W201 190E

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vaskemica
    CBC Veteran
    • 22.01.2008
    • 108
    • Srbija,Kragujevac

    W201 190E

    Pošto sam od skoro na forumu evo da predstavim svoj auto.Ako nešto ne valja nemojte se ljutiti,nadam se da će slike biti kako treba.

    Mercedes Benz W201 190E sa motorom od 2.0 litra i 90KW(oko 120Ks),ugrađen plin,prešao po satu 152000.Kupljen pre godinu dana,inače malo pre toga uvezen iz Nemačke.
    U planu skidanje zadnjeg spojlera i možda montaža onog sa 16v a možda bude i bez spojlera.Nabavka još jednog seta felni 16" po mogućstvu neke originalne Mercedesove(ove sam dobi od devojke i ostaće za zimske gume).
    Auto je 1991.godište,odopreme ima:centralnu bravu,servo volan,ABS,grejače sedišta,električni šiber,maglenke,tonirana stakla.




























    Pre nego što sam ga podigao(strugale gume po blatobranu i kačio auspuhom na policajce)





    Već predstavljen ali mislim da mu je ovde pravo mesto.
    Nije dozvoljen link prema drugom forumu, promenio Dora
  • VladaR
    CBC Veteran
    • 28.01.2008
    • 134
    • Grocka

    #2
    Pozdrav!
    Brzine su u H. - Ti ces da me ucis kako se vozi. - Sta si rek'o?? - Nista-nista, hvala cika-Momo. Vracam ga cim popravim moj auto.

    Comment

    • alexa05
      CBC Senator XXL
      • 23.07.2006
      • 1769
      • Smederevo
      • Opel Vectra B 2.0DI 16v

      #3
      Vaskemica kao sto rekoh meca je extra, aj' objasni kako si ga podigao s'obzirom da na mom kadett-u imam slican problem. Pozdrav!
      EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

      NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

      SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

      Comment

      • vaskemica
        CBC Veteran
        • 22.01.2008
        • 108
        • Srbija,Kragujevac

        #4
        To ti nije problem,uzmeš standardne opruge,koje su mene koštale 3000 dinara sve četiri,odneseš kod majstora koji to radi i odrediš na koliko da se sabiju,ako ih uopšte sabijaš.Ja sam svoj podigao za 20mm.
        Nije dozvoljen link prema drugom forumu, promenio Dora

        Comment

        • hagor
          CBC Senator XXL
          • 05.12.2007
          • 362
          • Krusevac

          #5
          matori, meca extra izgleda, mada nebi ga ja podizao,agresivnije je malo kad je spusten, ali u svakom slucaju odlican primerak
          BMW e36 328i cabrio 2.8 193hp 280nm 1995 god.
          Mercedes 190D 2.0 75ks 1990god

          Comment


          • #6
            Originally posted by vaskemica
            To ti nije problem,uzmeš standardne opruge,koje su mene koštale 3000 dinara sve četiri,odneseš kod majstora koji to radi i odrediš na koliko da se sabiju,ako ih uopšte sabijaš.Ja sam svoj podigao za 20mm.
            Inače to se naravno ne sme raditi tako, jer ako ti pukne opruga nedaj Bože možeš proći ko Jočić

            Za Mercedes se računaju poeni na osnovu tipa motora i dodatne opreme. Kada se nadje zbir poena posebno za prednju, posebno za zadnju osovinu, gleda se u tabeli kakve opruge, kakve amortizere i kakve balans štangle (po kataloskom broju) treba da ima auto da bi normalno ležao na putu u svim situacijama. Ako baš želiš da ga podigneš ili spustiš postoje one gumene kape na oprugama one se menjaju a ne da sabijaš opruge. To nemojte ni slucajno raditi to je samoubistvo u najavi .

            Naravno obicni, sportline i 16v imaju razlicite tabele i razlicite komponente vesanja. Siroka lajsna je fabricki nesto niza od uske lajsne.

            Gumene kape se prave u različitim debljinama pri čemu se ove napred prave u 4 veličine 5mm, 10mm, 15mm i 20mm dok se zadnje prave u tri veličine.

            Koji je tip gumene kape se pozna i bez skidanja po broju resica koje su jeda do druge sa donje stane gumene kape do opruge.

