jos 1 saxo vts bleutander

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • alenas
    CBC Član
    • 21.01.2008
    • 102
    • negotin

    #31
    Originally posted by milosVTS
    e ljudi jel znate gde mogu da nadjem plocicu gde pise 16v na usisu moja je pukla,kad sam nesto cackao
    e stvarno i meni bi trebala zato sam i izlepio ono vts 16 v. a za ovaj egr ventil kod mene radi 10 sec kad upalim auto ili ako vozim lagano radi nonstop cim povecam gas ili dam medju gas pumpa se ugasi a kad je auto vruc onda radi stalno. mene nervira jer vidim da utice na rad motora kad radi pumpa sve ok a kad se ugasi motor mi ne radi ravnomerno i sto kaze shonsy dimi i vise trosi e sad ne znam da li imaju veze dizne jer su mi 3 stare a 1 nova ali sam ih sve cistio.
    shonsy kako ti je majstor resio taj problem i koji ?

    Comment

    • mishio
      CBC Senator XXL
      • 29.05.2007
      • 1204

      #32
      ne bi trebalo da radi losije, meni se to samo upali kad je ladan motor cim dam gas se gasi, i posle se uopste ne pali, ili je ja ne cujem niti osecaj bilo sta u radu motora

      Comment

      • alenas
        CBC Član
        • 21.01.2008
        • 102
        • negotin

        #33
        ni kod mene se ne pali osim kod sledeceg paljenja ali se vidi razlika u radu ali probacu da ocistim taj ventil ako moze. kad bi spustio zadnji deo jer bi bila velika razlika i da li bi izgubio na tvrdoci nervira me mnogo vidi se rezervni tocak i auspuh do pola auta ne znam kakav je kod vas odnos visine prednjeg i zadnjeg dela mislim da li je tako fabricki da mi posle ne bude zadnji deo nizi od prednjeg

        Comment

        • shonsy
          CBC Senator XXL
          • 11.05.2007
          • 1391
          • London/Beograd
          • Honda CBR 125R

          #34
          EGR ventil radi stalno, bar bi tako trebalo da bude, kao sto rekoh uloga mu je da vraca procenat izduvnih gasova na reciklazu u motor i samim tim ne bi trebalo malo da radi, a malo ne. On se najnormalnije cisti i trebalo bi da se na taj nacin srede problemi vezani za njega. Ako ne uspe, onda moze da se zatvori, fizicki - nekim predmetom, a ostaje naravno i mogucnost kupovine novog, jedino sto su uzasno skupi, a niko ne daje garanciju - mogu da riknu vrlo brzo. Bar je tako bilo na cliu 1.5dci, mozda je nesto drugacije na benzinjarama. Ja kad sam isao na ciscenje sa cliom, bilo je toliko garezi i masnoce u njemu.. pun je bio!
          @Alenas - poslacu ti na pp kad dodjem kuci inf. o servisu gde su mi sredili taj problem i kod kojih cu odrzavati i saxa. Meni se vise ne gasi chek engine lampica, dizne su mi skoro zapusene, neophodno im je ciscenje. Gde si ti vozio saxa na ciscenje i kako si zadovoljan, jel osecas neku razliku u primanju gasa, jel ne trokira vise na niskim obrtajima?

          Comment

          • alenas
            CBC Član
            • 21.01.2008
            • 102
            • negotin

            #35
            ja sam dizne nosio kod bosiste jer sam jednu ubacio novu a 3 stare jer mi je izbacivalo cek engine i na dijagnostici mi je izbacivao gresku za 1 i 3 diznu i tamo su mi preverili da li su ok i menjali sita i cistili auto se ne gusi ima razlike ali me hebe taj ventil ba mi ler gas cudan kao da radi na 3 cilindra a vuce normalno

            Comment

            • GoranBG
              CBC Senator
              • 29.04.2007
              • 282
              • Beograd
              • TU5J4

