mu gadne mora ih menjati, stavice neke BBS. Kazem mu ja, hajde kad ih odlucis menjati nazovi me

                                Da one 16" su predivne i na svim kolima super stoje, i najveci gust ko se ne razume i ne primeti razliku




                                Ove felne na tvojoj slici iznad nisu lose, to je kopija onih AMG Styling4 kao sa W203 C32. Njih je vozio Jaco na svojoj 3.2 Ovo su stare slike sa susreta. Original izgleda ovako:






                                Jaco ima jedno 5-6 190ki. Njegova cura vozi 3.0 190ku metalik sivu. Njegova crna 3.2 svakih mesec dana drugacije izgleda, sad je stavio farove "clear look" sa bixenonima. Inace Jaco je nasledio nekoliko fabrika, ima se kesa i tako. Za njega i ostale svabe kazu da ima previse para. Inace extra je i kao vozac, imam video sa Nirburgringa gde sa svojom 3.2 (tada jos nije imala turbo) na krugu obilazi subarue, motocikle i tako. Jos jedan covek inficiran virusom w201

                                Ko je zainteresovan za vise info evo njegov sajt:


                                Mada najlepse po meni za 2.3-16 i 2.5-16 su EVO2 i MAE

                                EVO2:


                                MAE:

                                Comment

                                Working...
                                X