            Naravno guma deblja za 5mm podiže auto za recimo 2 ili 2,5 puta ta debljina jer se radi o trouglovima koje imaju isti ugao, a razlicite hipotenuze

            Comment

            • vaskemica
              CBC Veteran
              • 22.01.2008
              • 108
              • Srbija,Kragujevac

              #7
              Ja bih stavio sa sportline modela opruge i amortizere,jer mi ta visina izgleda baš taman,jedino ne znam da li će guma 195/60 kačiti blatobran?Kad na proleće krenem sređivati auto to ću verovatno i uraditi.Kada sam menjao opruge promenio sam i krajeve spona i ležajeve tako da se kompletan auto promenio.Mnogo bolji osećaj na volanu i mnogo stabilniji.Što se tiče opruga otišao sam kod maistora po preporuci pa se nadam da nije nešto za**** i da neću imati problema dok ne dovedem sve do perfektnog stanja.Hvala na savetima.
              Nije dozvoljen link prema drugom forumu, promenio Dora

              Comment

              • VladaR
                CBC Veteran
                • 28.01.2008
                • 134
                • Grocka

                #8
                Originally posted by shaq
                Originally posted by vaskemica
                To ti nije problem,uzmeš standardne opruge,koje su mene koštale 3000 dinara sve četiri,odneseš kod majstora koji to radi i odrediš na koliko da se sabiju,ako ih uopšte sabijaš.Ja sam svoj podigao za 20mm.
                Inače to se naravno ne sme raditi tako, jer ako ti pukne opruga nedaj Bože možeš proći ko Jočić

                Za Mercedes se računaju poeni na osnovu tipa motora i dodatne opreme. Kada se nadje zbir poena posebno za prednju, posebno za zadnju osovinu, gleda se u tabeli kakve opruge, kakve amortizere i kakve balans štangle (po kataloskom broju) treba da ima auto da bi normalno ležao na putu u svim situacijama. Ako baš želiš da ga podigneš ili spustiš postoje one gumene kape na oprugama one se menjaju a ne da sabijaš opruge. To nemojte ni slucajno raditi to je samoubistvo u najavi .

                Naravno obicni, sportline i 16v imaju razlicite tabele i razlicite komponente vesanja. Siroka lajsna je fabricki nesto niza od uske lajsne.

                Gumene kape se prave u različitim debljinama pri čemu se ove napred prave u 4 veličine 5mm, 10mm, 15mm i 20mm dok se zadnje prave u tri veličine.

                Koji je tip gumene kape se pozna i bez skidanja po broju resica koje su jeda do druge sa donje stane gumene kape do opruge.

                Naravno guma deblja za 5mm podiže auto za recimo 2 ili 2,5 puta ta debljina jer se radi o trouglovima koje imaju isti ugao, a razlicite hipotenuze
                Ti ili si majstor za Mercedese ili si jako upucen u sve te stvari. Trece nema. Ja sam mog dizao upravo sa tim gumenim kapama. Bio je toliko nizak da nisam mogao prelaziti preko betonskih lezecih pandura - krljao je STALNO katalizator. A da ne pricam kad sam trebao da predjem preko nekih prevoja, ispupcenja na putu. Kad auto gledas od napred ili od pozadi ubedjen si da nema sanse da zakaci, ali kad prednji deo auta prodje i naidje sredisnji ... Nemoj se zezati sa oprugama (Vaskemica je uradio sta je uradio, ali on ce paziti sto se tice krivina i nece prelaziti preko 120 autoputem - a moram nekako da te opravdam, mada si napravio sranje ), te gumene kape su resenje upravo za te stvari.
                Brzine su u H. - Ti ces da me ucis kako se vozi. - Sta si rek'o?? - Nista-nista, hvala cika-Momo. Vracam ga cim popravim moj auto.

                Comment


                • #9
                  Nisam majstor, ja sam magistar elektrotehnike po struci a MB volim i poznajem dosta dobro.

                  Vesanje je nauka. Velika nauka. Pogotovo na Mercedesima nije to samo spustiti auto.

                  AKo ga spustis npr. samo napred on nazad se podigne i obrnuto. Auto je kao klackalica na prevojima i sve mora biti u balansu i ravnotezi u principu je jako kompleksan problem.

                  Naravno standardan MB stoji kako ja kazem ko camac, napred visok nazad nizak sto je ruzno i treba nesto uraditi to se slazem, ali pametno!

                  Takodje progresivne opruge npr 16v i sportline ako se stave na obicnu sasiju (koja ima obicne opruge fabricki) one nece kaciti zato sto su progresivne, tj sto se vise sabijaju pri voznji u datom momentu postaju sve tvrdje. Sa njima gume nece kaciti i trpe mnogo veca opterecenja ali kod obicne sasije napred bukvalno pocnu da izvaljuju (cepaju od ivica) one gore metalne kape sto drze opruge tako da i sa tim budite jaaako oprezni. Nije to za igranje.

                  Naravno nikad ne stavljati progresivne opruge bez njihovih amortizera koji su jace punjeni (tvrdji) to je pravilo broj jedan.

                  Takodje ko hoce da bude bezbedan nek ubaci one aluminijumske listice napred kosta par ispod 10 eur. Oni sprecavaju pucanje opruga usled rdje i starosti. Kod novih Mercedesa to ide fabricki.