              #36
              Meni takodje taj ventil radi samo u pocetku i posle 10-15 sekundi se ugasi,posle mozda radi a mozda ne,posto ga ne cujem.Mozda je kod tebe zapusen ili blokiran pa nesto zeza.
              I ne bih rekao da se to uopste zove EGR ventil, mada ga mi svi zovemo tako,zato sto on ne recirkulise izduvne gasove,vec uzima svez vazduh i ubacuje ga,prati creva od pumpe i videces da ima jedno crevo odakle uzima svez vazduh.Bar je tako kod mene

              Comment

              • alenas
                CBC Član
                • 21.01.2008
                • 102
                • negotin

                #37
                zove se agr ventil kroz njega ulazi vazduh iz pumpe ima dobar pritisak ali ne dozvoljava da izdju gasovi iz motora. ko ga hebe kako je isao do sad i od sad ce na dalje nego nisam znao mislio sam da mi je pumpa neispravna.

                Comment

                • mishio
                  CBC Senator XXL
                  • 29.05.2007
                  • 1204

                  #38
                  ma ***** to je za chupanje samo, samo malo ima majstora koji znaju sa tim vts,rally 106icama itd .. da se sve to skine i katalizator, i vozis ko covek za nase uslove, jer ovaj olos od goriva samo kod nas ima, nije ni cat niti neki takav sistem predvidjen za nase uslove

                  Comment

                  • Car
                    CBC Senator XXL
                    • 07.07.2005
                    • 900
                    • Beograd

                    #39
                    Originally posted by GoranBG
                    I ne bih rekao da se to uopste zove EGR ventil, mada ga mi svi zovemo tako,zato sto on ne recirkulise izduvne gasove,vec uzima svez vazduh i ubacuje ga

                    EGR

                    Comment

                    • GoranBG
                      CBC Senator
                      • 29.04.2007
                      • 282
                      • Beograd
                      • TU5J4

                      #40
                      Citao sam to zato sam i rekao jer

                      "EGR works by recirculating a portion of an engine's exhaust gas back to the engine cylinders"
                      i
                      "Recirculation is usually achieved by piping a route from the exhaust manifold to the inlet manifold"

                      ni jedno ni drugo se ne desava na Saxu

                      To ce pre biti AIR odnosno
                      "The air injection reactor (AIR) pipe, with the aid of the air injection pump (smog pump), injects air directly into the cylinder head or exhaust manifold at each exhaust valve port. The air helps to heat the exhaust gases and burn off toxic gases as they escape from the engine cylinder as the exhaust valve opens."

                      Cak se i u Citroenovom programu LASER,to zove AIR INTAKE VALVE,a ne EGR ventil.

                      Poz

                      Comment

                      • shonsy
                        CBC Senator XXL
                        • 11.05.2007
                        • 1391
                        • London/Beograd
                        • Honda CBR 125R

                        #41
                        Ljudi mi ocigledno ovde pricemo o dve razlicite stvari. Postoji i jedan i drugi, nisu medjusobno iskljucivi. Na cliu EGR ventil je bio iznad turbine, kod u****, a na saxu nemam pojma gde je, provericemo... Po Goranovoj prici to kod hladnjaka nije EGR vec AIV ali u svakom slucaju bi trebalo proveriti jer su ovde ispricane razne verzije. Ko prvi bude isao kod majstora neka pita pa nek raportira!

                        Comment

                        • milanche
                          CBC Veteran
                          • 28.04.2006
                          • 115
                          • beograd, vincha city

                          #42
                          mozda je i na saxu kod turbine!
                          Originally posted by M-power
                          Па да, ти си тај пекар а ја тркач.

                          Comment

                          • alenas
                            CBC Član
                            • 21.01.2008
                            • 102
                            • negotin

                            #43
                            meni je lik iz prodavnice auto delova rekao da se tako zove

                            Comment

                            • alenas
                              CBC Član
                              • 21.01.2008
                              • 102
                              • negotin

                              #44
                              koliko se u centimetrima spusta zadnji deo ako torziju okrenem za 1 zub ?

                              Comment

                              • shonsy
                                CBC Senator XXL
                                • 11.05.2007
                                • 1391
                                • London/Beograd
                                • Honda CBR 125R

                                #45
                                Ako je prezubcis na max. bice ti kao kod mene. Pa ti sad oceni...

                                Comment

                                Working...
                                X