                  Takodje opruge ako nisu uparene sa amortizerima i jacim (debljim) balans stanglama auto je katastrofa za voznju. Pricacu vam vise o tome kad se jednom vidimo uzivo.

                  Comment

                  • vaskemica
                    CBC Veteran
                    • 22.01.2008
                    • 108
                    • Srbija,Kragujevac

                    #10
                    Ovo me sve brine jer izgleda da sam stvarno napravio sranje.Shaq ako ti nije problem možeš li mi reći gde bih mogao odraditi da mi auto bude ove visine kao sad a da bude bezbedan.Hvala.

                    Inače opruge koje su bile ranije su bile istim principom sabijane a i auto je na jednoj strani bio niži i samo je jedan točak kačio blatobran.Sa tim oprugama sam vozio auto oko160 i nije imao nikakvih problema,dok sad kad vozim preko 130 kao da lebdi.Mislio sam da je zbog guma,mada sam stavio nove zimske ali izgleda da je zbog loše odrađenog posla.

                    P.S.Bio bih zahvalan na svakoj informaciji i pomoći da dovedem auto da odlično izgleda a da bude bezbedan.
                    Shaq visina kao što je tvoj bi mi baš odgovarala.
                    Nije dozvoljen link prema drugom forumu, promenio Dora

                    Comment


                    • #11
                      Da bi stajao kao moj moras naci sve od sportline-a: opruge, amorte, balans stangle prednju i zadnju i kuciste volana sa kracim prenosnim odnosom. Jos na kraju podesis sa gumicama visinu kakvu zelis +/-

                      ja imam opruge od 2.3-16 viska mogu ti ih dati na poklon stoje mi da budes bezbedan. Ako su ti solje od opruga zdrave OK, ako je udaran ili pocela korozija bolje nemoj da ih stavljas.

                      sta da radim kad skupljam delove od 16v kao hrcak i kad mi ni ne trebaju

                      Opruge od 16v su progresivne a visoke jer je 2.3-16 u startu bio zamisljen za rally. Sa njima ne moze da zacese po visini, jedino ako su gume balonjare pa kaci po sirini to je nesto drugo (presiroka guma / felna)

                      Onda visinu mozes regulisati po zelji sa onim gumenim kapama, jedino ti amortizeri moraju biti ili tvrdje punjeni ili novi da bi sve funkcionisalo kako je zamisljeno.

                      Imam i H&R crvene sportske, isto sam dobio na poklon stoje mi u garazi, samo su niske kao prvo to manje vise moze se podesiti gumenim kapama, ali zadnje su tvrde kao da vozis taljige a ne auto

                      Comment

                      • vaskemica
                        CBC Veteran
                        • 22.01.2008
                        • 108
                        • Srbija,Kragujevac

                        #12
                        Hvala ti puno,legenda si.Šolje su stavljene pre oko 2-3 meseca nove,nadam se dobrog kvaliteta.Ako ti nije problem mogao bi te opruge da mi pošalješ ili da ja dođem kod tebe da ih uzmem jer dolazim u subotu u Beograd.Hvala ti puno.Uzeću i nove amortizere,samo mi reci koji bi bili dobri za te opruge.Cena mi je nebitna samo da auto ide kako treba.

                        P.S.Ja sam već na ti,mada smatram da nije problem jer sam sigurno dosta mlađi,nadam se da nema ljutnje.
                        Nije dozvoljen link prema drugom forumu, promenio Dora

                        Comment


                        • #13
                          BTW Pa ako imaš položeno ne možeš biti puno mlađi. Ja sam '77

                          Ne mislim šolje amortizera, nego one metalne kape (šolje) što gore drže opruge. Ne verujem da si to menjao, pošto je auto mlađi ako nije lupan onda ne brini

                          Ne verujem da ću doći na skup ali ti mogu poslati cityjem ti plati poštarinu pri preuzimanju i to je to.

                          Samo mi javi na PM ili ovde tvoju adresu i broj mob. da im dam.

                          Amortizeri ako možeš da biraš obavezno Bilstein od 2.3-16 ili sportline (i jedni i drugi su sa jačim punjenjem). Ako nemaju nego obične onda probaj da poručiš. U svakom slučaju gasni nipošto uljani, reparirani, turski, kayaba i slično

                          Comment

                          • vaskemica
                            CBC Veteran
                            • 22.01.2008
                            • 108
                            • Srbija,Kragujevac

                            #14
                            Ja mislio da si stariji jer vidim da si magistar elektrotehnike.Ja mislim ako meni treba četiri da dam dve godine treba i drugima.Inače sam 83.Pozdrav pa prvom prilikom plaćam klopu kad se sretnemo.
                            Nije dozvoljen link prema drugom forumu, promenio Dora

                            Comment


                            • #15
                              mora da si se opasno zaljubio kad ne ucis

                              Comment

                              Working...
                              X